Ik ga altijd uit van het leukste onderschrift, het is vaak logisch dat dingen wat op elkaar lijken, ik had het nu echt neit gezien maar ik begrijp het. Ik begrijp alleen je nummer 3 echt niet bij zo'n leuke foto en dat je dan Isiolo overslaat, daar was nog niemand opgekomen.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Alleen die van SCH was grappig, maar dat riekte naar jatwerk. Ik beschuldig je er niet van, maar als sjimz zo'n grap maakt is het in principe not done om die woordgrap te maken. In mijn ogen dan, andere jury's kunnen daar anders over denken. Ook al had je het niet gezien, dan nog kun je hem ook aanpassen als je het wel weet, en ik vind het normaal als je de ronde even doorleest, voor of na je post. De uitleg over de poedel is wat dat betreft ook duidelijk lijkt mij.
Die van sjimz vond ik simpelweg niet leuk. Kwestie van smaak.
Jaloers krengquote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik begrijp alleen je nummer 3 echt niet bij zo'n leuke foto en dat je dan Isiolo overslaat, daar was nog niemand opgekomen.
quote:
Misschien ben ik te veel newbie in dit spelletje om die grap toch te waarderenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik begrijp alleen je nummer 3 echt niet bij zo'n leuke foto en dat je dan Isiolo overslaat, daar was nog niemand opgekomen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Wat?! SCH niet op het podium bij de voetbalfoto-onderschriftcompetitie???
Uruguay? is dan denk ik een leuke woordgrap. Maar de aardmannen ken ik ook nietquote:Op maandag 9 februari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien ben ik te veel newbie in dit spelletje om die grap toch te waarderen, en ik dacht Isiolo een vechtsport oid bedoelde die ik niet kende.
![]()
Ik heb net ff gegoogled. Tolkien dus, geen fan.Ik snap de grap dus ook nog steeds niet.
Omdat Suarez er speelt? Nou leuk hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uruguay? is denk ik een leuke woordgrap.
foto net voordat ze het veld opgingen:quote:Op maandag 9 februari 2009 23:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Uruguay? is dan denk ik een leuke woordgrap. Maar de aardmannen ken ik ook niet![]()
Ah ok. Ik snap hem.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
Dit is een Uruk Hai
Dat lijkt me ook niet idd.quote:en die uruguay grap is niet briljant
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Scheids met spraakgebrek: "Slorry jongens, ik heb het Fer keerd gezien
quote:Op maandag 9 februari 2009 23:54 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Hé scheids, mogen we naar de WC? We moeten poepen.
Scheids: "Ho, ho, ho, eerst op jullie knieën, dan zien we wel verder.
Spelers: "Nu is het al te laat".
Kanttekening: op de foto zijn ze bruin
En ja, ik maak er een hele poppenkast van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |