scheren was niet altijd even hip bleekquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk altijd snel doorbladeren naar die naaktpics, hoewel je daar 9 van de 10 keer gelijk spijt van had.
Dat waren ook altijd van die Duitse of Oost-Europese vrouwen van nét geen 30, die dan zogenaamd 18 jaar oud waren en "Marieke" heetten. Maar toen was dat desondanks razend spannend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef ruud.nl het volgende:
Natuurlijk altijd snel doorbladeren naar die naaktpics, hoewel je daar 9 van de 10 keer gelijk spijt van had.
Is het voor jou zo'n must have? Het lijkt me zo gedateerd allemaal...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
Bijna een jaar abonnement op geweestIn de Spice Girls tijd. Ben wel zo stom geweest om ze paar jaar terug allemaal weg te smijten. Als ik de kans zou krijgen, koop ik dat hele jaar weer terug.
ik denk dat het best geinig is om eens door te kijken. Toch een tijdsbeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het voor jou zo'n must have? Het lijkt me zo gedateerd allemaal...
Drie dubbele mega posters! Wooot!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
Bijna een jaar abonnement op geweestIn de Spice Girls tijd. Ben wel zo stom geweest om ze paar jaar terug allemaal weg te smijten. Als ik de kans zou krijgen, koop ik dat hele jaar weer terug.
Ja, heeft ook aan mijn muur gehangen.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Drie dubbele mega posters! Wooot!
Tarzan en Jane waren altijd present.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheren was niet altijd even hip bleek
Zie ik opeens Aqua op die cover staan. Vroegâhquote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat het best geinig is om eens door te kijken. Toch een tijdsbeeld.
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik kon vroeger wegens geldgebrek de Hitkrant niet vaak kopen, moest veel exemplaren daarom lenen bij de bibliotheek. Er werd dus niet zoveel behouden.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
Webberquote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef RSie het volgende:
zit te wachte op een Webber (not for girls and parents) topic.
dat was pas een koningsblad.
break-out
de Fancy was altijd nog erger _o-quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef Melch het volgende:
Achterlijk tiener blad ala hitkrant..en altijd overdreven sex verhalen erin en de vraag hoek met de gekste vragen 'ik ben 11 en m'n vriend is 26 en m'n ouders vinden het niet goed, wat moet ik doen' pff
toffe posters altijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:30 schreef TheClown1 het volgende:
vele gekocht vanwege de posters haha
Bestaat het niet meer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef jslavenburg het volgende:
http://www.mediaonderzoek.nl/572/break-out-verdwijnt-wie-volgt/
Ik heb ook veel jaargangen gespaard. Jaartje terug volgens mij weggegooid (of ze moeten nog in een hoekje staan op de zolder)quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef vencodark het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2009 09:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel jaargangen gespaard. Jaartje terug volgens mij weggegooid (of ze moeten nog in een hoekje staan op de zolder)
stonden dar ook van die naakte mensen in?quote:
Aan de ene kant wel.. maar 2 dozen vol stonden maar te staan en steeds op een plek waar ze in de weg stonden. En aangezien er niks meer mee gedaan werd......quote:
Mijn zus kocht altidj de BreakOut!. Ik weet nog dat ik dan stiekem haar oude tijdschriften afpakte en door ging bladeren naar die pics idd. De spijt kwam pas toen ik die donkerbruine oerwouden zag op de leuters van die uitgezakte jongensquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:30 schreef ruud.nl het volgende:
nu lust je er wel pap van?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mijn zus kocht altidj de BreakOut!. Ik weet nog dat ik dan stiekem haar oude tijdschriften afpakte en door ging bladeren naar die pics idd. De spijt kwam pas toen ik die donkerbruine oerwouden zag op de leuters van die uitgezakte jongensIk vond 'piemols' trouwens toen sowieso vies, maar toch was 't leuk om naar te kijken
![]()
Ik herinner met het verhaal van een briefschrijfster die een bevroren curryworst in haar kut had gedaan en die er niet meer uitkreeg. Inmiddels begon het te stinken of zoiets.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Fancy was altijd nog erger _o-
die verhalen worden telkens gerecycled. Lees een jaar of 2 elke maand dat blad en je ziet een heel warenhuis of supermarkt in de vagina verdwijnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Ik herinner met het verhaal van een briefschrijfster die een bevroren curryworst in haar kut had gedaan en die er niet meer uitkreeg. Inmiddels begon het te stinken of zoiets.
Whaaaaaaaahahhaahahhaquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Ik herinner met het verhaal van een briefschrijfster die een bevroren curryworst in haar kut had gedaan en die er niet meer uitkreeg. Inmiddels begon het te stinken of zoiets.
Iddquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die verhalen worden telkens gerecycled. Lees een jaar of 2 elke maand dat blad en je ziet een heel warenhuis of supermarkt in de vagina verdwijnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |