Ja dat gaat haar de das om doen. Ze moeten een veelzijdig model kiezen. Nouja, Aminat is gewoon persoonlijkheidsloos op foto's, en Teyona heeft wel ene bijzonder gezicht maar mwoah.... ze is veelzijdig, maar ik word er niet echt warm van. Maar als ik namens ANTM moest kiezen zou ik toch voor Teyona gaan als ze haar angles onder de knie heeft, Alisson komt er wel op foto's maar die runway......quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:31 schreef Desmonkey het volgende:. Daarnaast is ze de finaliste met de slechtse runwaywalk ooit.
Komt Janice terug in cycle 13?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:19 schreef Torio het volgende:
BTW
Paulina is ontslagen bij ANTM, en Thalia is zwanger
las het net ja! Vond sowieso al dat ze dit seizoen weinig aan bod kwam, minder dan vorig seizoen. Ben benieuwd of er een nieuw jurylid bij komt of niet, want er stond dat ' ANTM te dik geworden was en moest afslanken'. Denk niet dat er een nieuwe bij komt dan..quote:
Of Tweedy Bird?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt Janice terug in cycle 13?
En Allison had zeker moeten winnen na haar goede prestatie op die modeshow. Ze zaten haar allemaal op te hemelen hoe ver ze was gekomen na de eerste aflevering blabla... En dan komt die foto van miss voorhoofd in beeld bij de winnares![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Teyona. Had meer gehoopt op Allison, vind haar zo gorgeous! Maar Teyona wilde het misschien iets meer, ze lijkt me erg sympathiek dus het is haar van harte gegund
.
quote:Why Tyra Banks Fired Paulina Porizkova
First General Motors, then Chrysler, now Paulina Porizkova.
"The current state of the economy has forced shows to make major budget cuts industry wide," says America's Top Model executive producer Ken Mok, in a joint statement with Tyra Banks released Monday. "America's Next Top Model is not immune to these financially challenging times. We've had to make significant cuts in every area of the production and, unfortunately, Paulina was a casualty of these cuts."
As Porizkova herself announced May 12, she was let go from her job as a judge on the show after one year.
"The reason I was told I was fired was because, it seemed that America's Next Top Model has gotten too fat and they needed to cut some fat and the fat was me," she said in a TV interview. "So I figured it was either that or my gigantic huge ego. Which I wasn't aware of until I was told by the producers that I have an ego problem."
In their statement, Mok and Banks said, "Tyra, who pursued Paulina to join the show as a judge multiple times, was incredibly saddened by the decision the show was forced to make. We really enjoyed working with Paulina, and we wish her all the best in her future endeavors."
13??"?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef PeRi het volgende:
Meiden van Cycle 13 zijn bekend.
2-Hour Season Premiere Wednesday, Sept. 9.
[ afbeelding ]
Ashley, 22
[ afbeelding ]
Bianca, 21
[ afbeelding ]
Lulu, 19
[ afbeelding ]
Nicole, 18
[ afbeelding ]
Courtney, 22
[ afbeelding ]
Kara, 19
[ afbeelding ]
Erin, 18
[ afbeelding ]
Sundai, 18
[ afbeelding ]
Brittany, 21
[ afbeelding ]
Rachel, 18
[ afbeelding ]
Jennifer, 23
[ afbeelding ]
Laura, 19
[ afbeelding ]
Lisa, 19
[ afbeelding ]
Rae, 21
vind ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef Copycat het volgende: .
Courtney en Nicole vind ik vooralsnog het leukst, geloof ik.
Ze heeft wel kapsonesquote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bianca is idd echt Nnenna #2!
Courtney vind ik mooi! Mijn favoriet. Eigenlijk vind ik de meeste meisjes best mooi. Erin doet me denken aan Mena Survari en die vind ik ook apart mooi, zij is ook wel een favoriet.
quote:
Tot nu toe komt Brittany als de meest serieuze over die model wil wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:43 schreef Skeletor het volgende:
Ik mis de foto's hier eigenlijk wel dus ik post ze maar gewoon![]()
Ashley
[ afbeelding ]
Bianca![]()
[ afbeelding ]
Brittany
[ afbeelding ]
Erin
[ afbeelding ]
Jennifer
[ afbeelding ]
Kara
[ afbeelding ]
Laura
[ afbeelding ]
Nicole
[ afbeelding ]
Rae
[ afbeelding ]
Sundai
[ afbeelding ]
ik heb eigenlijk nog steeds geen favo, maar als ik moet kiezen op basis van deze foto's dan ga ik voor Nicole, Rae en Erin.. Wel in willekeurige volgorde
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:18 schreef MisterO het volgende:
De foto van Erin lijkt wel erg veel op die foto van Miley Cyrus in de Vanity Fair
Echt vreselijk wat ze aanhadquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef MisterO het volgende:
Laura is gewoon grappig, maar een model, nee, echt niet
Wat ze aanhad ook bij de jury![]()
![]()
Jaaa, ik had vanaf het begin ook gelijk Nicole en nog steedsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:17 schreef Tuxie2 het volgende:
Hier is het topic! Ik wist wel dat er 1 zou moeten zijn..![]()
Ik heb deze week alle 8 afleveringen gezien en ben al vanaf het begin fan van NicoleZe is echt prachtig. Ze praat wat suffig, maar die ' stoner-attitude' vind ik juist tof. Ze heeft ook duidelijk een afkeer van al dat geroddel in het huis.
Mijn tweede favoriet is Erin.
Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:25 schreef Deceit het volgende:
Het kan niet anders dat Nicole wint.
Enige die evt competitie kan zijn is Erin, maar die zal wel met een lullige reden/1 foutje ge-elimineerd worden.
Dan sturen we een boze brief aan Tyra! Wat denkt ze wel niet...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Die van mij winnen ook nooitMaar als mijn favoriet nu niet wint geef ik het op hoor.
Toen ze bij die go-see's voor de camera moest vonden ze haar anders geweldig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
Nicole gaat denk ik naar de finale, maar zal de social skils missen denk ik.
Ik ben er bang voor.quote:of ze verzinnen iets sufs om haar eruit te schoppen net voor de finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |