Ja-ja.. verkapt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
Wie doen er ineens allemaal mee? Moeten we niet een kennismakingsborrel houden?
Zo leuk is ie nou ook weer niet. Makkelijjk naamgrapje. Bovendien ging het helemaal niet over Fer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Ik ga geen eens meer insturen na het onderschrift van sjimz.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn onderschrift veranderd, zal wel weer op iemand lijken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Welkom Padisah, vertel eens iets over jezelf. Ben je gelukkig?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Als een koning zo gelukkig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Welkom Padisah, vertel eens iets over jezelf. Ben je gelukkig?
Briljante grap maar de jury is er ook nog en ik wou jou de ruimte geven voor een sex gerelateerde grap, kun je wel eigenwijs zoals Beschouw een Neil Young onderschrift posten en denken dat iedereen dat weet, ik ben realistischerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
vond je "pijpen kreng" toch niet sterk genoeg?![]()
Er zijn gister heel wat briljante grappen gesneuveld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Briljante grap maar de jury is er ook nog en ik wou jou de ruimte geven voor een sex gerelateerde grap, kun je wel eigenwijs zoals Beschouw een Neil Young onderschrift posten en denken dat iedereen dat weet, ik ben realistischer
Zo leuk vond ik hem nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Ik hoor je eierstokjes rammelen maar deze zijn voor mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
Heeh ! Wat gezellig zo'n tussenevaluatie
in het echt ook hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Kanttekening: op de foto zijn ze bruin
dank jequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn gister heel wat briljante grappen gesneuveld.![]()
![]()
Beschouw moet niet zeuren. Dan had hij zelf maar moeten jureren.
Een beetje gelijk heb je wel. Sorry.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Beschouw moet niet zeuren. Dan had hij zelf maar moeten jureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |