hossssss maar met Rock The Party en Dark Symphony, dat kan ook primaquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
waarom zijn er nog geen rips van dan
IK WIL NU RIPSSSSSS, kan ik thuis even lekker hossen
Zatox is gewoon een held inderdaadquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:27 schreef 16meter het volgende:
Komt omdat Zatox gewoon baas is natuurlijk
tsjik tsjak volle bakquote:
quote:
Heerlijk om te zien!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:45 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heel tof om te zien hoe erg ze zelf genietenvooral pulse
beide nog nooit gezien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
die staan nog een op het verlanglijstje om te gaan ziensamen met alphaverb
quote:
Wel bizar dat ik hem daar nu zo ziequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide nog nooit gezien?moet je dan zeker een keer gaan doen
[..]dacht dat die ook mee was jah...
Geen slecht woord over Malle Babbequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wel bizar dat ik hem daar nu zo zie
Hij heeft ook een keer als MC voor mij gestaan in In Casa op een Hard Friday editie.
Even daarvoor stond hij te MC'en (schnappie enzo) in de Malle Babbe (kroeg voor de sjonnies en anita's)
Don't get me startedquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Malle Babbe
Die hoort toch een beetje bij 2-Sidez/AlphaTwins records?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien!![]()
Zie ik daar nou ook MC Rems?
ik ga me schamenquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
beide nog nooit gezien?moet je dan zeker een keer gaan doen
Al dat gekreun hoeft van mij idd ook niet zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:23 schreef NrSiX het volgende:
Ben ik de enige die Skwert matig vind? Beetje eentonig..
ok! sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |