quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:00 schreef sw0p het volgende:
Sinds een halfjaar lees ik zeer regelmatig mee in OUD (mijn posts zijn verwaarloosbaar). In het dagelijks leven Ingrid (41j), wonend in Amsterdam met vriend (64j), zoon (4j) en kat (9j). Ik werk minimaal fulltime waarvan 1 dag thuis in een financiële managementfunctie. En vanaf eind april krijg ik tot groot genoegen van mijn vriendenkring de qualificatie stiefmoeder en stiefoma.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef elvy het volgende:
Ik ben al een aantal jaar een zeer trouwe lurker, en heb al een aantal keer getwijfeld om mee te gaan posten (afgezien van een losse reactie hier of daar). Maar -vooral omdat ik geen kindjes heb- heb ik eigenlijk steeds anders besloten. Toch spreken veel van de onderwerpen (zeker op het bankje) me vaak wel aan, en ik dacht dat het misschien toch wel leuk was om me voor te stellen. Dan voel ik me ook wat minder een 'gluurder' en durf ik misschien wat vaker mee te posten.
Ik ben 32, op dit moment 11 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds twee jaar in Kenia. Kindjes heb ik dus niet, maar zeer recent hebben we besloten dat we dat op niet al te lange termijn (over een jaartje ofzo) toch wel willen. dat zou dan via adoptie plaats gaan vinden, en hoewel het dus nog niet 1-2-3 staat te gebeuren vind ik het nu al hartstikke spannend!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:56 schreef Fannie het volgende:
Hoi![]()
Ik zal me ook ff voorstellen hier.
De eerste zin van mij zou dezelfde kunnen zijn als die van elvy(trouw lurker maar twijfel...)
Mijn naam is dus Fannie, 44 jaar, aankomende Juni alweer 20 jaar getrouwd met m'n lieve vent, en we hebben samen een soms-achter-het-behang-plakkend
-maar-o-zo-lieve-puberdochter
van 15 jaar.
Zij is echt m'n allesie. Ik ben geboren in Amsterdam en vanaf m'n 19de woon ik in Zwolle.
Ik heb de opleiding KV/JV gedaan en nadat ik in Zwolle kwam wonen 5 jaar bijna fulltime in een gezin gewerkt als oppas voor eerst 1 kind en toen kwam er een babytje bij.
Na 5 jaar had ik zoiets van..."dit wil ik selluf ook"![]()
Hobbies zijn: mooie en leuke plaatjes maken met paint shop Pro, darten (heb nog nooit de 180 gegooid helaas![]()
),
lezen, voornamelijk thrillers, en tv kijken.... ow en computeren natuurlijk![]()
Werken doe ik ook, ik noem mezelf maar een ambulante strijkmutz, ik zorg voor de was en de strijk in een soort van party gebouw, de tafellakens, de jasjes voor de obers/oberessen, de slofen....
Verder doe ik daar soms de toiletten, de zooi in de spoelkeuken enz enz, echt ambulant dus.
Maar het meeste doe ik de was en de strijk.
Verder ben ik helemaal waus van de duitse groep Scooter, 2 en een half jaar geleden heb ik die groep ontdekt via m'n dochter en de muziek en alles eromheen heeft me door een erg moeilijke tijd heen geholpen.![]()
owja, ik heb ook nog 4 kattenen ik ben gek op emoticons
![]()
Nou voor nu was dit het wel zo'n beetje...... groetjes Fannie
Misschien leuker om te wachten tot ik voorbij kom in het estafette topic..quote:Op zondag 8 februari 2009 23:38 schreef bixister het volgende:
lovelylady, wat let je?kom maar op met dat voorstellen!
Ik ga eind april trouwen en vriend heeft 2 kinderen uit eerder huwelijk. Eén van die kinderen heeft inmiddels ook 2 kinderen. Derhalve eind april ben ik getrouwd, stiefmoeder en stiefoma.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:29 schreef sjak het volgende:
sw0p, jouw laatste zin begrijp ik niet helemaal. Ga je eind april trouwen? Of wordt een stiefdochter van je moeder? In het laatste geval snap ik het stiefoma wel maar de stiefmoeder niet. Als je het niet wilt uitleggen hoeft het niet hoor![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef bixister het volgende:
dat kan lang duren hoor. we zijn met z'n heeelvelen!
Je vergeet een linkje te plaatsen!quote:Op zondag 15 februari 2009 10:03 schreef Irenebig het volgende:
Hallo,
Sinds 1 week trotse moeder van onze zoon Niels!
Ik ben eigenlijk 2 jaar geleden op FOK gekomen. (Iedere keer als ik iets op google opzocht stond FOK! forum er tussen en dan word ik toch nieuwsgierig)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
nou ben ik wel eens nieuwsgierig waarom mensen dan verhalen meelezen?
ik heb wel eens een enkele keer gereageerd hoor, onder een andere nick overigens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:30 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Ereshkigal, Wennie, Taartje, én Estrys ook nog
Jeetje, zo lang lurken zonder te reageren, dat vind ik knap!
Dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:08 schreef Belana het volgende:
tja, uiteindelijk heb ik zelf in het begin ook mee gelezen (met moussy's verhaal over Mink) dus eigenlijk snap ik het ook best wel. OUD is eigenlijk heel lief en leuk gewoon
wat een eer eigenlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:22 schreef Taartje het volgende:
[..]
Dat dusVind het zo bijzonder om te zien hoe mensen die elkaar 'in het echt' helemaal niet kennen zo'n groep hebben opgebouwd. En ik vind het gewoon leuk om alle grote en kleine verhalen mee te lezen, misschien pik ik nog wat op voor later
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:50 schreef Pyttpytt het volgende:
Hallo!![]()
Ik ben Pyttpytt, 25 jaar, geboren en getogen onder de rook van Rotterdam. Studeer momenteel nog maar ben bijna klaar. Studievertraging is te danken aan wat persoonlijke omstandigheden, en een heerlijk jaar als Erasmus student in Scandinavië. Aldaar heb ikontmoet!
woont daar, ik in Nederland, maar niet voor lang meer, ben van plan die kant op te vertrekken. (mooi land, jaar zwangerschapsverlof, pappies hebben 8 weken en er wordt gestreefd naar 100% kinderopvang-dekking. Goed geregeld dus!)
Reden dat ik in OUD lurk en af en toe post, is daten ik een grote kinderwens hebben, maar die vanwege de omstandigheden nog niet vervuld kan worden (wonen niet in hetzelfde land, ik handel een grote erfenis af en ben nog niet klaar met studie). Maar het leek mij handig om me alvast te 'verdiepen' in het ouderschap voor ik eraan zou beginnen. En dan dus niet in boekjes, maar bij ervaringsdeskundigen (hoe erg ik dat woord ook vind...) Vandaar dus dat ik mij hier even voorstel
Ah dat vind ik heel bijzonder om te lezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:07 schreef peterfan het volgende:
Echt geinteresseerd raakte ik echter door het topic van Lois, " in mijn buik.." (terwijl ik zelf helemaal geen kinderwens toen had, ik vond het gewoon leuk geschreven en leuk om te volgen).
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Ah dat vind ik heel bijzonder om te lezenNostalgie
![]()
Leuk Peterfan en ook welkom Pyttpytt!
Ja, ik ook! En ik moet me dan ook realiseren dat zij niet 'als groep opereren', net zoals de actieve users.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:21 schreef Belana het volgende:
welkom allemaal![]()
ik blijf me altijd verbazen over de hoeveelheid lurkers hier
Hoe zuidelijk is in het zuiden?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:25 schreef AncientSound het volgende:
Anywayz, ik (v) ben 24 jaar en woon samen metin het zuiden des lands. We zijn vorig jaar getrouwd en genieten van elkaar is ons eigen huisje. In het dagelijks leven ben ik ex-conservatoriumstudent, student Orthopedagogiek, pedagogisch medewerker en (koor)dirigent.
Redelijk zuidelijk. Het kan zuidelijker maar voor een ex-randstadbewoner is dit voorlopig zuidelijk zatquote:Op zondag 26 juli 2009 18:49 schreef Asyniur het volgende:
Helleu nieuwe mensenHoe zuidelijk is in het zuiden?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja duh, holland en utrecht zijn enigszins oververtegenwoordigdquote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef Ca.ra het volgende:
Asy zoekt uitbreiding voor de 045/046 clan
Welkom ex-lurkers! En nu wel (enigszins) actief komen posten he! vinden we gezellig.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:11 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Redelijk zuidelijk. Het kan zuidelijker maar voor een ex-randstadbewoner is dit voorlopig zuidelijk zat
Das heul niet in het zuiden des landsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar ja maar davinniknie!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef AncientSound het volgende:
wellusalles wat zuidelijker is dan Utrecht, is zuidelijk
En iedereen boven Utrecht woont in Noord-Nederland dan zeker?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:29 schreef AncientSound het volgende:
wellusalles wat zuidelijker is dan Utrecht, is zuidelijk
Ja ik lurk ook al best wel lang want weet ook nog van Lb met kleine jolie en zo nog wel meer, apart dan he?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:24 schreef huuphuup het volgende:
en dan te bedenken dat k eerst zelf ook alleen lurkte en het doodeng vond om hier te posten
ja herkenbaar haha en bijhouden och, het blijft een forum. Gewoon lekker binnenvallen toch? T is gelukkig geen verplichting om bij te houden. Ik heb er nu nog de tijd voor vanwege thuiswerken/verlof/nog geen kinders maar ik vermoed dat dat over een maand ofzo ook heel snel afgelopen isquote:Op maandag 27 juli 2009 16:34 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja ik lurk ook al best wel lang want weet ook nog van Lb met kleine jolie en zo nog wel meer, apart dan he?
En ik kan gewoon niet alles bijhouden maar ik val gewoon binnen waar ik wat kwijt wil
Wow, jij bent voorlijk dan, dat je al zo goed kan typen!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:01 schreef Joshua. het volgende:
Hoi ik zal me zelf voorstellen,
Ik ben Joshua en ruim een half jaar oud.![]()
En heb een hele lieve moeder.
Balen, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het echt een @$%#$%-baan en ben ik blij dat ik weg kan. Beetje lastig moment alleen. Het is een ruime maand voor mijn verlof en ik kan dan dus gewoon WW aanvragen tot mijn verlof. Dan krijg je een zwangerschapsuitkering.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:02 schreef bixister het volgende:
wat leuk allemaal! en twinkly, gek idee dat je al ZO lang meeleest!en nu dus zelf zwanger, wow.
DJRandallz'nvrouw, wat balen van je werk. zo te lezen valt je zwangerschapsverlof er dan net niet binnen, balen zeg. heb je wel recht op een of andere uitkering voor die periode?
liessepies komt me wel vaaaag bekend voor, leuk dat je terugbent! gnoompje weet ik nog wel wat beter. wist alleen niet dat je al zulke grote kinderen hebt!
Dat is inderdaad wel prettig geregeld. Ik had bij Ruben hetzelfde probleem, maar liep toen al een tijd in de ziektewet, waardoor ik geen WW heb gekregen maar ziektegeldquote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Balen, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het echt een @$%#$%-baan en ben ik blij dat ik weg kan. Beetje lastig moment alleen. Het is een ruime maand voor mijn verlof en ik kan dan dus gewoon WW aanvragen tot mijn verlof. Dan krijg je een zwangerschapsuitkering.
Klinkt misschien heel fout, maar ik 'hoop' bijna dat ik in de ziektewet kom. Niet dat ik dat graag zou willen, maar het scheelt natuurlijk wel veel. Mocht er dan iets zijn, dan heb ik dat liever voor eind november in plaats van daarna natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel prettig geregeld. Ik had bij Ruben hetzelfde probleem, maar liep toen al een tijd in de ziektewet, waardoor ik geen WW heb gekregen maar ziektegeld
ja nu ja, maar ik dacht op de foto een onderkin te spotten, maar ik kan t mis hebben heur...quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke onderkinnen? Jij bent superslank man vrouw!
Ik zeg niksquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja nu ja, maar ik dacht op de foto een onderkin te spotten, maar ik kan t mis hebben heur...
Dat bij mij geen belletjes zijn gaan rinkelen bij de Tardis in je ava snap ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef Sopho het volgende:
Oké, ik denk dat ik het nu wel aandurf.
Ik ben Sopho, 32 jaar en woonachtig in Noord- Holland. Woon al flink wat jaren samen met manlief en werk voor de overheid. Iets met vliegtuigen enzo.
We hebben een stuiterpeuter van 2,5 jaar die ons veel plezier geeft met alle streken die hij uithaalt. Ook lopen er nog 2 katten rond. Ik woon in een klein dorp na jarenlang in de grote stad te hebben gewoond. Het bevalt uitstekend.
Ik post nu in het wachten op de beroemde / beruchte twee streepjes topic. Hobby's zijn hardlopen en tv kijken (dexter, himym, doctor Who). Tevens bak ik graag cakejes en dan uitbundig versieren.
Dus, hoi!
Succes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Misschien niet direct het juiste topic maar ben dus rubje en kinderloos nog dat misschien binnenkort gaat veranderen aangezien mijn vrouw en ik misschien wel een kindje willenAfgelopen weekend al over gesproken en eea moet de komende weken nog verder uitgewerkt worden om daadwerkelijk gestalte te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |