En ik blijf zitten met een t-shirtquote:Op maandag 9 februari 2009 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het spul was jong en wilde wat. Het spul is misschien nog een beetje wild en wil waarschijnlijk wat jongen. Het is ze gegund

Als je niet naar de kerk ging, waarom had je dan een zondagse jurk?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff das me gelukkig bespaard gebleven. (Behalve de kerstnacht dienst)Maar dat was wel lache lekker laat en mijn vader viel in slaap

Omdat het toch zondag kan zijn als je niet naar de kerk gaat?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je niet naar de kerk ging, waarom had je dan een zondagse jurk?

quote:Op maandag 9 februari 2009 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat het toch zondag kan zijn als je niet naar de kerk gaat?
 Ja ok, maar dan is een zondag toch een beetje een zaterdag? Waarom zou je je dan zondags netjes kleden?
 Ja ok, maar dan is een zondag toch een beetje een zaterdag? Waarom zou je je dan zondags netjes kleden?

Naar Oma ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je niet naar de kerk ging, waarom had je dan een zondagse jurk?
 Of misschien kerst dan hadden we allebij van die fluwelen jurkjes aan. We hadden rode en blauwe
 Of misschien kerst dan hadden we allebij van die fluwelen jurkjes aan. We hadden rode en blauwe   En broer had pakjes
 En broer had pakjes   

Ja tis grappig om te zien.. Plus je ziet ook foto's waarvan je denkt die zijn gister gemaaktquote:
 qua kleertjes en kwaliteit foto ..maar ja ik ben al wat ouder dan de gemiddelde fokker
 qua kleertjes en kwaliteit foto ..maar ja ik ben al wat ouder dan de gemiddelde fokker  

Het zijn toch herinneringen waar je een smile van krijgtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar Oma ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee.Of misschien kerst dan hadden we allebij van die fluwelen jurkjes aan. We hadden rode en blauwe
En broer had pakjes

Moest je het ook aan voor de schoolfotograaf?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar Oma ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee.Of misschien kerst dan hadden we allebij van die fluwelen jurkjes aan. We hadden rode en blauwe
En broer had pakjes

Nou dat dacht ik ook hoor, en ik ben toch iets jonger dan jij.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis grappig om te zien.. Plus je ziet ook foto's waarvan je denkt die zijn gister gemaaktqua kleertjes en kwaliteit foto ..maar ja ik ben al wat ouder dan de gemiddelde fokker
Hidi

Nee gelukkig niet. Er is wel een foto van me dan werd je ook alleen op de foto gezet. En mijn moeder had zelf mijn pony gekipt. Vet scheef dusquote:Op maandag 9 februari 2009 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest je het ook aan voor de schoolfotograaf?
 Ziet er niet uit..
  Ziet er niet uit..   

Ja ik zat dus net ook even in een album te loeren. Die heeft mijn moeder verleden jaar gemaakt met foto's vanaf baby tot jaar of 20 ofzo.. Dan ga je weer door memory lanequote:Op maandag 9 februari 2009 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zijn toch herinneringen waar je een smile van krijgt

quote:Op maandag 9 februari 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Er is wel een foto van me dan werd je ook alleen op de foto gezet. En mijn moeder had zelf mijn pony gekipt. Vet scheef dusZiet er niet uit..

Het stomme is dat ik me dat wel kan herinneren dat ze dat deed. En dan proberen met een beetje spuug de boel te reddenquote:Op maandag 9 februari 2009 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahahaha! Van die handige moeders!

Ik moet ook nog ergens een foto hebben dat ik op 3 jarige leeftijd het stro in een greppel achter de tent op de camping in de fik steekquote:Op maandag 9 februari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zat dus net ook even in een album te loeren. Die heeft mijn moeder verleden jaar gemaakt met foto's vanaf baby tot jaar of 20 ofzo.. Dan ga je weer door memory lane
 en ze waren niet blij
 en ze waren niet blij   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |