FOK! kan 't ook gewoon.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je kunt in Paint o.a. het percentage aanpassen, dus afbeelden op 80% bv, en dan opslaan.
| 1 |
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je kunt in Paint o.a. het percentage aanpassen, dus afbeelden op 80% bv, en dan opslaan.
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK! kan 't ook gewoon.
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
600 = paginabreed op FOK!.
Interessant.quote:
Hoi Hondjes, alweer februari en opnieuw in Spanje, ging de reis goed?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.
Hé je bent terug..........quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.
Hoi Aagje/hondjes.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
goedenavond,
uit een winderig Spanje.
neen, nog geen baby.
Pannenkoek, eet smakelijk. Jij ook ruudemans.quote:
Graziequote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pannenkoek, eet smakelijk. Jij ook ruudemans.
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.quote:
ga die eens interviewen....... mensen met zo'n lang leven hebben pas écht veel te vertellenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar heb vanmiddag wel pannenkoeken gegeten met en ter ere van mijn oma, die gisteren 94 (!!!) werd.
Nee, joh, die zijn meer vergeten dan je denktquote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ga die eens interviewen....... mensen met zo'n lang leven hebben pas écht veel te vertellen
Geweldig ! Geef haar een kusje van mequote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.
Maar heb vanmiddag wel pannenkoeken gegeten met en ter ere van mijn oma, die gisteren 94 (!!!) werd.
meestal last van het ''korte termijngeheugen''........ maar niet van het ''lange''......quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, joh, die zijn meer vergeten dan je denkt
Dat begreep ik ook wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:38 schreef dieenebart het volgende:
Nou ja, ik bedoelde meer Van Basten.
Nee, mijn omaatje weet niet meer waar ze heeft gewoond, en hoe lang.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
meestal last van het ''korte termijngeheugen''........ maar niet van het ''lange''......
Volgens mij neem je haar wel eens stiekem mee naar de kroeg, en zo niet: dan heb je wat in te halenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, mijn omaatje weet niet meer waar ze heeft gewoond, en hoe lang.
Ze weet alleen nog hoe haar kinderen en kleinkinderen heten, dat mijn vader (de ex van m'n moeder - haar dochter) een sukkel is en dat ze voor de rest van de familie moet doen of ze dement is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |