Volgens Padisah welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
"Rustig, rustig jongens, jullie hebben allebei geen gaatjes in je tanden deze keer"
Ai, gemist. Toch te snel ingestuurd. Nouja, poedels waren er ook genoeg deze ronde.quote:
quote:-sjutt-
-"Het spijt me, maar ik kan jullie niet ook nog eens onder Ajax uit laten komen."-
quote:-Sjimz-
-Scheids met spraakgebrek: "Slorry jongens, ik heb het Fer keerd gezien-
quote:-SCH-
-"Genade scheids, als we verliezen moeten we voor straf weer aan krachttraining gaan doen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-venomsnake-
-Undercover Ajax CapuSjonnie krijgt eindstand uit Arnhem door en zijn mond valt open van verbazing-
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
En goed voor de vrede dat je SCH hebt laten winnen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Starzky het volgende:
Hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb, en als het blijkt dat het een kutjury is, moet je bij BB-king zijn, want hij jureerde niet, waardoor Frits het deed en ik dus won
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Starzky het volgende:
Hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb, en als het blijkt dat het een kutjury is, moet je bij BB-king zijn, want hij jureerde niet, waardoor Frits het deed en ik dus won
Vond die van SCH gewoon leukerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!
sorry, had vanmiddag al aangegeven dat het rond 19:00 werd, aangezien ik zo weg moet...quote:
Nu nog een grappige.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, ik maak er een hele poppenkast van.
Jury heeft gewoon geen humor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
venomsnake moet nog een beetje wennen![]()
Terug in je mand samsonelientjequote:
Vorige keer werd ie 3de met zijn poedel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om de goede vrede te bewaren anders gaat ie weer lopen![]()
Meneer heeft ook is een goed onderschriftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om de goede vrede te bewaren anders gaat ie weer lopen![]()
Ik heb al best vaak op het podium gestaan hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Meneer heeft ook is een goed onderschrift![]()
Foto SCHH
Headlineee: Komt niet door je onderschrift, maar door de jury.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak op het podium gestaan hoor
En niet voor de poedel
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!
Dank je, dank je. Maar had laatst nog een leuke avond toen we met 0-1 wonnen ergensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:38 schreef Beschouw het volgende:
Heeft SCH ook weer eens een leuke avond. Het is hem gegund.
Mooi. Dan hoef je je hart tenminste niet meer op te halen aan gluiperige 2-3'tjesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je, dank je. Maar had laatst nog een leuke avond toen we met 0-1 wonnen ergens
Relax man, vroegste uitslag sinds.... Ruud een paar dagen terug.quote:
Ik deed maar een suggestie. Ik vind 'm wel mooi, maar jij beslist uiteraard. Nog gefeliciteerd met de overwinning trouwens.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Jury zet foto's neer, als ze niet leuk gevnoeg worden bevonden, vragen deelnemers aan jury om ander foto.
Artikel niet rechtsgeldig wegens taalfout.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef SCH het volgende:
Artikel 16b sub 3: Jury zet foto's neer, als ze niet leuk gevnoeg worden bevonden, vragen deelnemers aan jury om ander foto.
Moet je bij de opsteller van de spelregels zijn, de overgrootvader van Beschouw.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Artikel niet rechtsgeldig wegens taalfout.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Suijk het volgende:
Er zijn wel genoeg Ajax foto's geweest voor het komende jaar. (Tenzij ze weer gaan winnen).
golfer?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je bij de opsteller van de spelregels zijn, de overgrootvader van Beschouw.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef SCH het volgende:
Hup de foto met de koe, kom maar op met de naamgrappen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:00 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Na Van Bronckhorst keert ook Obiku terug op het oude nest
Dat bepaal alleen ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Pas deze keer. Kan al niet meer winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |