hij kan het toch niet laten he, die ouwe moddereetreduceerderquote:
nog geen kaart... ook geen geld voor eigenlijk.quote:
mud_eating_Team Red_inducerquote:die ouwe moddereetreduceerder
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:04 schreef 16meter het volgende:
-Gelredometoch wel een
vanwege geluid bij Qlimax
-treinreisaltijd gezellig met een groep, terugweg mooi brakken met z'n allen
-waarschijnlijk niet uitverkocht, dus ruimtedat is sowieso heldig
-dikke show belooft b2sheb ik vertrouwen in
-vette line-upx2
-Noisecontrollers![]()
![]()
live
bring it on!!
-Wildstylez![]()
die gaat ook heerlijk knallen
-Donkey fuckin' Rollers![]()
heb gehoord dat ze afsluiten
![]()
-Alpha²alles naar de klote stampen wordt dat
![]()
-Zatox (mits niet ziek. zwak of misselijk)tijdje niet gezien, ben benieuwd
trust mee, geluid bij Qlimax '08 was prima te doen (stond wel vooraan, dat welquote:Op zondag 8 februari 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
eens is met commentaren Remco, maar goed geluid moet ik nog ondervinden. Laatste keer Gelredome was Qlimax 2007, toen was het alleen vooraan te doen.
Marco van bastenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef de_huig het volgende:
na de frustraties van vanmiddag nog een extra reden om alles naar de tering te stampen in de gelredome![]()
![]()
Ajax..wat doe je?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
nog geen kaart... ook geen geld voor eigenlijk.
maar toch he...
+ waarschijnlijk niet uitverkocht, dus ruimteZeker weten, vooraan bij de boxen
![]()
+ b2s belooft een dikke showIk hoop stiekem dat ze de Qlimax show gaan overtreffen
![]()
+ Noisecontrollers![]()
![]()
Tijd niet gezien
+ Wildstylez![]()
Prima skills en goed in team rood
+ Donkey fuckin' Rollers![]()
Zei je nou afsluiter rem
![]()
+ Alpha²A2 records weer voluit !
+ Zatox (mits niet ziek, zwak of misselijk)Ook weer tijdje niet gezien. Petmans
![]()
- treinreis 39 minuutjes is prima te doen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
tch wel ironish dat de week na de 4-1 tegen vitesse en al de frustraties die daar voor jou bij horen dat je dan in het gelredome harder gaat dan de gehele ajax selectie bij elkaar![]()
afgezien van de dikke rij voor dat wagentje waar je kaartjes kan kopen (die je gewoon handig moet ontwijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef mstx het volgende:
Moet wel zeggen dat dat altijd goed geregeld is met die pendelbussen.
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busjequote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van de dikke rij voor dat wagentje waar je kaartjes kan kopen (die je gewoon handig moet ontwijken) is het inderdaad prima te doen
Typisch voorbeeld van Dom, Lomp en Lelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busje
whahahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busje
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef CrustyClown het volgende:
http://data.b2s.nl/DOWNLOAD/Hard-Bass-Reisplanner09.pdf
Leuk plaatje omtrend de treintijden terug vanuit Arnhem
meeeeeeeeuwj, helemaal brak naar de klote tusse alle mensen die nog ff puntje bijpakken en staan te stuiteren hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Als me iets wel standaard overkomt na een feest dan is het wel de verkeerde trein/perron/ uur wachten op de volgende trein
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde afquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand al enig idee wat er tussen 22.00 en 23.00 gaat gebeuren a.s. zaterdag??
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Jumpstyleequote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
waarschijnlijk weinig, beetje opwarm-muziekje ofzo...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af.
quote:
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demoquote:
vooruit, 1 keer The Hard Shuffle (Short Edit) kan ik nog net aanquote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demo
Waarschijnlijk wel al eens gepost, maar blijf 'm vet vinden ... die malasian-stijl van de shufflequote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef Silaz het volgende:
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demo
ik ga een paringsdans doen.....true storyquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dan willen wij wel even weten met/voor wie je dat dan gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ga een paringsdans doen.....true story
Abyss & Judge - Another Worldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:56 schreef Silaz het volgende:
VA_-_Dutch_Master_Works_E.P.-(DMWOR002)
Welke tracks zitten hier in? kan nergens wat vinden
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vooruit, 1 keer The Hard Shuffle (Short Edit) kan ik nog net aan
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.djleep.nl/quote:Big news!
I have the honour to be the warming up for the Hardbass event in Gelredome, Arnhem.
I will play an Euphoria-like set to be the perfect warming up for the evening. My first appearance in the Gelredome.
Zo idd, hopen dat hij het prima gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gaat dan wel een lekkere opwarmer worden denk ik
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
IK HEB GODVERDOMME ZIN!!!!!!! HARD BASS
WOW.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tering!
http://www.djzatox.com/
Nieuwe samples! Wat een held(en)!
Klinken zeker nicequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
WOW.
Zatox presents R3bels - Choirs. Dat word een heeeeeerlijk basje in de Gelderdome.
Ben nu al verliefd op het nummer![]()
Wat is dat voor effectje? treble wegdraaien op iedere tel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
WOW.
Zatox presents R3bels - Choirs. Dat word een heeeeeerlijk basje in de Gelderdome.
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
WOW.
Die is idd knettergeilquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
WOW.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ook lekker om de dag mee te beginnen
ik ben vanaf 22.15 present ongeveerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zo idd, hopen dat hij het prima gaat doenHoop voor hem dat mensen nu wat eerder gaan, niet dat hij voor een lege zaal staat
en dat in de laatste 2 uur, waarin het toch al hard gaatquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
WOW.
Andersom juist.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
kijk naar showtek; duro voor de bass en walt voor de melodie (of andersom)?
dat dacht ik al toen ik het typtequote:Op woensdag 11 februari 2009 11:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Andersom juist.![]()
Bij de Donkeys zorgt de hardtrance-producert (Jowan) ook voor de bass.
Ik was in de overtuiging dat op mijn persoonlijke HD ook alle vinyls stonden die ik van gerrieherrie had geript. Bleek het alleen dat ik de vinyls uit 2008 had en ondertussen had ik alle vinyls van de huisserver verwijderdquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
dat dacht ik al toen ik het typte![]()
@ Crusty, knap klote.. vind het ook knap dat je zoveel GB ineens kwijt bentzat je niet op te letten ?
denk dat Walt ze grotendeels bedenkt en Zany er daarna zijn twist aan geeftquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef CrustyClown het volgende:
Zou Walt ook het 'brein' achter de southstylers nummers zijn?
http://www.recess.nl/vinyl/products/skwert-the-nightkiller/37671/ = 09-02-2008 en in voorraad...quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
wanneer komt SKWERT nou eens uit ?
hossssss maar met Rock The Party en Dark Symphony, dat kan ook primaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom zijn er nog geen rips van dan
IK WIL NU RIPSSSSSS, kan ik thuis even lekker hossen
Zatox is gewoon een held inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef 16meter het volgende:
Komt omdat Zatox gewoon baas is natuurlijk
tsjik tsjak volle bakquote:
quote:
Heerlijk om te zien!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heel tof om te zien hoe erg ze zelf genietenvooral pulse
beide nog nooit gezien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
die staan nog een op het verlanglijstje om te gaan ziensamen met alphaverb
quote:
Wel bizar dat ik hem daar nu zo ziequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide nog nooit gezien?moet je dan zeker een keer gaan doen
[..]dacht dat die ook mee was jah...
Geen slecht woord over Malle Babbequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wel bizar dat ik hem daar nu zo zie
Hij heeft ook een keer als MC voor mij gestaan in In Casa op een Hard Friday editie.
Even daarvoor stond hij te MC'en (schnappie enzo) in de Malle Babbe (kroeg voor de sjonnies en anita's)
Don't get me startedquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Malle Babbe
Die hoort toch een beetje bij 2-Sidez/AlphaTwins records?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien!![]()
Zie ik daar nou ook MC Rems?
ik ga me schamenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
beide nog nooit gezien?moet je dan zeker een keer gaan doen
Al dat gekreun hoeft van mij idd ook niet zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef NrSiX het volgende:
Ben ik de enige die Skwert matig vind? Beetje eentonig..
ok! sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |