quote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! kan 't ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
600 = paginabreed op FOK!.
Interessant.quote:
Hoi Hondjes, alweer februari en opnieuw in Spanje, ging de reis goed?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.
Hé je bent terug..........quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.
Hoi Aagje/hondjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.
Pannenkoek, eet smakelijk. Jij ook ruudemans.quote:
Graziequote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pannenkoek, eet smakelijk. Jij ook ruudemans.
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.quote:
ga die eens interviewen....... mensen met zo'n lang leven hebben pas écht veel te vertellenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar heb vanmiddag wel pannenkoeken gegeten met en ter ere van mijn oma, die gisteren 94 (!!!) werd.
Nee, joh, die zijn meer vergeten dan je denktquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ga die eens interviewen....... mensen met zo'n lang leven hebben pas écht veel te vertellen
Geweldig ! Geef haar een kusje van mequote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.
Maar heb vanmiddag wel pannenkoeken gegeten met en ter ere van mijn oma, die gisteren 94 (!!!) werd.
meestal last van het ''korte termijngeheugen''........ maar niet van het ''lange''......quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, joh, die zijn meer vergeten dan je denkt
Dat begreep ik ook wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.
Nee, mijn omaatje weet niet meer waar ze heeft gewoond, en hoe lang.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
meestal last van het ''korte termijngeheugen''........ maar niet van het ''lange''......
Volgens mij neem je haar wel eens stiekem mee naar de kroeg, en zo niet: dan heb je wat in te halenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, mijn omaatje weet niet meer waar ze heeft gewoond, en hoe lang.
Ze weet alleen nog hoe haar kinderen en kleinkinderen heten, dat mijn vader (de ex van m'n moeder - haar dochter) een sukkel is en dat ze voor de rest van de familie moet doen of ze dement is.
Ze zat vanmiddag witte wijn (niet overdreven: 1 glaasje) naar binnen te harken, en tegelijk te verkondigen dat "het met advocaat sneller gaat..."quote:Op zondag 8 februari 2009 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij neem je haar wel eens stiekem mee naar de kroeg, en zo niet: dan heb je wat in te halen
We hebben binnenkort een Poolse disco in een plaatselijke gelegenheid, zorg ik dat er advocaat is voor je omaquote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zat vanmiddag witte wijn (niet overdreven: 1 glaasje) naar binnen te harken, en tegelijk te verkondigen dat "het met advocaat sneller gaat..."
Alles wat wenselijk is, voor het aanstaande moedertje, en de rest van de familiequote:Op zondag 8 februari 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
Ben even als hondjes, want andere wachtwoord ben ik vergeten.
We zijn nog in Spanje en wachten op de baby.
Hoi buuf.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En als je het over oma's hebt komt de bijna oma on de hoek kijken.![]()
Sterkte met wachten Hondjes.
En goeienavond all.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb het in de gaten, weinig verandering in mijn Myat. Volgens mij gaan ze vreemd op een ander forum![]()
Ik sweer ut ju jonguh!
Of zitten ze allemaal op dat nieuwe forum van nmns?quote:
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of zitten ze allemaal op dat nieuwe forum van nmns?
NMNS zat net nog op het "zwarte kousen"subforum (op Fok!)quote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of zitten ze allemaal op dat nieuwe forum van nmns?
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS zat net nog op het "zwarte kousen"subforum (op Fok!)
Heb je een linkje?
Het spul was jong en wilde wat. Het spul is misschien nog een beetje wild en wil waarschijnlijk wat jongen. Het is ze gegundquote:
Lache he ??? We hadden altijd van dezefde shit mijn zus en ik ..Toen waren er nog niet van die hippe dingenquote:
Moest je hem ook altijd uittrekken na de kerk?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lache he ??? We hadden altijd van dezefde shit mijn zus en ik ..Toen waren er nog niet van die hippe dingen
Pff das me gelukkig bespaard gebleven. (Behalve de kerstnacht dienst)quote:Op maandag 9 februari 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest je hem ook altijd uittrekken na de kerk?
En ik blijf zitten met een t-shirtquote:Op maandag 9 februari 2009 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het spul was jong en wilde wat. Het spul is misschien nog een beetje wild en wil waarschijnlijk wat jongen. Het is ze gegund
Als je niet naar de kerk ging, waarom had je dan een zondagse jurk?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff das me gelukkig bespaard gebleven. (Behalve de kerstnacht dienst)Maar dat was wel lache lekker laat en mijn vader viel in slaap
Omdat het toch zondag kan zijn als je niet naar de kerk gaat?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je niet naar de kerk ging, waarom had je dan een zondagse jurk?
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat het toch zondag kan zijn als je niet naar de kerk gaat?![]()
Naar Oma ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je niet naar de kerk ging, waarom had je dan een zondagse jurk?
Ja tis grappig om te zien.. Plus je ziet ook foto's waarvan je denkt die zijn gister gemaaktquote:
Het zijn toch herinneringen waar je een smile van krijgtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar Oma ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee.Of misschien kerst dan hadden we allebij van die fluwelen jurkjes aan. We hadden rode en blauwe
En broer had pakjes
Moest je het ook aan voor de schoolfotograaf?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar Oma ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee.Of misschien kerst dan hadden we allebij van die fluwelen jurkjes aan. We hadden rode en blauwe
En broer had pakjes
Nou dat dacht ik ook hoor, en ik ben toch iets jonger dan jij.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis grappig om te zien.. Plus je ziet ook foto's waarvan je denkt die zijn gister gemaaktqua kleertjes en kwaliteit foto ..maar ja ik ben al wat ouder dan de gemiddelde fokker
Hidi
Nee gelukkig niet. Er is wel een foto van me dan werd je ook alleen op de foto gezet. En mijn moeder had zelf mijn pony gekipt. Vet scheef dusquote:Op maandag 9 februari 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest je het ook aan voor de schoolfotograaf?
Ja ik zat dus net ook even in een album te loeren. Die heeft mijn moeder verleden jaar gemaakt met foto's vanaf baby tot jaar of 20 ofzo.. Dan ga je weer door memory lanequote:Op maandag 9 februari 2009 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zijn toch herinneringen waar je een smile van krijgt
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Er is wel een foto van me dan werd je ook alleen op de foto gezet. En mijn moeder had zelf mijn pony gekipt. Vet scheef dusZiet er niet uit..
Het stomme is dat ik me dat wel kan herinneren dat ze dat deed. En dan proberen met een beetje spuug de boel te reddenquote:Op maandag 9 februari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahahaha! Van die handige moeders!
Ik moet ook nog ergens een foto hebben dat ik op 3 jarige leeftijd het stro in een greppel achter de tent op de camping in de fik steekquote:Op maandag 9 februari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zat dus net ook even in een album te loeren. Die heeft mijn moeder verleden jaar gemaakt met foto's vanaf baby tot jaar of 20 ofzo.. Dan ga je weer door memory lane
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ergens een foto hebben dat ik op 3 jarige leeftijd het stro in een greppel achter de tent op de camping in de fik steeken ze waren niet blij
Ik weet het, ik behoor ook bij die mannen, die naarmate ze ouder worden, knapper worden.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:46 schreef Soury het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger
Ik sta er ook !! Wat leuk die foto's... Ccen LS ook een cuty (toen nog al)
Eeehhh sneller dan ik dachtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik behoor ook bij die mannen, die naarmate ze ouder worden, knapper worden.
Whehehehe, of even je mond schoonmaken.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik me dat wel kan herinneren dat ze dat deed. En dan proberen met een beetje spuug de boel te redden
Ik hoop dat jij heeeel oud wordtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik behoor ook bij die mannen, die naarmate ze ouder worden, knapper worden.
MIjn foto's liggen bij mijn ouders, ik heb alleen die foto hier. Ik heb er 1 dat ik een stuk kaas uit de koelkast had gepakt en er een hapje van nam.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ergens een foto hebben dat ik op 3 jarige leeftijd het stro in een greppel achter de tent op de camping in de fik steeken ze waren niet blij
Dat puntje rechtsonder is heel herkenbaar en brengt prachtige herinneringen terugquote:
En dan zeker heeeeel onschuldig kijkt?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MIjn foto's liggen bij mijn ouders, ik heb alleen die foto hier. Ik heb er 1 dat ik een stuk kaas uit de koelkast had gepakt en er een hapje van nam.
Ik ben het album doorgegaan ik zie alleen maar zwarte schoentjesquote:Op maandag 9 februari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe, of even je mond schoonmaken.![]()
Mijn moeder verfde ooit eens mijn mooie witte schoenen blauw, omdat ze zo snel vies werden.![]()
Is dat een weergaven van het moment van verwekkingquote:
Eerder betrapt!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan zeker heeeeel onschuldig kijkt?
Volgens mij zit dat voor geen meterquote:Op maandag 9 februari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerder betrapt!![]()
@Soury: Ooohw had jij lakschoentjes? Die wilde ik zo graag! Klikten ze ook een beetje als je liep?
Geen idee ik had er een pest hekel aan.. Stugge kutdingen. Plus ik liep toen op aangepaste schoentjes. Toen klopte er al iets niet met mijn loopje. Die vond ook nooit mooi maar waren iig van suede of leer en liepen een stuk prettigerquote:Op maandag 9 februari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerder betrapt!![]()
@Soury: Ooohw had jij lakschoentjes? Die wilde ik zo graag! Klikten ze ook een beetje als je liep?
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo zijn er ook mindere momentjes geweest. Ik had altijd steil piekhaar en mijn moeder (kapster) vond krullen ook wel leuk, dus: een permanentje (op zesjarige leeftijd)
Gelukkig heb ik daar geen beelden van teruggevonden.![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo zijn er ook mindere momentjes geweest. Ik had altijd steil piekhaar en mijn moeder (kapster) vond krullen ook wel leuk, dus: een permanentje (op zesjarige leeftijd)
Maar dat het beeld ingeprent staat in je geheugen, is genoegquote:Op maandag 9 februari 2009 01:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus!![]()
Ruudje, ga even zitten, mama wil even iets proberen!
Gaan we van jou een knap jochie maken
Want mama vind krullen zo mooi!![]()
Jammer dat je geen voor en na foto's hebt!
Ah gossie hoe reageerden ze op schoolquote:Op maandag 9 februari 2009 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach, dat er nu nog om gelachen kan worden is ook wel weer leuk
Ja, zoietsquote:Op maandag 9 februari 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus!![]()
Ruudje, ga even zitten, mama wil even iets proberen!
Gaan we van jou een knap jochie maken
Want mama vind krullen zo mooi!![]()
Jammer dat je geen voor en na foto's hebt!
Kappen nou.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah gossie hoe reageerden ze op school
Goeie!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah gossie hoe reageerden ze op school
Ohhhh moedersquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WhBehehehe ik word melig![]()
[ afbeelding ]!
quote:
Kan met er wat bij voorstellen. Niks en nooit meer aan wat aan doen Fuck kappersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |