Foquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:04 schreef emss het volgende:
Ik snap niet waarom Tahlia er in zit.
Fo en Kortnie vind ik leuk!
quote:Paniekuitbraak tijdens auditie America’s Next Top Model
Uitgegeven: 15 maart 2009 14:56
Laatst gewijzigd: 15 maart 2009 17:55
AMSTERDAM – De audities voor het dertiende seizoen van America’s Next Top Model zijn niet helemaal verlopen zoals gepland. Er brak een massale paniek uit waarbij zes mensen gewond raakten.
Ook werden er drie arrestaties verricht, meldt Grazia zondag.
Tijdens de voorronde, die plaats vond in New York City, bleek maar weer hoe populair het programma is. Duizenden aspirant-modellen waren naar het Park Central Hotel gekomen en op de stoep ging het mis.
Click here to find out more!
Brand
De paniek ontstond door een rookwolk, afkomstig van een auto-uitlaat. Een aantal modellen dacht dat er sprake was van brand en zette het op een gillen. Hierop volgde de massale paniek.
Een getuige vertelt dat de situatie nog meer uit de hand liep toen een man uit een auto sprong en aan de tassen van de meisjes begon te trekken.
Zes
Uiteindelijk werden drie mensen gearresteerd en zes gewonden behandeld. Twee van hen moesten naar het ziekenhuis.
Het is onbekend of de tasjesdief een van de gearresteerden is.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef zoeperzazke het volgende:
ik moet ep 3 nog kijken, dus even een tvp. Ik vind Fo het leukste, Dat zwartje met de afro vind ik erg sympathiek en celia heeft iets bijzonders, ze boeit me. Sandra vind ik echt om te kotsen.
haha dat wordt weer vechtenquote:
Ik zou ook boos en kwaad zijn op celia... het is toch triest wat ze gedaan heeft..quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 29 maart 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
Celia was volgens mij vooral erg onhandig, niet zozeer ingegeven vanuit bitchyness.
Ergens kan ik me haar gevoel wel voorstellen: die brandwond vind het alleen leuk als ze lofuitingen krijgt, anders loopt ze te emmeren dat ze dit toch niet wil. Niet uit het juiste (brand-)hout gesneden, denk ik dan.
Plus dat ik het al zeer onrealistisch vind dat ze überhaupt in het programma zit.
Ja, het zou zo moeten zijn dat ... Maar zo is het nu eenmaal niet in de make believe modewereld, waar modellen vooral hangertjes voor kleding en zulks zijn.
Ze kon die broeken toch niet aan omdat ze dacht dat ze dikker is geworden... ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:18 schreef Desmonkey het volgende:
London is ook gewoon dikker geworden. Viel me ook op.
Om vervolgens tijdens judging een korte broek te dragen, waardoor ze nog meer heupen kreegquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ze kon die broeken toch niet aan omdat ze dacht dat ze dikker is geworden... ?
Ik hoop dat Alison of Fo gaat winnenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Jaaaaa Nathalie eruit! Nu Aminat nog...... Ik vind het nu wel lastig worden hoor. Ik vind Allison nog steeds ubercute, maar ik vraag me af of zij zich staande kan houden in de modellenwereld. Haar foto was in ieder gevalFo vind ik nog steeds erg sprankelend, en Celia intrigeert me. Met Teyona en Aminat heb ik echt niks, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
Aflevering met go see's waren wel leuk![]()
Spoiler!!!!!!einzjammer dat ze eruit is ik hoop dat Alli gaat winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Van mij had Celia eruit gemogen.
Allison blijft. Ik weet trouwens aan wie ze me een beetje doet denken: Esmee Denters
.
Teyona is tof! Aminat vind ik wel oke, maar zo goed is ze niet. Ze is volgens mij nog nooit als eerste geroepen. Ze mag van mij de laatste drie wel halen, want Celia vind ik helemaal niks.
Ja dat gaat haar de das om doen. Ze moeten een veelzijdig model kiezen. Nouja, Aminat is gewoon persoonlijkheidsloos op foto's, en Teyona heeft wel ene bijzonder gezicht maar mwoah.... ze is veelzijdig, maar ik word er niet echt warm van. Maar als ik namens ANTM moest kiezen zou ik toch voor Teyona gaan als ze haar angles onder de knie heeft, Alisson komt er wel op foto's maar die runway......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef Desmonkey het volgende:. Daarnaast is ze de finaliste met de slechtse runwaywalk ooit.
Komt Janice terug in cycle 13?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Torio het volgende:
BTW
Paulina is ontslagen bij ANTM, en Thalia is zwanger
las het net ja! Vond sowieso al dat ze dit seizoen weinig aan bod kwam, minder dan vorig seizoen. Ben benieuwd of er een nieuw jurylid bij komt of niet, want er stond dat ' ANTM te dik geworden was en moest afslanken'. Denk niet dat er een nieuwe bij komt dan..quote:
Of Tweedy Bird?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt Janice terug in cycle 13?
En Allison had zeker moeten winnen na haar goede prestatie op die modeshow. Ze zaten haar allemaal op te hemelen hoe ver ze was gekomen na de eerste aflevering blabla... En dan komt die foto van miss voorhoofd in beeld bij de winnares![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Teyona. Had meer gehoopt op Allison, vind haar zo gorgeous! Maar Teyona wilde het misschien iets meer, ze lijkt me erg sympathiek dus het is haar van harte gegund
.
quote:Why Tyra Banks Fired Paulina Porizkova
First General Motors, then Chrysler, now Paulina Porizkova.
"The current state of the economy has forced shows to make major budget cuts industry wide," says America's Top Model executive producer Ken Mok, in a joint statement with Tyra Banks released Monday. "America's Next Top Model is not immune to these financially challenging times. We've had to make significant cuts in every area of the production and, unfortunately, Paulina was a casualty of these cuts."
As Porizkova herself announced May 12, she was let go from her job as a judge on the show after one year.
"The reason I was told I was fired was because, it seemed that America's Next Top Model has gotten too fat and they needed to cut some fat and the fat was me," she said in a TV interview. "So I figured it was either that or my gigantic huge ego. Which I wasn't aware of until I was told by the producers that I have an ego problem."
In their statement, Mok and Banks said, "Tyra, who pursued Paulina to join the show as a judge multiple times, was incredibly saddened by the decision the show was forced to make. We really enjoyed working with Paulina, and we wish her all the best in her future endeavors."
13??"?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef PeRi het volgende:
Meiden van Cycle 13 zijn bekend.
2-Hour Season Premiere Wednesday, Sept. 9.
[ afbeelding ]
Ashley, 22
[ afbeelding ]
Bianca, 21
[ afbeelding ]
Lulu, 19
[ afbeelding ]
Nicole, 18
[ afbeelding ]
Courtney, 22
[ afbeelding ]
Kara, 19
[ afbeelding ]
Erin, 18
[ afbeelding ]
Sundai, 18
[ afbeelding ]
Brittany, 21
[ afbeelding ]
Rachel, 18
[ afbeelding ]
Jennifer, 23
[ afbeelding ]
Laura, 19
[ afbeelding ]
Lisa, 19
[ afbeelding ]
Rae, 21
vind ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef Copycat het volgende: .
Courtney en Nicole vind ik vooralsnog het leukst, geloof ik.
Ze heeft wel kapsonesquote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bianca is idd echt Nnenna #2!
Courtney vind ik mooi! Mijn favoriet. Eigenlijk vind ik de meeste meisjes best mooi. Erin doet me denken aan Mena Survari en die vind ik ook apart mooi, zij is ook wel een favoriet.
quote:
Tot nu toe komt Brittany als de meest serieuze over die model wil wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:43 schreef Skeletor het volgende:
Ik mis de foto's hier eigenlijk wel dus ik post ze maar gewoon![]()
Ashley
[ afbeelding ]
Bianca![]()
[ afbeelding ]
Brittany
[ afbeelding ]
Erin
[ afbeelding ]
Jennifer
[ afbeelding ]
Kara
[ afbeelding ]
Laura
[ afbeelding ]
Nicole
[ afbeelding ]
Rae
[ afbeelding ]
Sundai
[ afbeelding ]
ik heb eigenlijk nog steeds geen favo, maar als ik moet kiezen op basis van deze foto's dan ga ik voor Nicole, Rae en Erin.. Wel in willekeurige volgorde
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:18 schreef MisterO het volgende:
De foto van Erin lijkt wel erg veel op die foto van Miley Cyrus in de Vanity Fair
Echt vreselijk wat ze aanhadquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef MisterO het volgende:
Laura is gewoon grappig, maar een model, nee, echt niet
Wat ze aanhad ook bij de jury![]()
![]()
Jaaa, ik had vanaf het begin ook gelijk Nicole en nog steedsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:17 schreef Tuxie2 het volgende:
Hier is het topic! Ik wist wel dat er 1 zou moeten zijn..![]()
Ik heb deze week alle 8 afleveringen gezien en ben al vanaf het begin fan van NicoleZe is echt prachtig. Ze praat wat suffig, maar die ' stoner-attitude' vind ik juist tof. Ze heeft ook duidelijk een afkeer van al dat geroddel in het huis.
Mijn tweede favoriet is Erin.
Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:25 schreef Deceit het volgende:
Het kan niet anders dat Nicole wint.
Enige die evt competitie kan zijn is Erin, maar die zal wel met een lullige reden/1 foutje ge-elimineerd worden.
Dan sturen we een boze brief aan Tyra! Wat denkt ze wel niet...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Die van mij winnen ook nooitMaar als mijn favoriet nu niet wint geef ik het op hoor.
Toen ze bij die go-see's voor de camera moest vonden ze haar anders geweldig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
Nicole gaat denk ik naar de finale, maar zal de social skils missen denk ik.
Ik ben er bang voor.quote:of ze verzinnen iets sufs om haar eruit te schoppen net voor de finale.
Ik moet zeggen, ze is wel flink uit haar schelp gekomen sinds de eerste paar afleveringenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ze bij die go-see's voor de camera moest vonden ze haar anders geweldig.
Ik zie vaak genoeg zo'n commercial tussendoor komen dat vertelt dat er een model van een vorig seizoen alsnog is doorgebroken en allerlei shoots en dingen doet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het blijft eigenaardig. in de serie gaat het steeds om 'high fashion' zijn, maar uiteindelijk wint er nooit een fashion-achtig model. In deze serie zijn dit duidelijk Nicole en Erin. In serie 12 was dat Allison. In serie 10 was dat Anya.
De nadruk ligt meer op persoonlijkheid, en, naar mijn mening, politieke correctheid (ook dikke, kleine en zwarte modellen moeten een kans krijgen).
Blijkbaar werkt dat niet. Er zijn kennelijk geen meisjes die alles hebben: high fashion, goede catwalkloop, sprankelende persoonlijkheid, goede acteer- en dansskills.
Maar het zijn de high fashionmeisjes die het echte goedbetaalde werk krijgen. Wereldwijd is er geen een ANTM-meisje die dat is gelukt. Volgens deze blog zijn de enige echt doorgebroken modellen:
Alice Burdeu van Australia's Next Top Model, en Ksenia Kahnovich van Russia's Next Top Model, en Patricia Van der Vliet van HNTM.
Wat moest ze huilen! En wat is ze ieniemienie.quote:
erin heeft een grote bek vind ikquote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erin er nog in
En twee er uit volgende keer! Dus geen finaleaflevering met z'n 3en
?
Ik gok juist op Nicole Jennifer maar hoop Nicole Lauraquote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Deceit het volgende:
Ik gok op laura nicole finale maar hooooooop jennifer nicole!! Iemand zin om de onderwaterfoto's hier te zetten?
Eh ik zei dat toen maar ik weet het zeker dat het Nicole Jennifer indd wordt en dat jennifer gaat winnen want de beste wordt toch bijna altijd 2e!quote:Op maandag 9 november 2009 01:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gok juist op Nicole Jennifer maar hoop Nicole Laura
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan nergens een torrent vinden
Ik vind die foto niet bepaald mooi.quote:
Werd er ook kotsmisselijk vanquote:Op donderdag 19 november 2009 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nu een kwartier te kijken en word nu al debiel van dyslexie dit, dyslexie dat, dyslexie zus, dyslexie zo, small town, dyslexie in a small town, dyslexie, small town in a dyslexie
Ik had per ongeluk die gedownload ipv episode 12. Die aflevering begint met Nicole die uitroept dat ze ANTM is. Leuk hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Adelante het volgende:
Americas Next Top Model S13E13 Cycle 13 Revealed PDTV XviD-FQM
Weet iemand wat die extra uitzending is? De finale was s13e12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Levert wel vast mooie plaatjes op![]()
Ik vind het onzin wat je zegt. Blijkbaar is fashion-achtig heel blank met rood haar of blond haar en een hoekig gezicht in jouw ogen. Er zijn zat meiden die niet aan die eisen voldoen en een heel apart gezicht hebben. Ik vind Nichole heel erg 'typisch' high-fashion. Ik vind haar juist weer saai OMDAT veel mensen dat type bestempelen als high fashion. Straks bestaat de hele high fasion branch uit meiden met dat type uiterlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het blijft eigenaardig. in de serie gaat het steeds om 'high fashion' zijn, maar uiteindelijk wint er nooit een fashion-achtig model. In deze serie zijn dit duidelijk Nicole en Erin. In serie 12 was dat Allison. In serie 10 was dat Anya.
De nadruk ligt meer op persoonlijkheid, en, naar mijn mening, politieke correctheid (ook dikke, kleine en zwarte modellen moeten een kans krijgen).
Blijkbaar werkt dat niet. Er zijn kennelijk geen meisjes die alles hebben: high fashion, goede catwalkloop, sprankelende persoonlijkheid, goede acteer- en dansskills.
Maar het zijn de high fashionmeisjes die het echte goedbetaalde werk krijgen. Wereldwijd is er geen een ANTM-meisje die dat is gelukt. Volgens deze blog zijn de enige echt doorgebroken modellen:
Alice Burdeu van Australia's Next Top Model, en Ksenia Kahnovich van Russia's Next Top Model, en Patricia Van der Vliet van HNTM.
ik kijk morgen wel op YTquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk wel eens met bovenstaande. Cycle 14 is trouwens net begonnen.
Danke, kon hem niet vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is er al, heb ik gemaakt.
[USA] ANTM Cycle 14 - met een nieuwe jurysamenstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |