abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67290492
Allison
Jammer dat Nijah eruit is
pi_67428681
Celia is een bitch 1ste klas..
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:24:51 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_67432218
zodirect weer kijke
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_67436180
Thalia is wel irritant zeg, iedere keer zielig doen zodra ze wat negatieve commentaren krijgt en zeiken dat ze naar huis wil, maar zodra er wat positiefs gezegd wordt is alles weer geweldig. Desalniettemin wel een erg trieste actie van Celia aan het eind.
pi_67438334
heheh ik had al een gevoel in aflevering 1 dat Celia niet deugt . Ze kwam toen een beetje fake over als een miss goody two-shoes. Nu komt ze uit de kast als een backstabbing bitch (evenal haar henchwomen Natalie en Allison ). Gelukkig houdt Tyra niet van dit soort mensen. De closeup zoom bij Celia is trouwens wel meesterlijk .

Thalia is zo'n vrouw die je telkens positief moet motiveren na een dip. Schijnbaar werkt het, want er is progressie te bespeuren in haar foto's

Trouwens wel vet dat er een Polaroid 8x10 camera gebruikt werd tijdens de photoshoot .

[ Bericht 11% gewijzigd door Desmonkey op 26-03-2009 22:58:58 ]
pi_67445008
Die Celia.... Ik schatte haar toch wel wat hoger in....
pi_67447746
Next week wordt wel leuk, denk ik
pi_67458510
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:53 schreef Desmonkey het volgende:
Next week wordt wel leuk, denk ik
haha dat wordt weer vechten
pi_67465336
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

haha dat wordt weer vechten
Ik zou ook boos en kwaad zijn op celia... het is toch triest wat ze gedaan heeft..
ze is trouwens 25 jaar.. volgens mij
pi_67516830
Celia . Wat een tut.
Kortnie terecht eruit, vond het niet echt een model.
  zondag 29 maart 2009 @ 13:49:13 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67516961
Celia was volgens mij vooral erg onhandig, niet zozeer ingegeven vanuit bitchyness.
Ergens kan ik me haar gevoel wel voorstellen: die brandwond vind het alleen leuk als ze lofuitingen krijgt, anders loopt ze te emmeren dat ze dit toch niet wil. Niet uit het juiste (brand-)hout gesneden, denk ik dan.

Plus dat ik het al zeer onrealistisch vind dat ze überhaupt in het programma zit.
Ja, het zou zo moeten zijn dat ... Maar zo is het nu eenmaal niet in de make believe modewereld, waar modellen vooral hangertjes voor kleding en zulks zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67517916
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
Celia was volgens mij vooral erg onhandig, niet zozeer ingegeven vanuit bitchyness.
Ergens kan ik me haar gevoel wel voorstellen: die brandwond vind het alleen leuk als ze lofuitingen krijgt, anders loopt ze te emmeren dat ze dit toch niet wil. Niet uit het juiste (brand-)hout gesneden, denk ik dan.

Plus dat ik het al zeer onrealistisch vind dat ze überhaupt in het programma zit.
Ja, het zou zo moeten zijn dat ... Maar zo is het nu eenmaal niet in de make believe modewereld, waar modellen vooral hangertjes voor kleding en zulks zijn.
Helemaal mee eens
Ik snap ook werkelijk waar niet wat die Thalia daar nog doet. Als ze dan per se zo'n statement wil maken en een 'role model' voor mensen met brandwonden wil zijn; ga dan niet steeds bij de pakken neer zitten, maar gá er voor. Meldt je anders gewoon bij de brandwondenstiching aan als model en 'meisje met mooi hoofd en brandwonden' en ga voor hen op posters staan.
  zondag 29 maart 2009 @ 16:12:54 #63
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_67520541
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo gek dat Celia dit zei in panel. Ik vind het ook raar dat de jury er niets mee doet. In vorige seizoenen gebeurde het nog wel eens dat de jury een meisje naar huis stuurden of naar huis lieten gaan náást de geëlimineerde, en kwamen ze daar zelf mee. Het hele idee van de show is toch dat ze alleen mensen willen die écht model willen worden en die wereld aankunnen.
I'm just a girl in the world.
pi_67635064
Nah Thalia gaat toch ook niet zeuren tegen Tyra dat Celia met d'r 25 jaar veels te oud is om top model te worden. Celia heeft natuurlijk alle recht om haar mening te uiten, maar het blijft achterbaks. Als Thalia kenbaar maakte dat ze voorgoed weg wilde, dan had ze op eigen houtje allang haar koffers gepakt richting exit. Daar heb je niet Tyra voor nodig.

Hoe zou jij het vinden als je om 1 of andere reden een dipje hebt op je werk, een collega vangt dit gegeven op en gaat daarmee naar de baas met de mededeling dat je niet wil werken. Recht van spreken heeft de collega, maar zijn/haar achterbaksheid zal hem/haar niet sieren.

Owja tis vandaag S12E05

[ Bericht 4% gewijzigd door Desmonkey op 02-04-2009 07:46:52 ]
pi_67655414
Episode 6 op Youtube te zien
Celia en Allison zijn volgens mij best close., die 2 zijn vaak te zien met elkaar..
Celia is raar trouwens

En waar ging die ruzie nou over.. ik moest goed luisteren! haha
  donderdag 2 april 2009 @ 19:59:06 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67655630
Ik was helemaal blij dat Sandra bij de laatste 2 zat, maar ik wist wel dat ze niet zou gaan

Verder eens met Copycat over die Thalia, die komt me echt de neus uit met dr eeuwige gejank.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:59:41 #67
3185 Adelante
To let it go now
pi_67655655
Die ruzie was wel grappig, want die negerinnen gingen een partij tekeer, terwijl celia en die brandwonden mevrouw zelf het redelijk keurig hebben uitgepraat
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67657351
Nou jah Celia in the bottom two vind ik ook weer overdreven, maargoed godin Tyra moet weer een statement uitdragen .
Trouwens Celia's uitfit met stropdas vind ik eng . Doet me denken aan een fake trailer uit Grindhouse: Werewolf Women of The S.S of de film Ilsa, She Wolf of the SS.

En idd dat geëmmer tussen personen was wel grappig. Allison die net alsof doet dat het niet is afgesproken. Sandra die haar stupid ass probeert te redden. Natalie die denkt dat ze intelligent is, maar verder in principe een naar mens is. Vintage black bitches "I don't freaking like you", "And you know what, you're stupid, stupid!!". Talhia en Celia die er een beetje passief bijstaan, maar later het op een civiele manier uitpraten. Fo missing in action -> zij is iig the smart one.

[ Bericht 8% gewijzigd door Desmonkey op 02-04-2009 21:15:28 ]
pi_67674057
Fo doet het inderdaad goed! En Nathalie vind ik een heel lelijk en oninteressant mens. Allison vind ik nog steeds maar ze moet wel wat meer van zichzelf gaan laten zien....
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 3 april 2009 @ 13:07:07 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67674265
Sandra eruit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_67868908
Tahlia = eruit
pi_67879784
Eindelijk dat niet-model eruit. En dan hebben ze opmerking over London's gewicht, terwijl Tahlia eigenlijk bijna plussize is.

Go London and Fo!
pi_67882933
London is ook gewoon dikker geworden. Viel me ook op.
pi_67897615
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:18 schreef Desmonkey het volgende:
London is ook gewoon dikker geworden. Viel me ook op.
Ze kon die broeken toch niet aan omdat ze dacht dat ze dikker is geworden... ?
pi_67904424
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:30 schreef Treezz het volgende:

[..]

Ze kon die broeken toch niet aan omdat ze dacht dat ze dikker is geworden... ?
Om vervolgens tijdens judging een korte broek te dragen, waardoor ze nog meer heupen kreeg . Waarschijnlijk kon ze naast haar gewonnen jeans haar eigen jeans ook niet meer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')