Ja, en dan in het veld lekker de "klok-methode" gebruiken... Of met je hele barang interessant naar je kompas kijken en een kompashoek schietenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef Pumatje het volgende:
laro's zuigen man
en 17,8 meer keuze dan jullie qua richtingbepaling lijkt me een stuk fijner
En toch als ik dat pak aan trek kan ik je garanderen dat niemand bijdehand gaat doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh nee, jullie doen dat baratea aan... ook als jullie je moeten melden voor een of andere cursus waar je geheid vieze handen krijgt
Grapjas, die hoogste onderofficier heeft zich ook maar te gedragen! zeker als je op een normale manier zn kantoor binnen komt is dr absoluut geen reden om zo asociaal te doen. En waarom zou ik beter moeten weten? Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar respect verdien je, en krijg je niet omdat je toevallig adjudant bent....quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een adjudant is de hoogste onderofficier, daar heb je respect voor te tonen, ook al bevalt zijn gedrag jou niet. En zeker jij zou beter moeten weten. Als jij in de toekomst onderofficier wordt dan mag je best ff langskomen en dan gaan we kijken of jij jezelf niet zo laat afbekken.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Grapjas, die hoogste onderofficier heeft zich ook maar te gedragen! zeker als je op een normale manier zn kantoor binnen komt is dr absoluut geen reden om zo asociaal te doen. En waarom zou ik beter moeten weten? Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar respect verdien je, en krijg je niet omdat je toevallig adjudant bent....
Hahahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
...
strak int pak, stevige pas en blik op oneindig..
...
1000/360=17,8?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef Pumatje het volgende:
laro's zuigen man
en 17,8 meer keuze dan jullie qua richtingbepaling lijkt me een stuk fijner
Je zult de primeur maar hebben, als omhooggevallen Raptor-Godenzoonchauffeur.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:30 schreef Andyy het volgende:
ik lees op Nu dat er een F-22 is neergestort.
No way dat laro's beter zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
LaRo's zijn beter dan die kuttige MBs, en mils zijn alleen maar interessantdoenerigheidjes.![]()
Degrees FTW!
Idd slimme lui die landmachters 6400/360=17,8quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1000/360=17,8?Nee, nu snap ik wrom je bij de Landmacht zit
Jammer, maar er gaan 6400 Mills in 360 gradenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In Mils rekenen betekent alleen maar dat je er bijna 3x zo lang over doet om een rondje te draaien. Totaal niet effectief dus.
ALquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
Jammer, maar er gaan 6400 Mills in 360 graden
Dan hebben ze de benaming ook nog eens verkeerd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jammer, maar er gaan 6400 Mills in 360 graden
Durf toe te geven dat je het gewoon een keer fout hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan hebben ze de benaming ook nog eens verkeerd.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Durf toe te geven dat je het gewoon een keer fout hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In Mils rekenen betekent alleen maar dat je er bijna 3x zo lang over doet om een rondje te draaien. Totaal niet effectief dus.
Nee het is ook wel heel vervelend dat als je een auto van 4 meter ziet met je kijken en hij is 2 mils breed dat je dan kan uitrekenen dat de auto op 2km afstand staat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]'Mil' is niets anders dan duizend. Op zich al krankzinnig veel, maar ruim 6000 gaat natuurlijk helemaal nergens over. Als je met een straaljager met tegen de 1000km/u ergens een ei precies op kunt leggen door 360graden te gebruiken, dan moet je dat met een stilstaande howitzer natuurlijk ook kunnen (al kan ik me daar nog iets voorstellen bij het gebruik van mils). Maar een infanterist een kaartje met mils meegeven slaat helemaal nergens op. Met een kompas kun je prima een doorsteek maken over geaccidenteerd terrein en een afstand van meerdere tientallen kilometers, en toch perfect op de juiste plek uitkomen. Been there, done that, en ik belandde precies op het bruggetje waar ik moest zijn. Als dat met een kompas kan, dan kan het ook met een howitzergranaat.
Mils en MBs zuigen, en LaRos en 360graden FTW dus.
![]()
Och, genoeg bedrijven in Nederland die een monopoliepositie hebben hoor. De NS bijvoorbeeld. Maar de NMa inschakelen is nog altijd een goed idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Bouke-p het volgende:
Om weer ff terug te komen op paresto. Volgens mij mag een bedrijf in nederland geen monopolie positie hebben. Paresto heeft dat dus wel, aangezien je zelfs niet eens meer mag bbq'en zonder paresto in te schakelen.
Ik ga de NMA eens ff mailen
Wel eens van "correct melden" gehoord als je ergens vreemd bent???quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Grapjas, die hoogste onderofficier heeft zich ook maar te gedragen! zeker als je op een normale manier zn kantoor binnen komt is dr absoluut geen reden om zo asociaal te doen. En waarom zou ik beter moeten weten? Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar respect verdien je, en krijg je niet omdat je toevallig adjudant bent....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |