Ik ga altijd uit van het leukste onderschrift, het is vaak logisch dat dingen wat op elkaar lijken, ik had het nu echt neit gezien maar ik begrijp het. Ik begrijp alleen je nummer 3 echt niet bij zo'n leuke foto en dat je dan Isiolo overslaat, daar was nog niemand opgekomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alleen die van SCH was grappig, maar dat riekte naar jatwerk. Ik beschuldig je er niet van, maar als sjimz zo'n grap maakt is het in principe not done om die woordgrap te maken. In mijn ogen dan, andere jury's kunnen daar anders over denken. Ook al had je het niet gezien, dan nog kun je hem ook aanpassen als je het wel weet, en ik vind het normaal als je de ronde even doorleest, voor of na je post. De uitleg over de poedel is wat dat betreft ook duidelijk lijkt mij.
Die van sjimz vond ik simpelweg niet leuk. Kwestie van smaak.
Jaloers krengquote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik begrijp alleen je nummer 3 echt niet bij zo'n leuke foto en dat je dan Isiolo overslaat, daar was nog niemand opgekomen.
quote:
Misschien ben ik te veel newbie in dit spelletje om die grap toch te waarderenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik begrijp alleen je nummer 3 echt niet bij zo'n leuke foto en dat je dan Isiolo overslaat, daar was nog niemand opgekomen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?! SCH niet op het podium bij de voetbalfoto-onderschriftcompetitie???
Uruguay? is dan denk ik een leuke woordgrap. Maar de aardmannen ken ik ook nietquote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien ben ik te veel newbie in dit spelletje om die grap toch te waarderen, en ik dacht Isiolo een vechtsport oid bedoelde die ik niet kende.
![]()
Ik heb net ff gegoogled. Tolkien dus, geen fan.Ik snap de grap dus ook nog steeds niet.
Omdat Suarez er speelt? Nou leuk hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uruguay? is denk ik een leuke woordgrap.
foto net voordat ze het veld opgingen:quote:Op maandag 9 februari 2009 23:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uruguay? is dan denk ik een leuke woordgrap. Maar de aardmannen ken ik ook niet![]()
Ah ok. Ik snap hem.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
Dit is een Uruk Hai
Dat lijkt me ook niet idd.quote:en die uruguay grap is niet briljant
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Scheids met spraakgebrek: "Slorry jongens, ik heb het Fer keerd gezien
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Hé scheids, mogen we naar de WC? We moeten poepen.
Scheids: "Ho, ho, ho, eerst op jullie knieën, dan zien we wel verder.
Spelers: "Nu is het al te laat".
Kanttekening: op de foto zijn ze bruin
En ja, ik maak er een hele poppenkast van.
Ja-ja.. verkapt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
Wie doen er ineens allemaal mee? Moeten we niet een kennismakingsborrel houden?
Zo leuk is ie nou ook weer niet. Makkelijjk naamgrapje. Bovendien ging het helemaal niet over Fer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Ik ga geen eens meer insturen na het onderschrift van sjimz.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn onderschrift veranderd, zal wel weer op iemand lijken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Welkom Padisah, vertel eens iets over jezelf. Ben je gelukkig?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Als een koning zo gelukkig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Welkom Padisah, vertel eens iets over jezelf. Ben je gelukkig?
Briljante grap maar de jury is er ook nog en ik wou jou de ruimte geven voor een sex gerelateerde grap, kun je wel eigenwijs zoals Beschouw een Neil Young onderschrift posten en denken dat iedereen dat weet, ik ben realistischerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
vond je "pijpen kreng" toch niet sterk genoeg?![]()
Er zijn gister heel wat briljante grappen gesneuveld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Briljante grap maar de jury is er ook nog en ik wou jou de ruimte geven voor een sex gerelateerde grap, kun je wel eigenwijs zoals Beschouw een Neil Young onderschrift posten en denken dat iedereen dat weet, ik ben realistischer
Zo leuk vond ik hem nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Ik hoor je eierstokjes rammelen maar deze zijn voor mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
Heeh ! Wat gezellig zo'n tussenevaluatie
in het echt ook hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Kanttekening: op de foto zijn ze bruin
dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn gister heel wat briljante grappen gesneuveld.![]()
![]()
Beschouw moet niet zeuren. Dan had hij zelf maar moeten jureren.
Een beetje gelijk heb je wel. Sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Beschouw moet niet zeuren. Dan had hij zelf maar moeten jureren.
Volgens Padisah welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
"Rustig, rustig jongens, jullie hebben allebei geen gaatjes in je tanden deze keer"
Ai, gemist. Toch te snel ingestuurd. Nouja, poedels waren er ook genoeg deze ronde.quote:
quote:-sjutt-
-"Het spijt me, maar ik kan jullie niet ook nog eens onder Ajax uit laten komen."-
quote:-Sjimz-
-Scheids met spraakgebrek: "Slorry jongens, ik heb het Fer keerd gezien-
quote:-SCH-
-"Genade scheids, als we verliezen moeten we voor straf weer aan krachttraining gaan doen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-venomsnake-
-Undercover Ajax CapuSjonnie krijgt eindstand uit Arnhem door en zijn mond valt open van verbazing-
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
En goed voor de vrede dat je SCH hebt laten winnen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Starzky het volgende:
Hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb, en als het blijkt dat het een kutjury is, moet je bij BB-king zijn, want hij jureerde niet, waardoor Frits het deed en ik dus won
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Starzky het volgende:
Hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb, en als het blijkt dat het een kutjury is, moet je bij BB-king zijn, want hij jureerde niet, waardoor Frits het deed en ik dus won
Vond die van SCH gewoon leukerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!
sorry, had vanmiddag al aangegeven dat het rond 19:00 werd, aangezien ik zo weg moet...quote:
Nu nog een grappige.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, ik maak er een hele poppenkast van.
Jury heeft gewoon geen humor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
venomsnake moet nog een beetje wennen![]()
Terug in je mand samsonelientjequote:
Vorige keer werd ie 3de met zijn poedel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om de goede vrede te bewaren anders gaat ie weer lopen![]()
Meneer heeft ook is een goed onderschriftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om de goede vrede te bewaren anders gaat ie weer lopen![]()
Ik heb al best vaak op het podium gestaan hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Meneer heeft ook is een goed onderschrift![]()
Foto SCHH
Headlineee: Komt niet door je onderschrift, maar door de jury.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak op het podium gestaan hoor
En niet voor de poedel
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!
Dank je, dank je. Maar had laatst nog een leuke avond toen we met 0-1 wonnen ergensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:38 schreef Beschouw het volgende:
Heeft SCH ook weer eens een leuke avond. Het is hem gegund.
Mooi. Dan hoef je je hart tenminste niet meer op te halen aan gluiperige 2-3'tjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je, dank je. Maar had laatst nog een leuke avond toen we met 0-1 wonnen ergens
Relax man, vroegste uitslag sinds.... Ruud een paar dagen terug.quote:
Ik deed maar een suggestie. Ik vind 'm wel mooi, maar jij beslist uiteraard. Nog gefeliciteerd met de overwinning trouwens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Jury zet foto's neer, als ze niet leuk gevnoeg worden bevonden, vragen deelnemers aan jury om ander foto.
Artikel niet rechtsgeldig wegens taalfout.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Artikel 16b sub 3: Jury zet foto's neer, als ze niet leuk gevnoeg worden bevonden, vragen deelnemers aan jury om ander foto.
Moet je bij de opsteller van de spelregels zijn, de overgrootvader van Beschouw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Artikel niet rechtsgeldig wegens taalfout.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Suijk het volgende:
Er zijn wel genoeg Ajax foto's geweest voor het komende jaar. (Tenzij ze weer gaan winnen).
golfer?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je bij de opsteller van de spelregels zijn, de overgrootvader van Beschouw.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef SCH het volgende:
Hup de foto met de koe, kom maar op met de naamgrappen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Na Van Bronckhorst keert ook Obiku terug op het oude nest
Dat bepaal alleen ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Pas deze keer. Kan al niet meer winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |