dit dusquote:
jah die van mij dus ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:13 schreef Dupje het volgende:
Hehe naja, van mijn oude klasgenootjes hebben er nu 2 een kind, en eentje is zwanger...
En mja, allemaal 21 jaar oud.
quote:
quote:
Ik vond Max Payne echt driewerf rukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Halloooo, ik was gister hier:
Erg leuk, bij een vriend blijven slapen, vanmorgen Max Payne gekeken (leuke film
) en nu weer thuis
. Middag
Ik had een film verwacht zoals de game, met alleen maar duffe schietscènes. Het verhaal was best coolquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond Max Payne echt driewerf ruk.
Ik heb alleen Max Payne 2 gespeeld (een heule tijd terug), dus dat verhaal was nieuw voor mijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
Mwa, op zich wel, maar juist de actie maakte het voor mij overleefbaarVerhaal was wel erg hetzelfde als het spel he
Het was echt leuk. Eerst een beetje awkward maarja, we kenden elkaar totaal niet. We ontdooiden eik allebei gedurende de avond en aan het eind was 't raak. Maar al was 't zonder dat, het was wel een geslaagde avondquote:
Een buurgenootje. Was toen jonger dan ik. Een ukkie. Heeft een zoontje van 2 en een halfquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kreeg laatst een uitnoding op hyves van een oud klasgenootje van de middelbare die misschien een half jaar ouder is dan mij, die zwanger was van haar 2e![]()
je voelt je zo oud worden ineens
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.jaggle.nl/inde(...)n_de_waarheid_video/
![]()
niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Of de kotersquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli, op je werk koters, thuis koters, damn wat zal jij 't zwaar krijgen
.
Daarom post ik ook weer ff hier, sinds lange tijdquote:
32 minutenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rijbewijsveilig? Ik heb laatst rijbewijsveilig in 30 min naar centrum Nijmegen gehaald, maar dan moest ik wel m'n best doen. Was overigens ook een randgemeente van Eindhoven.
[..]
Wel een leuke avond gehad dus? Toevallig werd het bij mijn ouders echt kneiterslaat (normaal is 't altijd eerder), en toen zagen swarmi en ik de stad niet meer echt zitten, dus helaas. Als 't nog bij jou thuis was geweest waren we waarschijnlijk nog wel gekomen.
wie gaat dat betalen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:48 schreef Mikkie het volgende:
schuld bij Telfort opgelopen naar een eurootje of 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |