Volgens mij niet hoor. Ook hebben ze verschillende 'GVT's' per krijgsmachtdeel.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:47 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wisten jullie btw dat de amerikaanse GVT's in Nederland worden gefabriceerd?
jep dat is hem, tencate iddquote:Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef Andyy het volgende:
Tencate verkoopt behoorlijk wat aan de Amerikanen/produceren
Het eerste weet ik niet, maar het laatste is niet waar, er is één GVT voor de KL en KLu, de Kmarns maken (nog) gebruik van het Amerikaanse camouflage patroon, maar deze gaat er ook uit, dus zullen ze naar het NL woodland gaan denk ik. De patronen worden ontworpen door de sectie camouflage en misleiding van de genie.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Ook hebben ze verschillende 'GVT's' per krijgsmachtdeel.
Beter lezen, ik had het over de Amerikaanse uniforms.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het eerste weet ik niet, maar het laatste is niet waar, er is één GVT voor de KL en KLu, de Kmarns maken (nog) gebruik van het Amerikaanse camouflage patroon, maar deze gaat er ook uit, dus zullen ze naar het NL woodland gaan denk ik. De patronen worden ontworpen door de sectie camouflage en misleiding van de genie.
Nee, want ik reis niet in groen..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:41 schreef Bouke-p het volgende:
vanochtend toen ik naar mn werk reed(om 0545) maar ff gestopt om snel n bakkie koffie te halen. Dr stonden 2 hele stoere mannetjes
geeft acht etc te bléren. Ben dr maar niet op ingegaan, was t veel te vroeg voor.
Hebben jullie dat ook zo vaak? die ventjes die denken stoer te moeten zijn?
Je wilt geen aandacht van vrouwen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, want ik reis niet in groen..
Daar doen wij niet aan.
tsja, kan ik begrijpen. Je schaamt je natuurlijk....quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar doen wij niet aan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:41 schreef Bouke-p het volgende:
vanochtend toen ik naar mn werk reed(om 0545) maar ff gestopt om snel n bakkie koffie te halen. Dr stonden 2 hele stoere mannetjes
geeft acht etc te bléren. Ben dr maar niet op ingegaan, was t veel te vroeg voor.
Hebben jullie dat ook zo vaak? die ventjes die denken stoer te moeten zijn?
LaRo's zijn beter dan die kuttige MBs, en mils zijn alleen maar interessantdoenerigheidjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:29 schreef Pumatje het volgende:
zegt degene die in een krijgsmachtdeel dient die zichzelf verplaatst in Laro's en zich oriënteerd in graden![]()
Een adjudant is de hoogste onderofficier, daar heb je respect voor te tonen, ook al bevalt zijn gedrag jou niet. En zeker jij zou beter moeten weten. Als jij in de toekomst onderofficier wordt dan mag je best ff langskomen en dan gaan we kijken of jij jezelf niet zo laat afbekken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef Bouke-p het volgende:
En dat moet straks het goeie voorbeeld geven...
Hier gister ook zo'n adjudant... We (ik, nog n sld en een sgt) moesten ff combi's halen. Komen op t buro van die bevoboeren,zit daar een adjudant zielig alleen in een kantoor dat minstens 10 jaar geleden geverfd moest worden. Mn sgt zegt moge, we komen combi's halen. Adjudant: Ja, oprotten! naar BUITEN, die zitten gvd hiernaast! Ik dacht dat ie ging ontploffen...
Maargoed, die sgt van ons liep met de staart tussen de benen weg. Ook niet echt t voorbeeld van daadkracht, ik zou me niet zo laten afbekken
Basisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:22 schreef Pumatje het volgende:
net feestje gehad in bastion,
Asp-onderofficiers cafe hier op de basis.
Verdergegaan op de kamer
krijgen we morgen gegarandeerd wat overrr te horen
Ook de landmacht had vroegah laro's en laten die dingen nou net een stuk terreinvaardiger zijn dan die kolere MB's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:42 schreef Pumatje het volgende:
laro's zuigen man
en 17,8 meer keuze dan jullie qua richtingbepaling lijkt me een stuk fijner
Boehoe, sniksnik... de adjudant doet vervelend tegen mij, ik de sergeant met 10 maanden dienstjaren...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat moet ik niet horen dat hij zo denkt te kunnen doen tegen een sergeant.
Oh nee, jullie doen dat baratea aan... ook als jullie je moeten melden voor een of andere cursus waar je geheid vieze handen krijgtquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar doen wij niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |