Nop. Denk dat ik het maar gewoon ga kopen. Ken nergens een gekraakte versie vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Jasza het volgende:
Nog steeds niemand die 9.0.2 gebruikt met de fake versie?
Bahquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Nop. Denk dat ik het maar gewoon ga kopen. Ken nergens een gekraakte versie vinden.
Zet er een spits in met een hoge rating voor "Composure"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef VonHinten het volgende:
Ik win uit bij Man Utd, maar verlies ook weer van Cardiff. En ook vervelend is het dat ik elke wedstrijden 5 clear cut chances creëer, maar er maar 1 en soms 2 inschop. Damnit
Hierboven al uitgelegd wat het inhoudt, maar je vindt het bij de spelereigenschappen (de cijfertjes voor verschillende vaardigheden/eigenschappen) onder het kopje 'mental/mentaal'.quote:
Kon niet op het goeie woord komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef DirkZz het volgende:
Ooh, dat hij dus gewoon koelbloedig is, en de rust bewaart. Zeg dat dan.
Dat is het probleem niet. Ik heb drie spitsen met finishing 16,17 en 18 en composure 15,17 en 18.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:10 schreef DurQ het volgende:
[..]
Zet er een spits in met een hoge rating voor "Composure"
En de rating voor decisions dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ik heb drie spitsen met finishing 16,17 en 18 en composure 15,17 en 18.
Koelbloedigheid vind ik beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:40 schreef heiden6 het volgende:
Zelfbeheersing is een mooie vertaling.
Hmm heb FM net afgesloten, maar ik zal morgen eens kijken. Sowieso schiet ik de laatste paar wedstrijden echt maar 20% op goal. Ergelijk als je 14 schoten hebt tegen Liverpool, en er maar 2 of drie op goal gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:40 schreef DurQ het volgende:
[..]
En de rating voor decisions dan?
En trouwens, als het moraal van de spitsen laag is, willen ze ook best wel kansen missen. Zet er gewoon een ander in! Als je dan wint gaat het moraal van je spitsen die niet spelen ook weer omhoog!
geen n00b gidsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:36 schreef Happel het volgende:
Goede gids: 2shared
Adviseer je om dit te lezen. Het helpt echt en moeilijk is het ook niet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
TwenteVerliestPlots
El Tanque is terugquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:20 schreef iofn het volgende:
[ afbeelding ]
3 jaar geleden gehaald van Racing voor ruim 16 miljoen, held
Na met Cambuur nu een paar jaar eredivisie te hebben gespeeld met een standaard 4-4-2 tactiek ga ik nu de laatste paar wedstrijden van het seizoen met een getweakede 4-4-2 spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:26 schreef TheArt het volgende:
Ik ben dus nog steeds een draak in tactieken makenEn ja, die PDF heb ik al honderden keren doorgelezen.
Wauw! Inderdaad interessant en leerzaamquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:36 schreef Happel het volgende:
Goede gids: 2shared
Adviseer je om dit te lezen. Het helpt echt en moeilijk is het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |