Wat voor restaurants zijn dat dan? Zelfs als we ons erg inhouden zijn we al meer dan 70 euro kwijt aan een restaurant.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef RPG het volgende:
2 personen
Altijd pick and pay
omgerekend 70 euro per week en dat is incl. 1x per week uit eten in een restaurant (daar gaat dan ook meeste geld naar toe)
Ha, maar dat is geen eerlijk spel he!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef RPG het volgende:
Ik woon in Zuid Afrika. Je moet hier echt je best doen om meer dan 30 euro kwijt te zijn met zijn 2en
Je kat is gewoon erg hongerigquote:Op woensdag 23 september 2009 14:34 schreef anboni het volgende:
Vorige maand E500+ aan pinbetalingen bij de AH (da's voor 1 persoon + 1 kat)
Ik eet meestal niet veel, dus dat maakt ook verschil, maar het verschil tussen 25/30 en gemiddeld zo'n 60 is toch wel erg groot.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:26 schreef Spatzmann het volgende:
Sorry, maar van 25 euro per week kan ik absoluut niet leven. Of ik moet echt elke avond aardappels, blikgroenten en een klein stukje low quality vlees naar binnen werken.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:23 schreef Frumzel het volgende:
25 ofzo?
Vooral Aldi/Lidl
Daarnaast Nettorama/Makro
1 persoon
Ik vind dat knap hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:21 schreef Deliah het volgende:
Rond de 30 euro: ah en aldi, voor één persoon.
Ik ben een duidelijke vleeseterquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat ik al een paar keer zag in dit topic, als mensen duidelijk minder dan gemiddeld uitgeven, is dat ze dan een of meerdere keren per week een warme maaltijd bij familie of op het werk krijgen. Ik denk dat daar het grootste verschil in zal zitten 700MB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |