Ik moet zeggen, ze is wel flink uit haar schelp gekomen sinds de eerste paar afleveringenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen ze bij die go-see's voor de camera moest vonden ze haar anders geweldig.
Ik zie vaak genoeg zo'n commercial tussendoor komen dat vertelt dat er een model van een vorig seizoen alsnog is doorgebroken en allerlei shoots en dingen doet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het blijft eigenaardig. in de serie gaat het steeds om 'high fashion' zijn, maar uiteindelijk wint er nooit een fashion-achtig model. In deze serie zijn dit duidelijk Nicole en Erin. In serie 12 was dat Allison. In serie 10 was dat Anya.
De nadruk ligt meer op persoonlijkheid, en, naar mijn mening, politieke correctheid (ook dikke, kleine en zwarte modellen moeten een kans krijgen).
Blijkbaar werkt dat niet. Er zijn kennelijk geen meisjes die alles hebben: high fashion, goede catwalkloop, sprankelende persoonlijkheid, goede acteer- en dansskills.
Maar het zijn de high fashionmeisjes die het echte goedbetaalde werk krijgen. Wereldwijd is er geen een ANTM-meisje die dat is gelukt. Volgens deze blog zijn de enige echt doorgebroken modellen:
Alice Burdeu van Australia's Next Top Model, en Ksenia Kahnovich van Russia's Next Top Model, en Patricia Van der Vliet van HNTM.
Wat moest ze huilen! En wat is ze ieniemienie.quote:
erin heeft een grote bek vind ikquote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erin er nog in
En twee er uit volgende keer! Dus geen finaleaflevering met z'n 3en
?
Ik gok juist op Nicole Jennifer maar hoop Nicole Lauraquote:Op maandag 9 november 2009 01:12 schreef Deceit het volgende:
Ik gok op laura nicole finale maar hooooooop jennifer nicole!! Iemand zin om de onderwaterfoto's hier te zetten?
Eh ik zei dat toen maar ik weet het zeker dat het Nicole Jennifer indd wordt en dat jennifer gaat winnen want de beste wordt toch bijna altijd 2e!quote:Op maandag 9 november 2009 01:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gok juist op Nicole Jennifer maar hoop Nicole Laura
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan nergens een torrent vinden
Ik vind die foto niet bepaald mooi.quote:
Werd er ook kotsmisselijk vanquote:Op donderdag 19 november 2009 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zit nu een kwartier te kijken en word nu al debiel van dyslexie dit, dyslexie dat, dyslexie zus, dyslexie zo, small town, dyslexie in a small town, dyslexie, small town in a dyslexie
Ik had per ongeluk die gedownload ipv episode 12. Die aflevering begint met Nicole die uitroept dat ze ANTM is. Leuk hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef Adelante het volgende:
Americas Next Top Model S13E13 Cycle 13 Revealed PDTV XviD-FQM
Weet iemand wat die extra uitzending is? De finale was s13e12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |