SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yesssquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef emss het volgende:
zag ik Perez Hilton over het scherm huppelen?
Ik denk dat zij wel leuk op foto's komt, maar ik vind die mond echt too muchquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef MisterO het volgende:
Wat is antm toch leuk![]()
Mijn favoriet tot nu toe is Raina
Waarschijnlijk is dat inclusief reclamequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe zit het nou trouwens? Tyra heeft het over een 90 minuten durende aflevering, maar na 60 minuten houdt hij er mee op, vlak voor die fotoshoot.
Ze zit er ook alleen maar in , omdat ze voor goede tv zorgt. Daarom mag ze van mij ook wat langer blijvenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:45 schreef miieejj het volgende:
angelea..ik moet d'r niet .. Bah.. negatief mens.. + lelijk
dat denk ik zeer zeker.. over een paar afleveringen is er niks meer van overquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze zit er ook alleen maar in , omdat ze voor goede tv zorgt. Daarom mag ze van mij ook wat langer blijven
Ik heb ook het idee dat ik het eind gemist heb.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe zit het nou trouwens? Tyra heeft het over een 90 minuten durende aflevering, maar na 60 minuten houdt hij er mee op, vlak voor die fotoshoot.
Angelea was de vorige keer nog geen man, in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:07 schreef Laureline het volgende:
Is die AngelEa weer een omgebouwde man?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |