Nop. Denk dat ik het maar gewoon ga kopen. Ken nergens een gekraakte versie vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Jasza het volgende:
Nog steeds niemand die 9.0.2 gebruikt met de fake versie?
Bahquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Denk dat ik het maar gewoon ga kopen. Ken nergens een gekraakte versie vinden.
Zet er een spits in met een hoge rating voor "Composure"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef VonHinten het volgende:
Ik win uit bij Man Utd, maar verlies ook weer van Cardiff. En ook vervelend is het dat ik elke wedstrijden 5 clear cut chances creëer, maar er maar 1 en soms 2 inschop. Damnit
Hierboven al uitgelegd wat het inhoudt, maar je vindt het bij de spelereigenschappen (de cijfertjes voor verschillende vaardigheden/eigenschappen) onder het kopje 'mental/mentaal'.quote:
Kon niet op het goeie woord komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef DirkZz het volgende:
Ooh, dat hij dus gewoon koelbloedig is, en de rust bewaart. Zeg dat dan.
Dat is het probleem niet. Ik heb drie spitsen met finishing 16,17 en 18 en composure 15,17 en 18.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:10 schreef DurQ het volgende:
[..]
Zet er een spits in met een hoge rating voor "Composure"
En de rating voor decisions dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ik heb drie spitsen met finishing 16,17 en 18 en composure 15,17 en 18.
Koelbloedigheid vind ik beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:40 schreef heiden6 het volgende:
Zelfbeheersing is een mooie vertaling.
Hmm heb FM net afgesloten, maar ik zal morgen eens kijken. Sowieso schiet ik de laatste paar wedstrijden echt maar 20% op goal. Ergelijk als je 14 schoten hebt tegen Liverpool, en er maar 2 of drie op goal gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:40 schreef DurQ het volgende:
[..]
En de rating voor decisions dan?
En trouwens, als het moraal van de spitsen laag is, willen ze ook best wel kansen missen. Zet er gewoon een ander in! Als je dan wint gaat het moraal van je spitsen die niet spelen ook weer omhoog!
geen n00b gidsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:36 schreef Happel het volgende:
Goede gids: 2shared
Adviseer je om dit te lezen. Het helpt echt en moeilijk is het ook niet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
TwenteVerliestPlots
El Tanque is terugquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:20 schreef iofn het volgende:
[ afbeelding ]
3 jaar geleden gehaald van Racing voor ruim 16 miljoen, held
Na met Cambuur nu een paar jaar eredivisie te hebben gespeeld met een standaard 4-4-2 tactiek ga ik nu de laatste paar wedstrijden van het seizoen met een getweakede 4-4-2 spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:26 schreef TheArt het volgende:
Ik ben dus nog steeds een draak in tactieken makenEn ja, die PDF heb ik al honderden keren doorgelezen.
Wauw! Inderdaad interessant en leerzaamquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:36 schreef Happel het volgende:
Goede gids: 2shared
Adviseer je om dit te lezen. Het helpt echt en moeilijk is het ook niet.
Alleen Laurito, Mascio en Wieleart zijn beter in strafschoppen, maar die stonden niet in de basis.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom laat je Urby de penal nemen? Je hebt veel betere strafschop nemers.
Als je bijv 6 mil hebt en je wilt iemand kopen van 10 mil en je gaat maandelijkse afbetaling doen, en je hebt dus nog niet genoeg geld, krijg je dan bij bevestigen enzo dat je niet genoeg geld in kas hebt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:44 schreef Spougle het volgende:
Dat vind ik niet eens zo heel erg, zo draai je tenminste elke maand flink winst.
En ik koop zelf ook vaak spelers met maandelijkse afbetalingen.
Met maandelijkse afbetalingen kan je meestal wel meer geld uitgeven. Ik heb het bijvoorbeeld bij Sakho gedaan, koste me 15 miljoen en ik had maar 10 miljoen. dus had ik het zo gedaan: 9 miljoen meteen en 6 miljoen over 12 maanden. Daardoor heb ik nu dus Sakho bij Ajax in het 1ste seizoenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je bijv 6 mil hebt en je wilt iemand kopen van 10 mil en je gaat maandelijkse afbetaling doen, en je hebt dus nog niet genoeg geld, krijg je dan bij bevestigen enzo dat je niet genoeg geld in kas hebt?
Das klote!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:56 schreef Spougle het volgende:
Godver. Ik krijg kans op kans op kans op kans, en dan met 0-0 gelijk te spelen in de kwartfinale UEFA cup tegen Dortmund, om in de thuis wedstrijd weer 6 keer alleen op de keeper af te gaan en vervolgens met 0-1 te verliezenIk was zoveel beter .... Normaal scoren me spitsjes altijd
hele goede resultaten trouwens durQ
Ja alleen danny burger ofzo, maar volgens mij kon ik nog beter een veld speler in het doel zetten. Hij pakt namelijk geen skippybalquote:
Dat is waarom bij mij Siem de Jong bij panathinaikos, Vermaelen bij A.C. Milan (quote:
Teveel in het krachthonk zeker:Pquote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Happel het volgende:
Speel een kwalificatieronde voor de UEFA cup en verlies gelijk drie spelers met blessures. Tomasson 1 maand, Fer 3 weken en El Ahmadi 3 maanden. Was de wedstrijd ervoor Van Bronckhorst al voor 6 maanden kwijt.![]()
Hard op zoek naar een DMC.
Het niet in elke post vertellen zou een mooie uitdaging zijn.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:14 schreef DurQ het volgende:
Wat voor uitdaging moet ik eigenlijk nog zoeken in het nieuwe seizoen bij de Rangers, na 4 x CL winnen en 7 x kampioen te zijn geworden??
Een team met alleen Britten?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:14 schreef DurQ het volgende:
Wat voor uitdaging moet ik eigenlijk nog zoeken in het nieuwe seizoen bij de Rangers, na 4 x CL winnen en 7 x kampioen te zijn geworden??
Als je een uitdaging wilt, begin eens in de blue square north/south, 6e divisie van Engelandquote:Op zondag 8 februari 2009 13:41 schreef DurQ het volgende:
Ja heb ik over nagedacht. Dan ga ik wel naar een ander land...Maar vind t zo klote als een andere manager met mijn team bezig gaat...
Kijk ik wel nog eens een stadion met mn eigen naam eigenlijk. Maar ik krijg nu al jaren achter elkaar een uitbreiding van 1400 stoeltjes....:(
Ben je nu al meerdere seizoenen verder, ik zit pas in novemberquote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nog nooit in Australie gespeelt, dus geen flauw idee...Ik kan het me niet meer herinneren van FM2007, maar ik zou denken van wel.
Ben met Gainsborough Trinity begonnen...mijn BESTE centrale verdediger had 8 marking en 8 tackling...en dat was mn BESTE..
Probleem in het begin is: Niemand wil naar zo'n team komen, je moet beginnen met free transfers zonder club...en je langzaam omhoog werken...ben na 3 seizoenen 1 divisie hoger gegaan, en toen ging het rapper...Wordt je team iets populairder, krijg je iets sneller spelers.
Ik uuuuh...had niks te doenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ben je nu al meerdere seizoenen verder, ik zit pas in november
Praktisch onmogelijk, want het heeft natuurlijk heel veel te maken met je spelers/tegenstandersquote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand mij een snelcursus geven tactieken maken, want ik kan het dus echt nietHet is echt één groot drama en niets lukt. En nee, het antwoord is niet het TT&F PDF-bestandje. Dat ken ik van haver tot gort uit mijn hoofd en helpt niets.
Dat weet ik ook wel, aangezien ik dit spel al jáááaren speel. En vroeger had ik nooit problemen met het maken van tactieken en nu is het een drama.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Praktisch onmogelijk, want het heeft natuurlijk heel veel te maken met je spelers/tegenstanders
Je kunt niet zomaar 'ff tactiek leren' want nja...het is nogal verschillend per team
Ik heb allerlei tactieken gebruikt in mijn FM-jaren, van 5-4-1 tot 4-2-4
*edit* in fm2006 heb ik met AC Milan ooit eens 2-4-4 gespeeld, was ook wel apart
Ik bouw altijd een tactiek aan de hand van m'n beste spelers. Dus eerst alle goede spelers in de selectie, dan even schuiven of je nu bijv. 442 of 4231 gaat spelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand mij een snelcursus geven tactieken maken, want ik kan het dus echt nietHet is echt één groot drama en niets lukt. En nee, het antwoord is niet het TT&F PDF-bestandje. Dat ken ik van haver tot gort uit mijn hoofd en helpt niets.
Die opstelling heb ik meestal wel snel vastgesteld. En dat wat jij allemaal zegt, doe ik ook bijna altijd. En toch gaat er zoveel mis.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:32 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik bouw altijd een tactiek aan de hand van m'n beste spelers. Dus eerst alle goede spelers in de selectie, dan even schuiven of je nu bijv. 442 of 4231 gaat spelen.
Als je de je opstelling hebt, maak ik altijd een tactiek die er bij past, dus met meer aanvallers/wingers speel ik meer aanvallender en omgekeerd natuurlijk. Verder pas ik bij alles spelers een eigen tactiek toe, die beter bij de positie/speler past. Verdedigers, bijvoorbeeld op direct passing ipv short.
Dat werkte heel goed jaquote:Op zondag 8 februari 2009 14:33 schreef DurQ het volgende:
en werkte die 2-4-4 goed dan?
Hoe aanvallend was je instelling, los van de opstelling gezien?
Ik knal juist vanaf dag 1 een strategie neer, en die blijf ik gewoon een tijd vasthouden. Ik heb de 1e seizoenshelft dan ook ALTIJD opstartproblemen, maar als ze eraan gewend zijn, gaat het zo lekkerquote:Op zondag 8 februari 2009 14:51 schreef DurQ het volgende:
Maar ook bij een topclub kun je het best simpel beginnen, en dan langzaam je tactiek uitbouwen. Daar kan wel 1 of 2 seizoen overheen gaan!
Ik heb Huntelaar ooit aan Werder Bremen verkocht (had m gekocht bij Liverpool, omdat ik een giga spitsenprobleem had, en ik kon m goedkoop oppikken...Nadat mn probleem opgelost was, kon ie weer wegquote:Op zondag 8 februari 2009 16:13 schreef thettes het volgende:
Scorende spitsen... Huntelaar is nog steeds ongeveer de belangrijkste speler van mijn ajax, énige spits, maar toch is 20 competitiegoals per seizoen echt wel ongeveer het maximum. Scoor sowieso nooit echt veel, heb vooral weinig tegengoals (3 tegen uit 25 wedstrijden). Zou het graag anders zien, maar dat lukt me niet echt
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niet in elke post vertellen zou een mooie uitdaging zijn.
Smertin (transfervrij).quote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Happel het volgende:
Speel een kwalificatieronde voor de UEFA cup en verlies gelijk drie spelers met blessures. Tomasson 1 maand, Fer 3 weken en El Ahmadi 3 maanden. Was de wedstrijd ervoor Van Bronckhorst al voor 6 maanden kwijt.![]()
Hard op zoek naar een DMC.
verkapt "kijk-mij-goed-zijn"quote:Op zondag 8 februari 2009 19:41 schreef Prik0 het volgende:
Waarom ben ik nu al 3 games achter elkaar in de winterstop ontslagen?
Verkapt "Kijk mij een nieuwe bril nodig hebben"quote:Op zondag 8 februari 2009 20:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Er staat ontslagen, niet ongeslagen
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:03 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Verkapt "Kijk mij een nieuwe bril nodig hebben"
Gung-Ho?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Speel nu met Heerenveen & Gainsborough Trinity...Heerenveen kom ik momenteel niet hoger dan de 5e plek. Krijg errug veel tegentreffers...3-5-2 met 3 aanvallende middenvelders is misschien een beetje...gung-ho
nvmquote:Op zondag 8 februari 2009 21:25 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Gung-Ho?
En het blijft echt altijd leuk om de verhalen van iedereen hier te lezen.Sommige mensen weten echt met de kleinste clubs kampioenen te worden, terwijl ik met Real maar net kampioen kan worden.l
Leuke club. Vooral Moralezquote:
terug vind post, zodat ie bij 'My Active Topics' komt te staan.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef leotje1992 het volgende:
wat betekend tvp eigenlijk:$?
Gewoon veel talenten langdurig vastleggen als ze jong zijn en ze nog niet zoveel salaris willen.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:40 schreef DurQ het volgende:
Ik ben maar begonnen met een nieuwe game, namelijk in Australie! Ben manager bij de club Newcastle jets. Opzich heb ik wel een aardig team met best veel jonge spelers met potentie. Maar ik kan het achterin nog niet echt dicht houden. Ik speel 4-1-3-2, op de counter.
Maar ik ga gewoon vast houden aan mn systeem, ff afwachten wat er gebeurd als het team beter is ingespeeld!
Wat wel vervelend is; Je hebt een maximum aan salaris wat je mag uitgeven volgens de voetbalbond. Zo zal ik dus echt nooit een superteam kunnen bouwen...
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:55 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Gewoon veel talenten langdurig vastleggen als ze jong zijn en ze nog niet zoveel salaris willen.![]()
Tevens hoef je om de Aziatische CL te winnen geen Messi's te hebben natuurlijk.
Mijn seizoensstart met QPR:
[ afbeelding ]
Voorbereiding goed. Competitie erg matig.![]()
Ze staan onder curatele dan geloof ik.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef VonHinten het volgende:
"Liverpool have been docked 9 points for going into administration"
Lol, ze hebben 9 punten aftrek en staan nu maar 12 punten boven de degradatiestreepWtf betekent het vetgedrukte trouwens? Zit het financieel niet in orde bij ze?
Uhm best veel gekocht. Billy Jones, Waldo Ponce, Fabian Delph, Mark Beevers, Tsvetomir Todorov en als nieuwe topspits Jozy Altidore. Verkocht Leighterwood, Rose en Bolder. Kon onder andere Gorks, Agyemang, Mahon en Stewart niet kwijtraken.quote:
En jij bent?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:06 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bezig aan een heerlijke reeks, al zijn het op Chelsea na natuurlijk niet echt topteamsHet wordt moeilijk om de laatste drie wedstrijden van het seizoen ook te winnen. Arsenal en Man City zijn topteams en Everton stijgt dit seizoen boven zichzelf uit met een derde plaats.
Mijn team draait eindelijk. 4-4-2 heb ik in de prullenbak gegooid, het is nu een 4-1-3-2 geworden waarin ik vrij defensief en op balbezit speel. Mijn drie centrale middenvelders met elk passing, creativity en decisions 16+ weten wel raad met de ballenen mijn peperdure spitsen doen eindelijk waarvoor ik ze betaal, scoren!
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb 6 miljoen voor m moeten neerleggen met Heerenveen
Die had ik al geprobeerdquote:Op maandag 9 februari 2009 21:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Miguel Veloso zal wel te duur zijn?
Ever Banega is echt de bom.
Gojko Kacar?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:23 schreef Spougle het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd
Veloso te duur inderdaad.
En Banega wil niet komen.
Toch bedankt
Tymoschuk.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:08 schreef Spougle het volgende:
Heeft iemand een suggestie voor een goede verdedigende middenvelder voor Ajax 10 a 15 miljoen hooguit. Ik ben er al heel wat afgeweest maar of die zijn te duur of ze voegen niks toe of ze willen niet...
Ik zit nu aan het eind van mijn zesde seizoen, zomer 2014. In het tweede seizoen ben ik gepromoveerd, en van de vier seizoenen die ik tot nu toe in de PRM League heb gespeeld, ben ik er drie in de middenmoot geëindigd en een keer net degradatie ontlopen. Volgend seizoen wil ik meer punten dan ooit halen (dus minimaal 52 in 38 wedstrijden) en meedoen om Europees voetbal. Op zich lastig, met teams als Arsenal, Man Utd, Man City, Liverpool en angstgegner Aston Villa.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:53 schreef neen het volgende:
In welk seizoen zit je met de Wolves? Ik speel er ook mee en op dit moment gaat het prima. Onlangs wel op strafschoppen uitgeschakeld in de League Cup door Liverpool, met die ploeg heb ik echt heel erg lastig terwijl ik Arsenal zeer terecht versloef met 4-2
Oi oi oi die wilde ik naar Wolves halen. Bijna in kannen en kruiken, komt Tottenham die em ff 80.000 per week wil gevenquote:
Nigel de Jong, Maduro, Schaars, Carioca?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:23 schreef Spougle het volgende:
[..]
Die had ik al geprobeerd
Veloso te duur inderdaad.
En Banega wil niet komen.
Toch bedankt
Fogelman, een Israeliër. Heeft in mijn game (2014) uitstekende verdedigende, maar ook aanvallende stats. Een goede passer.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:08 schreef Spougle het volgende:
Heeft iemand een suggestie voor een goede verdedigende middenvelder voor Ajax 10 a 15 miljoen hooguit. Ik ben er al heel wat afgeweest maar of die zijn te duur of ze voegen niks toe of ze willen niet...
Ik ben ook in mijn 2e seizoen gepromoveerd en in het eerste seizoen Premier League door een beter doelsaldo erin gebleven. Het seizoen erop zelfs Uefa Cup gehaald door "best of the rest" te worden, meer dan 25 punten achterstand op de nummer 1 maar doordat de topploegen ook de League en FA Cup wonnen kon ik europa in.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:57 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zit nu aan het eind van mijn zesde seizoen, zomer 2014. In het tweede seizoen ben ik gepromoveerd, en van de vier seizoenen die ik tot nu toe in de PRM League heb gespeeld, ben ik er drie in de middenmoot geëindigd en een keer net degradatie ontlopen. Volgend seizoen wil ik meer punten dan ooit halen (dus minimaal 52 in 38 wedstrijden) en meedoen om Europees voetbal. Op zich lastig, met teams als Arsenal, Man Utd, Man City, Liverpool en angstgegner Aston Villa.
Bij mij is hij wel gekomenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Oi oi oi die wilde ik naar Wolves halen. Bijna in kannen en kruiken, komt Tottenham die em ff 80.000 per week wil geven
Je moet helemaal onderaan je password herhalen voordat je veranderingen kunt doorvoeren..quote:Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef DurQ het volgende:
ja ik weet ut, had m laatst al eens aangepast...maar op een of andere manier wordt mn wijziging niet doorgevoerd:P
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=22618quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Is er al een nieuwe update met de wintertransfers?
Die was bij mij transfervrij, maar hij wilde niet komen, ook al bood ik hem een enorm salaris.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Yoan Gouffran weten te kopen...voornamelijk n spits, maar hij kan ook op rechts
Welk jaar?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hrmph....board accepteert eerst een bod op Amrabat, en vervolgens ook op Beerens...ik heb nu een vleugelmiddenvelder nodig, ik heb 8 miljoen...suggesties anyone?
*edit* Ik ben Heerenveen
heb je niet een back-up savegame van een paar wedstrijdjes terug? Bij mij slaat hij dat automatisch opquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef sjimz het volgende:
Mijn savegame met Racing is gecrashed
Nu een nieuwe game met FC Den Bosch begonnen.
Moet 2e worden maar heb eigenlijk nauwelijks ruimte voor leuke aankopen.
Heel de savegamefolder is gecrashedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:15 schreef neen het volgende:
[..]
heb je niet een back-up savegame van een paar wedstrijdjes terug? Bij mij slaat hij dat automatisch op
Kijk ook ff naar Drissa Diakite van Nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:21 schreef Spougle het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik zal even kijken of er wat tussen zit, kan haast niet anders met zoveel namen
Vrij simpel...heb je versterkingen nodig? Zo niet: Lekker niet gebruiken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:02 schreef thettes het volgende:
Net met 1-0 verloren in de CL 2011-2012 finale van real madrid met Ajax. Goal in de 118e minuut van Sneijder
Maar ondanks het verlies wel een geweldig seizoen gedraaid. Ik heb nu overigens nog érg veel ruimte over op mijn loonbudget en ook nog 7,7 miljoen transfergeld over. Is het dan slim het nu nog te besteden, of wordt dat gewoon opgeteld bij mijn budget voor volgend seizoen?
Ik speel met Telstar. Geef al te veel geld uit aan salarissen, dus dat beetje transfergeld wat ik heb, kan ik niet gebruiken omdat ik bijna geen salaris kan bieden. Niemand wil ook mijn spelers hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:10 schreef sjimz het volgende:
Mijn savegame met Racing is gecrashed
Nu een nieuwe game met FC Den Bosch begonnen.
Moet 2e worden maar heb eigenlijk nauwelijks ruimte voor leuke aankopen.
Tenzij je een of ander supertalent vindt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:15 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Vrij simpel...heb je versterkingen nodig? Zo niet: Lekker niet gebruiken.
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tenzij je een of ander supertalent vindt.
Ali Karimi. Wereldspeler bij mij in Heerenveen. Kan AMC of AMR spelen, volgens mij ook AMLquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:26 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Hrmph....board accepteert eerst een bod op Amrabat, en vervolgens ook op Beerens...ik heb nu een vleugelmiddenvelder nodig, ik heb 8 miljoen...suggesties anyone?
*edit* Ik ben Heerenveen
Normaal had alleen tegen Feyenoord en Chelsea tackelen op hard staan en juist toen kreeg ik geen rode kaartquote:
Gewoon op hard zetten dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:35 schreef Spougle het volgende:
[..]
Normaal had alleen tegen Feyenoord en Chelsea tackelen op hard staan en juist toen kreeg ik geen rode kaart
Te oudquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ali Karimi. Wereldspeler bij mij in Heerenveen. Kan AMC of AMR spelen, volgens mij ook AML
Ik heb mijn topspeler Ivo Rossen verkocht voor 210.000 euro.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik speel met Telstar. Geef al te veel geld uit aan salarissen, dus dat beetje transfergeld wat ik heb, kan ik niet gebruiken omdat ik bijna geen salaris kan bieden. Niemand wil ook mijn spelers hebben.
Maar ondanks dat wél de eerste periodetitel binnen.
Ik heb Korpershoek en Pinas verkocht voor beiden 90k ofzo. Ik heb Santy Hulst en Theo Dams transfervrij gehaald. Mitchel Donald en Stanton Lewis gehuurd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb mijn topspeler Ivo Rossen verkocht voor 210.000 euro.
Ook wat spelers zonder contract gelijk de deur uit gezet.
Aankopen tot nu toe zijn:
Toby Alderweireld
Marcel Pronk
Bit Garam
Jimoh Okwudini
Gehuurd zijn:
Vernon Anita
Rodney Sneijder
Luciano Narsingh
James Holland
Xander Houtkoop
Ik probeer nog ergens even een verdediger te huren en dan het liefst een rechtsback.
Ik vraag het me ook afquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:01 schreef sjimz het volgende:
Nu al een regen van 16 jaar voor 6.1 miljoen gekocht?
Wat voor wonderkind moet dat wel niet zijn?
Mijn scout duikelde deze knakker op:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Alhoewel ik wel de indruk heb dat de regens iets beter zijn dan in vorige delen
Haha, dat krijg je als je in de allerlaagste divisie speelt, dan promoveert er altijd een club zonder echte spelers.quote:
Legale versie?quote:Op woensdag 11 februari 2009 02:30 schreef VonHinten het volgende:
Oh god, dat kut FM soms ook.. Ik heb regelmatig dat ik ineens een goal tegenkrijg. En daarmee bedoel ik: dan is het gewoon 1-1, of 2-2 en dan ineens flipt het scorenbord er een goal bij de tegenpartij bij, dan zit ik van![]()
WTF
![]()
hoezo staat het ineens 1-2? En dan klik ik op 'overview' en dan heeft de tegenpartij ineens 15 minuten geleden een goal gemaakt.
W-T-F?!![]()
![]()
En ja hoor, dat hoeren Chelsea wint op dezelfde manier. Penalty Thiago Silva die ineens in de 64e minuut op het scorenbord staat
Knap hoe de nummer 1-na-laatst in 30 wedstrijden met 9! goals toch nog 12 punten kan halen. Op zich pieken ze dan op het juiste moment lijkt mequote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ik heel toevallig nog kampioen kan worden. Eerste seizoen met deze club.
Ik heb hem buiten de transferwindow verkocht. Inmiddels is de transferwindow ingegaan en is hij naar Atletico vertrokken. Ik krijg daarvoor direct 20 miljoen, maar helaas blijft m'n transferbudget ongewijzigd. Misschien kan ik een request indienen bij het bestuurquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:38 schreef Voltreffer het volgende:
Hoe heb je hem verkocht en hoeveel % van je transfer inkomsten moeten er nog komen? En op welke datum zit je? Je krijgt meestal je geld pas als de transferwindow ingaat!
Moet je even op die sites uit de OP kijken, daar staan altijd wel wat tips. Of je download gewoon een goed schemaquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben nog op zoek naar goede trainingsschema's, waar vind ik meer over training en trainingsschema's?
En wat vinden jullie de meest complete facepack / logopack etc.?
En lekker via de vleugels spelen?:quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Moet je even op die sites uit de OP kijken, daar staan altijd wel wat tips. Of je download gewoon een goed schema
Ik blijf trouwens maar punten verspelen tegen ploegen die voornamelijk in het centrum voetballen. De kerstboom van AZ bijvoorbeeld.
Ik zet meestal wel een DM neer, om dat aanvallende blok wat op te vangen, maar volgens mij kan ik er straks wel twee gaan opstellen. Erop vertrouwen dat ik gewoon balbezit heb (en me dus niets van de tegenstander hoef aan te trekken) heeft bij deze opstellingen nog nooit gewerkt helaas.
Nah, ik heb al door wat er elke keer gebeurt. Ik speel alleen met tekst in beeld, omdat mijn laptop de 3d en 2d weergave van de wedstrijd niet meer trekt na een paar seizoenen. De goals vielen elke keer vlak na of tijdens een wissel. Wat ik deed, ik drukte op pauze, deed mijn wijzigingen en drukte op 'confirm'. Maar de aanval, die ik dan gepauzeerd had, wordt niet verder in beeld weergegeven, maar de uitkomst van die aanval telt wel. Dat was dus soms een goal, vandaar dat ik dan nooit een flikkerend schermpje zag, maar de stand ineens wel anders was.quote:
Defensive line hoger zetten en offside aan, zodat de AMC's weinig speelruimte hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Moet je even op die sites uit de OP kijken, daar staan altijd wel wat tips. Of je download gewoon een goed schema
Ik blijf trouwens maar punten verspelen tegen ploegen die voornamelijk in het centrum voetballen. De kerstboom van AZ bijvoorbeeld.
Ik zet meestal wel een DM neer, om dat aanvallende blok wat op te vangen, maar volgens mij kan ik er straks wel twee gaan opstellen. Erop vertrouwen dat ik gewoon balbezit heb (en me dus niets van de tegenstander hoef aan te trekken) heeft bij deze opstellingen nog nooit gewerkt helaas.
En af en toe een gehele wedstrijd kijken is ook erg leerzaamquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:36 schreef Roberto258 het volgende:
Wow ik zou echt niet zonder beeld kunnen spelen. Ik pauzeer regelmatig het beeld om te zien hoe m'n team staat in balbezit en met balverlies.
Thxquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:58 schreef Happel het volgende:
Defensive line hoger zetten en offside aan, zodat de AMC's weinig speelruimte hebben.
Voor europese wedstrijden? Dat kan maar 2x per jaar geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:28 schreef Theamerican het volgende:
hoe kun je een speler registreren zodat die deel kan nemen aan de wedstrijd?
Naar je club gaan en dan 'informatie' links in het beeld, vervolgens kun je rechts bovenin uit 4 dingen kiezen waarbij informatie over je stadion ook een optie is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:32 schreef neen het volgende:
[..]
Voor europese wedstrijden? Dat kan maar 2x per jaar geloof ik.
Waar kun je eigenlijk zien hoe groot je stadion is?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef BertMaalderink het volgende:
Na twee grote faalseizoenen met Feyenoord (10e en 9e) ben ik nu tweedes geworden achter Ajax. Die zijn nog echt even een maatje te groot. Nu gaat het leukste gedeelte van het spel weer komen: de transfermarkt
Heb ik nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef de_boswachter het volgende:
En is er al wat veranderd in de scoringstrouble met spitsen ?!? (t.o.v. een maand geleden).
Updates etc.?
Hoe lang ben je al bezig dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Gainsborough Trinity, laagste Engelse divisie! heerlijk spelen
(coca cola league 1 ondertussen voor mij)
Ik laat mijn aanvallende spelers juist vaak van positie wisselen, is fijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef leotje1992 het volgende:
ik word er zo scheit beroerd van dat er ineens vanuit het niets dat spelers met elkaar van positie verwisselen slaat nerges op
elke wedstrijd zet ik het uit dat ze niet mogen wisselen alleen als ze allebei op de positie kenne voetballe
net stond patrick viera in de spits en vela verdedigende middenvelder:S
maaj gaat voor de rest wel goed met mn (jonge) team
ja heb balotelli in de spits samen met vela of bojan ligt er maar net aan die mogen wisselenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik laat mijn aanvallende spelers juist vaak van positie wisselen, is fijn![]()
maja een CB in de spits lijkt me minder fijn
haha zoiets had ik ook alleen bijna niemand wou toch 2 goede partners gevonden niet een afslachting gewoon 3 4 nul winnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef BertMaalderink het volgende:
Uitgeschakeld voor CL-deelname door Zenit. 2-2 en 0-1.
Denk dat ik toch verder kom in de UEFA Cup, dus misschien niet eens zo gek.
Ik had echt geen idee dat die wedstrijden zo vroeg kwamen. Ik heb nu nog 38 dagen voordat de competitie begint. Zal ik eens wat oefenmatches gaan inlassen
gewoon zo'n hoog mogelijk bedrag vragen komen ze nooit weer;)quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Jezus, zijn ze soms doof in Sittard? Ze vragen echt elke dag of ze dezelfe speler mogen lenen.
Na 25 keer nee zeggen, toch maar geaccepteerd om van het gezeik af te zijn
Dat is de nieuwe Uefa Cup. Speel je uit en thuis tegen elke tegenstander.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:21 schreef BertMaalderink het volgende:
De UEFA Cup wordt toch met 5 teams per poule gespeeld? Of loop ik nou enorm achter
Hier zijn het er 4.
Ja dat zal ik ff proberen. Ook lauri Dalle Valle Speelt nu bij me in de jeugd....14 Jaar en nu wordt ie al weer erg goed:D Zn stats vliegen omhoog!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:41 schreef leotje1992 het volgende:
als het goed is kun je na het eerste seizoen bojan ook gratis oppikken bij barca althans bij mij wel
hij zit nu in het onder 18 team bij me valt op zich nog wel mee in 2009quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef neen het volgende:
O ja, jij speelt nog 2007Barazite was daarin ook zo goed in mijn team.... liep in het Nederlands elftal zelfs 1 op 1
Barazite? Zijn stats waren inderdaad niet indrukwekkend maar in mijn elftal scoorde hij destijds aan de lopende bandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
hij zit nu in het onder 18 team bij me valt op zich nog wel mee in 2009
Gewoon uit nieuwsgierigheid:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:27 schreef Spougle het volgende:
PSV heeft in mijn 2de seizoen met Ajax gewoon de CL finale gehaald
Ik werd er met ajax in de kwart finale door Manchester United uitgeknikkerd jammer was wel leuk geweest Psv-Ajax als CL finale
[ afbeelding ]
hoe kan ik zn stats hier laten zien zijn op zicht best nog wel goed hij is inmiddels 20 bij mequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:07 schreef neen het volgende:
[..]
Barazite? Zijn stats waren inderdaad niet indrukwekkend maar in mijn elftal scoorde hij destijds aan de lopende band
Arsenal in het begin hoefde ik geen kampioen te wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:38 schreef bn37 het volgende:
weet iemand en leuke club?
liefst in engeland of nederland, mag ok lagere divsie..
redeljik veel geld.
geen doelstelling: kampioen worden
Moet je feyenoord pakkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef bn37 het volgende:
naja ik wil het leifts strijden tegen degradatie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |