Misschien ben ik te veel newbie in dit spelletje om die grap toch te waarderenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik begrijp alleen je nummer 3 echt niet bij zo'n leuke foto en dat je dan Isiolo overslaat, daar was nog niemand opgekomen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?! SCH niet op het podium bij de voetbalfoto-onderschriftcompetitie???
Uruguay? is dan denk ik een leuke woordgrap. Maar de aardmannen ken ik ook nietquote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien ben ik te veel newbie in dit spelletje om die grap toch te waarderen, en ik dacht Isiolo een vechtsport oid bedoelde die ik niet kende.
![]()
Ik heb net ff gegoogled. Tolkien dus, geen fan.Ik snap de grap dus ook nog steeds niet.
Omdat Suarez er speelt? Nou leuk hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uruguay? is denk ik een leuke woordgrap.
foto net voordat ze het veld opgingen:quote:Op maandag 9 februari 2009 23:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uruguay? is dan denk ik een leuke woordgrap. Maar de aardmannen ken ik ook niet![]()
Ah ok. Ik snap hem.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
Dit is een Uruk Hai
Dat lijkt me ook niet idd.quote:en die uruguay grap is niet briljant
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Scheids met spraakgebrek: "Slorry jongens, ik heb het Fer keerd gezien
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Hé scheids, mogen we naar de WC? We moeten poepen.
Scheids: "Ho, ho, ho, eerst op jullie knieën, dan zien we wel verder.
Spelers: "Nu is het al te laat".
Kanttekening: op de foto zijn ze bruin
En ja, ik maak er een hele poppenkast van.
Ja-ja.. verkapt..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
Wie doen er ineens allemaal mee? Moeten we niet een kennismakingsborrel houden?
Zo leuk is ie nou ook weer niet. Makkelijjk naamgrapje. Bovendien ging het helemaal niet over Fer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Ik ga geen eens meer insturen na het onderschrift van sjimz.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn onderschrift veranderd, zal wel weer op iemand lijken
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Welkom Padisah, vertel eens iets over jezelf. Ben je gelukkig?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
Als een koning zo gelukkig!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef SCH het volgende:
Welkom Padisah, vertel eens iets over jezelf. Ben je gelukkig?
Briljante grap maar de jury is er ook nog en ik wou jou de ruimte geven voor een sex gerelateerde grap, kun je wel eigenwijs zoals Beschouw een Neil Young onderschrift posten en denken dat iedereen dat weet, ik ben realistischerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
vond je "pijpen kreng" toch niet sterk genoeg?![]()
Er zijn gister heel wat briljante grappen gesneuveld.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Briljante grap maar de jury is er ook nog en ik wou jou de ruimte geven voor een sex gerelateerde grap, kun je wel eigenwijs zoals Beschouw een Neil Young onderschrift posten en denken dat iedereen dat weet, ik ben realistischer
Zo leuk vond ik hem nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:23 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |