scheren was niet altijd even hip bleekquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk altijd snel doorbladeren naar die naaktpics, hoewel je daar 9 van de 10 keer gelijk spijt van had.
Dat waren ook altijd van die Duitse of Oost-Europese vrouwen van nét geen 30, die dan zogenaamd 18 jaar oud waren en "Marieke" heetten. Maar toen was dat desondanks razend spannend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk altijd snel doorbladeren naar die naaktpics, hoewel je daar 9 van de 10 keer gelijk spijt van had.
Is het voor jou zo'n must have? Het lijkt me zo gedateerd allemaal...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
Bijna een jaar abonnement op geweestIn de Spice Girls tijd. Ben wel zo stom geweest om ze paar jaar terug allemaal weg te smijten. Als ik de kans zou krijgen, koop ik dat hele jaar weer terug.
ik denk dat het best geinig is om eens door te kijken. Toch een tijdsbeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het voor jou zo'n must have? Het lijkt me zo gedateerd allemaal...
Drie dubbele mega posters! Wooot!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
Bijna een jaar abonnement op geweestIn de Spice Girls tijd. Ben wel zo stom geweest om ze paar jaar terug allemaal weg te smijten. Als ik de kans zou krijgen, koop ik dat hele jaar weer terug.
Ja, heeft ook aan mijn muur gehangen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Drie dubbele mega posters! Wooot!
Tarzan en Jane waren altijd present.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheren was niet altijd even hip bleek
Zie ik opeens Aqua op die cover staan. Vroegâhquote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het best geinig is om eens door te kijken. Toch een tijdsbeeld.
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik kon vroeger wegens geldgebrek de Hitkrant niet vaak kopen, moest veel exemplaren daarom lenen bij de bibliotheek. Er werd dus niet zoveel behouden.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
Webberquote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef RSie het volgende:
zit te wachte op een Webber (not for girls and parents) topic.
dat was pas een koningsblad.
break-out
de Fancy was altijd nog erger _o-quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef Melch het volgende:
Achterlijk tiener blad ala hitkrant..en altijd overdreven sex verhalen erin en de vraag hoek met de gekste vragen 'ik ben 11 en m'n vriend is 26 en m'n ouders vinden het niet goed, wat moet ik doen' pff
toffe posters altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef TheClown1 het volgende:
vele gekocht vanwege de posters haha
Bestaat het niet meer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef jslavenburg het volgende:
http://www.mediaonderzoek.nl/572/break-out-verdwijnt-wie-volgt/
Ik heb ook veel jaargangen gespaard. Jaartje terug volgens mij weggegooid (of ze moeten nog in een hoekje staan op de zolder)quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2009 09:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel jaargangen gespaard. Jaartje terug volgens mij weggegooid (of ze moeten nog in een hoekje staan op de zolder)
stonden dar ook van die naakte mensen in?quote:
Aan de ene kant wel.. maar 2 dozen vol stonden maar te staan en steeds op een plek waar ze in de weg stonden. En aangezien er niks meer mee gedaan werd......quote:
Mijn zus kocht altidj de BreakOut!. Ik weet nog dat ik dan stiekem haar oude tijdschriften afpakte en door ging bladeren naar die pics idd. De spijt kwam pas toen ik die donkerbruine oerwouden zag op de leuters van die uitgezakte jongensquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef ruud.nl het volgende:
nu lust je er wel pap van?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mijn zus kocht altidj de BreakOut!. Ik weet nog dat ik dan stiekem haar oude tijdschriften afpakte en door ging bladeren naar die pics idd. De spijt kwam pas toen ik die donkerbruine oerwouden zag op de leuters van die uitgezakte jongensIk vond 'piemols' trouwens toen sowieso vies, maar toch was 't leuk om naar te kijken
![]()
Ik herinner met het verhaal van een briefschrijfster die een bevroren curryworst in haar kut had gedaan en die er niet meer uitkreeg. Inmiddels begon het te stinken of zoiets.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Fancy was altijd nog erger _o-
die verhalen worden telkens gerecycled. Lees een jaar of 2 elke maand dat blad en je ziet een heel warenhuis of supermarkt in de vagina verdwijnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Ik herinner met het verhaal van een briefschrijfster die een bevroren curryworst in haar kut had gedaan en die er niet meer uitkreeg. Inmiddels begon het te stinken of zoiets.
Whaaaaaaaahahhaahahhaquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Ik herinner met het verhaal van een briefschrijfster die een bevroren curryworst in haar kut had gedaan en die er niet meer uitkreeg. Inmiddels begon het te stinken of zoiets.
Iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die verhalen worden telkens gerecycled. Lees een jaar of 2 elke maand dat blad en je ziet een heel warenhuis of supermarkt in de vagina verdwijnen
hoogtepunt was een lijmtube die open gingquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die verhalen worden telkens gerecycled. Lees een jaar of 2 elke maand dat blad en je ziet een heel warenhuis of supermarkt in de vagina verdwijnen
ah, en natuurlijk de tube tandpasta... ook daar ging het dopje van los.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoogtepunt was een lijmtube die open ging
quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ah, en natuurlijk de tube tandpasta... ook daar ging het dopje van los.
Alle ingezonden brieven eindigden steevast met: moet ik nu naar de dokter? vaak gevolgd door Dat durf ik niet want de dokter is een goede vriend van mijn ouders/is mijn oom
Ja,dat klopt! Hitkrant en Break Out waren een weekblad en de Break Out werd na opheffing de 'Spam' en die verdween ook al heel snel uit de schappen..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:58 schreef rubbereend het volgende:
de fancy was volgens mij zelfs een maandblad
Bij de Fancy merkte je heel erg dat het 'problemekatern' elk half jaar rouleerde er dezelfde vragen er weer instonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Fancy was altijd nog erger _o-
Lijkt me wel, lekker makkelijk. Wel minder voor al die gehavende dozen die er nu rondlopen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:49 schreef SyntheticSeduction het volgende:
Waren al die vragen trouwens gewoon niet door de redactie verzonnen?
Dat idee heb ik altijd.
Whoehoe Aqua helemaal leuk ik heb die cd ook en als ik hem opzet wordt ik weer helemaal vrolijkquote:
Eigenlijk was dat een soort papieren-fok: domme vragen stellen en vooral niet naar de huisarts/officiële diensten gaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:21 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Whaaaaaaaahahhaahahha
Dat soort verhaaltjes had je wel vaker in de Fancy staan
Zo ook iemand die er een kaars in stak, en de kaars toen afbrak en ze het stukje er niet meer uit kreegDe Fancy raadde haar toen aan naar de huisarts te gaan
Maar het ergste is dan nog wel: je stuurt je brief op, wacht tot de Fancy uit komt.... En ondertussen loop je dus nog steeds met een halve kaars in je flamous....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat een soort papieren-fok: domme vragen stellen en vooral niet naar de huisarts/officiële diensten gaan
Ik vraag me af of sommige van die brieven niet gewoon zijn verzonnen om te voorkomen dat sommige meiden dat soort rare dingen gingen uithalen/proberen..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:47 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Maar het ergste is dan nog wel: je stuurt je brief op, wacht tot de Fancy uit komt.... En ondertussen loop je dus nog steeds met een halve kaars in je flamous....Rare mensen....
Ik denk dat je je zou verbazen.............quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breakout ja haha. en daar stonden dan lelijke blote mensen in dat kon echt niet hoor![]()
En dan op het schoolplein hardop die verhaaltjes voorlezen en maar lachen.
Zo stond er ook ooit eens wat in over een meisje dat sex wilde met haar paard![]()
Zou dat blad nu nog kans van slagen hebben ?
Inderdaad!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik vraag me af of sommige van die brieven niet gewoon zijn verzonnen om te voorkomen dat sommige meiden dat soort rare dingen gingen uithalen/proberen..
Maar een lief onschuldig meisje van 13/14 komt toch niet zo snel aan een dildo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:18 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad!
En bovendien. als mensen zo stom zijn dat ze: 1. een kaars in hun flamous doen (er worden tegenwoordig PRACHTIGE dildo's gemaakt) 2. Niet naar de huisarts gaan, maar naar een meidenblad schrijven
Dan verdien je het toch ook gewoon om met een stompje kaars in je flamous rond te lopen???!!!!
Je hebt talent ga er wat mee doen!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar een lief onschuldig meisje van 13/14 komt toch niet zo snel aan een dildo.
Zo een lief keurig schoolmeisje dat dan op het internet heeft gelezen wat zelfbevrediging is.
En dan opeens ziet ze de grote dikke kaars op haar vensterbank staan.
Vervolgens gaan de gordijnen dicht en brengt ze voorzichtig omdat ze bang is dat het pijn doet die kaars naar binnen. En dan opeens maakt de schaamte ruimte voor geilheid terwijl de jonge tiener steeds sneller en vlugger met die kaars in der kutje heen en weer gaat. potentiel topic dit
Oh, Dr. Mikey toch... Krijg een blosje op mijn wangen hier.... De kaars ziet er in eens heeeeel aantrekkelijk uit... O nee! Niet doen! Geleerd van de Break Out! NIET DOEN!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar een lief onschuldig meisje van 13/14 komt toch niet zo snel aan een dildo.
Zo een lief keurig schoolmeisje dat dan op het internet heeft gelezen wat zelfbevrediging is.
En dan opeens ziet ze de grote dikke kaars op haar vensterbank staan.
Vervolgens gaan de gordijnen dicht en brengt ze voorzichtig omdat ze bang is dat het pijn doet die kaars naar binnen. En dan opeens maakt de schaamte ruimte voor geilheid terwijl de jonge tiener steeds sneller en vlugger met die kaars in der kutje heen en weer gaat. potentiel topic dit
http://www.mediaonderzoek.nl/572/break-out-verdwijnt-wie-volgt/quote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef Socios het volgende:
Sinds wanneer bestaat het tijdschrift niet meer?
Enige dat ik er van ken...quote:
Ik ging naar Egypte, werd aangehouden door de douanepolitie, gingen ze snuffelen in wat voor blad het was.. Kwamen ze daar op die twee paginas begonnen ze te schelden en vloeken, hebben ze het er uitgescheurd. volgens mij hebben ze um zelf gehouden.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef eleusis het volgende:
[..]
Enige dat ik er van ken...Ik was net iets te oud voor de Break out, maar als ie ergens lag bladerde ik wel even naar de blote kutjens
Nee, ik was toen 11. en ik vond het altijd heul spannend. tegelijk met mijn penny tijdschriftje.quote:
Penny?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was toen 11. en ik vond het altijd heul spannend. tegelijk met mijn penny tijdschriftje.
Komt omdat het grut van tegenwoordig bij het bereiken van de dubbele cijfers meteen het internet opduikt, terwijl wij keurig nog wachtten en daarvoor met stoepkrijt speelden, ging voetballen, haren kammen en een BO lezen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Peachcore het volgende:
De BO! was veel vetter dan de Hitkrant en toch moest de BO! het ontgelden
oeps, je hebt helemaal gelijk, haha. herinneringen vervagen vaak erg snel, maar het kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 08:05 schreef female81 het volgende:
Die Tanja, die was van de Hitkrant, hoor.
(Waarom weet ik dit? Ik was Hitkrant-addict, en dat mens beantwoordde de brieven halverwege de jaren 90 al. En gevoelsmatig heeft ze dat bijna tot rollator-leeftijd gedaan. Jawel, ik heb later, in de bibliotheek, nog weleens door m'n 'jeugdsentiment-blaadje' heen gebladerd. Kort geleden zelfs nog een keer. Is trouwens nog verdomd weinig van over, vergeleken met de edities uit mijn periode. Circa 1993 stond er nog weleens iets intelligents in, zelfs als het onderwerp Take That of zo betrof.)
Break-Out had als minpunt dat het er niet uit zag. Dat goedkope papier, de vormgeving die het gemiddelde roddelblad nauwelijks ontsteeg, de foto's die doorgaans wat minder scherp waren dan die in de Hitkrant. Inhoudelijk soms wel grappig, echter. Als je het niet te serieus nam.
Welke stellen?quote:
Haha, vet!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke stellen?
http://www.viceland.com/b(...)break-out/#more-2133
http://ted.nl/blog/2009/1(...)met-poolse-hoertjes/
NSFW
Een blad voor beidenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:16 schreef -Bala- het volgende:
Jaaa, de Break Out! Dat weet ik zeker nog wel! Was het nou een blad voor mannen of vrouwen eigenlijk? Volgens mij lazen de meeste kerels dit stiekem!!!
Fuuuuuuuuckquote:Op maandag 14 juni 2010 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.viceland.com/b(...)break-out/#more-2133
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ging naar Egypte, werd aangehouden door de douanepolitie, gingen ze snuffelen in wat voor blad het was.. Kwamen ze daar op die twee paginas begonnen ze te schelden en vloeken, hebben ze het er uitgescheurd. volgens mij hebben ze um zelf gehouden.
met champagnesmaak was dat volgens mijquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef r00kiel00kie het volgende:
Mijn eerst condoom kwam uit de Breakout
Idd.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef MafLander het volgende:
Je had in de Break Out! en Hitkrant toch ook altijd zo'n rubriek waarin door lezers een 'seks avontuur' wordt verteld?
'Mijn verhaal' of zoiets, de grootste verzonnen bagger kwam daarin voorbij
Oh ja, veel slechter kwamen ze nietquote:Op zondag 20 juni 2010 14:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd.
Of die beeldstrips.
(Hadden ze elke week zo'n verhaal met foto's erbij)
Breakout was voor pubers zowel m als vquote:Op maandag 14 juni 2010 18:16 schreef -Bala- het volgende:
Jaaa, de Break Out! Dat weet ik zeker nog wel! Was het nou een blad voor mannen of vrouwen eigenlijk? Volgens mij lazen de meeste kerels dit stiekem!!!
Gewoon de standaard breezerslet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik bezorgde hem altijd vanwege mijn bijbaantje
Maar wat een ontzettend dom blad was dat. Echt voor pubers met een lage algemene ontwikkeling
Geniaalquote:Op zondag 20 juni 2010 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Er was op een gegeven moment zo'n dom wicht die vroeg of ze prostaatkanker had van het anaal masturberen
Hitkrant?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef IsavdLinden het volgende:
Oh ja de BO...![]()
Je had nog zo'n blad. Heel goedkoop papier en verder sowieso goedkoop ogend (1.90 gulden) ... de Top 10 ofzo.
quote:
Je zei: "Top 10 ofzo". Alsof je het niet zeker wist.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:59 schreef IsavdLinden het volgende:
Nee, Walter. Ik zeg toch "de Top 10". Zo heette dat blad.
Nou ja anyway, het heette idd Top 10.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:05 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je zei: "Top 10 ofzo". Alsof je het niet zeker wist.
Dat laatste was toch al het geval hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
ik vond het altijd eng om de break-out te kopen, bang dat mijn ouders achter de naaktfotos van -Strawberry- in het midden zouden komen en bang dat het kassameisje mij oversekst zou vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |