quote:Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ergens een foto hebben dat ik op 3 jarige leeftijd het stro in een greppel achter de tent op de camping in de fik steeken ze waren niet blij
 Scannen die hap
 Scannen die hap   

Ik weet het, ik behoor ook bij die mannen, die naarmate ze ouder worden, knapper worden.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:46 schreef Soury het volgende:
Hoe fucking cute was jij vroeger
Ik sta er ook !! Wat leuk die foto's... Ccen LS ook een cuty (toen nog al)

Eeehhh sneller dan ik dachtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik behoor ook bij die mannen, die naarmate ze ouder worden, knapper worden.

Whehehehe, of even je mond schoonmaken.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik me dat wel kan herinneren dat ze dat deed. En dan proberen met een beetje spuug de boel te redden

Ik hoop dat jij heeeel oud wordtquote:Op maandag 9 februari 2009 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik behoor ook bij die mannen, die naarmate ze ouder worden, knapper worden.

(Niet onaardig bedoeld grapje LS
 (Niet onaardig bedoeld grapje LS  )
  )

MIjn foto's liggen bij mijn ouders, ik heb alleen die foto hier. Ik heb er 1 dat ik een stuk kaas uit de koelkast had gepakt en er een hapje van nam.quote:Op maandag 9 februari 2009 01:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ergens een foto hebben dat ik op 3 jarige leeftijd het stro in een greppel achter de tent op de camping in de fik steeken ze waren niet blij

Dat puntje rechtsonder is heel herkenbaar en brengt prachtige herinneringen terugquote:

En dan zeker heeeeel onschuldig kijkt?quote:Op maandag 9 februari 2009 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MIjn foto's liggen bij mijn ouders, ik heb alleen die foto hier. Ik heb er 1 dat ik een stuk kaas uit de koelkast had gepakt en er een hapje van nam.

Ik ben het album doorgegaan ik zie alleen maar zwarte schoentjesquote:Op maandag 9 februari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe, of even je mond schoonmaken.
Mijn moeder verfde ooit eens mijn mooie witte schoenen blauw, omdat ze zo snel vies werden.
 (wel van lak)
 (wel van lak)

Is dat een weergaven van het moment van verwekkingquote:

Eerder betrapt!quote:Op maandag 9 februari 2009 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan zeker heeeeel onschuldig kijkt?

Volgens mij zit dat voor geen meterquote:Op maandag 9 februari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerder betrapt!
@Soury: Ooohw had jij lakschoentjes? Die wilde ik zo graag! Klikten ze ook een beetje als je liep?

)
 ) 

Geen idee ik had er een pest hekel aan.. Stugge kutdingen. Plus ik liep toen op aangepaste schoentjes. Toen klopte er al iets niet met mijn loopje. Die vond ook nooit mooi maar waren iig van suede of leer en liepen een stuk prettigerquote:Op maandag 9 februari 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerder betrapt!
@Soury: Ooohw had jij lakschoentjes? Die wilde ik zo graag! Klikten ze ook een beetje als je liep?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |