SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Levert wel vast mooie plaatjes op![]()
Ik vind het onzin wat je zegt. Blijkbaar is fashion-achtig heel blank met rood haar of blond haar en een hoekig gezicht in jouw ogen. Er zijn zat meiden die niet aan die eisen voldoen en een heel apart gezicht hebben. Ik vind Nichole heel erg 'typisch' high-fashion. Ik vind haar juist weer saai OMDAT veel mensen dat type bestempelen als high fashion. Straks bestaat de hele high fasion branch uit meiden met dat type uiterlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Het blijft eigenaardig. in de serie gaat het steeds om 'high fashion' zijn, maar uiteindelijk wint er nooit een fashion-achtig model. In deze serie zijn dit duidelijk Nicole en Erin. In serie 12 was dat Allison. In serie 10 was dat Anya.
De nadruk ligt meer op persoonlijkheid, en, naar mijn mening, politieke correctheid (ook dikke, kleine en zwarte modellen moeten een kans krijgen).
Blijkbaar werkt dat niet. Er zijn kennelijk geen meisjes die alles hebben: high fashion, goede catwalkloop, sprankelende persoonlijkheid, goede acteer- en dansskills.
Maar het zijn de high fashionmeisjes die het echte goedbetaalde werk krijgen. Wereldwijd is er geen een ANTM-meisje die dat is gelukt. Volgens deze blog zijn de enige echt doorgebroken modellen:
Alice Burdeu van Australia's Next Top Model, en Ksenia Kahnovich van Russia's Next Top Model, en Patricia Van der Vliet van HNTM.
ik kijk morgen wel op YTquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:49 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk wel eens met bovenstaande. Cycle 14 is trouwens net begonnen.
Danke, kon hem niet vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is er al, heb ik gemaakt.
[USA] ANTM Cycle 14 - met een nieuwe jurysamenstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |