Mooi! Je ogen!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay dan ...
Hoe fucking cute was jij vroeger

Very cute indeedquote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay dan ...

Verrassend goed, alleen niemand heeft een idee waarom aangezien 't nieuws nog altijd even klote is. Leve Obama, met al z'n geldverslindende plannenquote:
 .
.

Nee, ik wilde die dikke staaf in dat te nauwe gat rammenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wilde je op dat Duckje lijken?
Echt een leuk topic, ik moet maar eens kijken of mijn moeder ook wat leuks van mij heeft ingescand.
 .
  . 

quote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik wilde die dikke staaf in dat te nauwe gat rammen.

Vandaar de tomboy-lookquote:Op zondag 8 februari 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde die dikke staaf in dat te nauwe gat rammen.

aahhh wa lief...............quote:Op zondag 8 februari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay dan ...

ja, was dat ff lachenquote:

Nah, ik vond het gewoon grappig gedaan, en ik trap altijd in die stomme rickroll linkjesquote:Op zondag 8 februari 2009 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, was dat ff lachen
echt totaal niet begrepen wat hier leuk aan is (die hond en zo), leg jij dat nou is uit?
goeiemiddag!

geeft niet hoor, je bent zoetquote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vond het gewoon grappig gedaan, en ik trap altijd in die stomme rickroll linkjes

Ik weet niet hoe ik moet verkleinenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:52 schreef willem-jozef het volgende:
leuke foto cc, beetje groot alleen..
[ afbeelding ]
 .
  .

Doet FOK! bij mij automatisch, iets met instellingen ofsow.quote:

haha, grappig dat je dat schrijft: ik wilde er ook 1 plaatsen, maar kon niet vergroten..who's vain nowquote:Op zondag 8 februari 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet verkleinen.
 ?
?

FOK! kan 't ook gewoon.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je kunt in Paint o.a. het percentage aanpassen, dus afbeelden op 80% bv, en dan opslaan.
| 1 | 

quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je kunt in Paint o.a. het percentage aanpassen, dus afbeelden op 80% bv, en dan opslaan.
 Of in picture manager.
  Of in picture manager. 

quote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! kan 't ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
600 = paginabreed op FOK!.

Interessant.quote:

Hoi Hondjes, alweer februari en opnieuw in Spanje, ging de reis goed?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.

Hé je bent terug..........quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.

Hoi Aagje/hondjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.

Pannenkoek, eet smakelijk. Jij ook ruudemans.quote:

Graziequote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pannenkoek, eet smakelijk. Jij ook ruudemans.

Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.quote:

ga die eens interviewen....... mensen met zo'n lang leven hebben pas écht veel te vertellenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar heb vanmiddag wel pannenkoeken gegeten met en ter ere van mijn oma, die gisteren 94 (!!!) werd.

Nee, joh, die zijn meer vergeten dan je denktquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ga die eens interviewen....... mensen met zo'n lang leven hebben pas écht veel te vertellen

Geweldig ! Geef haar een kusje van mequote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.
Maar heb vanmiddag wel pannenkoeken gegeten met en ter ere van mijn oma, die gisteren 94 (!!!) werd.

meestal last van het ''korte termijngeheugen''........ maar niet van het ''lange''......quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, joh, die zijn meer vergeten dan je denkt

Dat begreep ik ook wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.

Nee, mijn omaatje weet niet meer waar ze heeft gewoond, en hoe lang.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
meestal last van het ''korte termijngeheugen''........ maar niet van het ''lange''......

Volgens mij neem je haar wel eens stiekem mee naar de kroeg, en zo niet: dan heb je wat in te halenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, mijn omaatje weet niet meer waar ze heeft gewoond, en hoe lang.
Ze weet alleen nog hoe haar kinderen en kleinkinderen heten, dat mijn vader (de ex van m'n moeder - haar dochter) een sukkel is en dat ze voor de rest van de familie moet doen of ze dement is.

Ze zat vanmiddag witte wijn (niet overdreven: 1 glaasje) naar binnen te harken, en tegelijk te verkondigen dat "het met advocaat sneller gaat..."quote:Op zondag 8 februari 2009 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij neem je haar wel eens stiekem mee naar de kroeg, en zo niet: dan heb je wat in te halen

We hebben binnenkort een Poolse disco in een plaatselijke gelegenheid, zorg ik dat er advocaat is voor je omaquote:Op zondag 8 februari 2009 19:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze zat vanmiddag witte wijn (niet overdreven: 1 glaasje) naar binnen te harken, en tegelijk te verkondigen dat "het met advocaat sneller gaat..."

Alles wat wenselijk is, voor het aanstaande moedertje, en de rest van de familiequote:Op zondag 8 februari 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
Ben even als hondjes, want andere wachtwoord ben ik vergeten.
We zijn nog in Spanje en wachten op de baby.

Hoi buuf.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En als je het over oma's hebt komt de bijna oma on de hoek kijken.
Sterkte met wachten Hondjes.
En goeienavond all.
 Tis best wel stil hier hoor
  Tis best wel stil hier hoor  

quote:Op zondag 8 februari 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb het in de gaten, weinig verandering in mijn Myat. Volgens mij gaan ze vreemd op een ander forum
Ik sweer ut ju jonguh!
 ik zit tegenwoordig wel veel in andere topics...... maar niet op een ander forum...
   ik zit tegenwoordig wel veel in andere topics...... maar niet op een ander forum... 

Of zitten ze allemaal op dat nieuwe forum van nmns?quote:

Dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of zitten ze allemaal op dat nieuwe forum van nmns?

NMNS zat net nog op het "zwarte kousen"subforum (op Fok!)quote:Op maandag 9 februari 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of zitten ze allemaal op dat nieuwe forum van nmns?

quote:Op maandag 9 februari 2009 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NMNS zat net nog op het "zwarte kousen"subforum (op Fok!)
Heb je een linkje?

en LS ook een cuty (toen nog)
  en LS ook een cuty (toen nog)   

Het spul was jong en wilde wat. Het spul is misschien nog een beetje wild en wil waarschijnlijk wat jongen. Het is ze gegundquote:

Lache he ??? We hadden altijd van dezefde shit mijn zus en ik ..Toen waren er nog niet van die hippe dingenquote:

Moest je hem ook altijd uittrekken na de kerk?quote:Op maandag 9 februari 2009 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Lache he ??? We hadden altijd van dezefde shit mijn zus en ik ..Toen waren er nog niet van die hippe dingen

Pff das me gelukkig bespaard gebleven. (Behalve de kerstnacht dienst)quote:Op maandag 9 februari 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest je hem ook altijd uittrekken na de kerk?
 Maar dat was wel lache lekker laat en mijn vader viel in slaap
 Maar dat was wel lache lekker laat en mijn vader viel in slaap   

En ik blijf zitten met een t-shirtquote:Op maandag 9 februari 2009 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het spul was jong en wilde wat. Het spul is misschien nog een beetje wild en wil waarschijnlijk wat jongen. Het is ze gegund

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |