Ik hoor je eierstokjes rammelen maar deze zijn voor mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
Heeh ! Wat gezellig zo'n tussenevaluatie
in het echt ook hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Kanttekening: op de foto zijn ze bruin
dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn gister heel wat briljante grappen gesneuveld.![]()
![]()
Beschouw moet niet zeuren. Dan had hij zelf maar moeten jureren.
Een beetje gelijk heb je wel. Sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Beschouw moet niet zeuren. Dan had hij zelf maar moeten jureren.
Volgens Padisah welquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:44 schreef Suijk het volgende:
[ afbeelding ]
"Rustig, rustig jongens, jullie hebben allebei geen gaatjes in je tanden deze keer"
Ai, gemist. Toch te snel ingestuurd. Nouja, poedels waren er ook genoeg deze ronde.quote:
quote:-sjutt-
-"Het spijt me, maar ik kan jullie niet ook nog eens onder Ajax uit laten komen."-
quote:-Sjimz-
-Scheids met spraakgebrek: "Slorry jongens, ik heb het Fer keerd gezien-
quote:-SCH-
-"Genade scheids, als we verliezen moeten we voor straf weer aan krachttraining gaan doen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-venomsnake-
-Undercover Ajax CapuSjonnie krijgt eindstand uit Arnhem door en zijn mond valt open van verbazing-
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
En goed voor de vrede dat je SCH hebt laten winnen
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Starzky het volgende:
Hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb, en als het blijkt dat het een kutjury is, moet je bij BB-king zijn, want hij jureerde niet, waardoor Frits het deed en ik dus won
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef Starzky het volgende:
Hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb, en als het blijkt dat het een kutjury is, moet je bij BB-king zijn, want hij jureerde niet, waardoor Frits het deed en ik dus won
Vond die van SCH gewoon leukerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!
sorry, had vanmiddag al aangegeven dat het rond 19:00 werd, aangezien ik zo weg moet...quote:
Nu nog een grappige.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, ik maak er een hele poppenkast van.
Jury heeft gewoon geen humor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
venomsnake moet nog een beetje wennen![]()
Terug in je mand samsonelientjequote:
Vorige keer werd ie 3de met zijn poedel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om de goede vrede te bewaren anders gaat ie weer lopen![]()
Meneer heeft ook is een goed onderschriftquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Om de goede vrede te bewaren anders gaat ie weer lopen![]()
Ik heb al best vaak op het podium gestaan hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Meneer heeft ook is een goed onderschrift![]()
Foto SCHH
Headlineee: Komt niet door je onderschrift, maar door de jury.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb al best vaak op het podium gestaan hoor
En niet voor de poedel
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |