zitten paar leuke nummertjes tussen, maar dit zijn nou echt van die cd's waarvan je je afvraagt waarom ze ze uitbrengen omdat er best veel flutmateriaal tussen zit.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:06 schreef Koepert het volgende:
PFf, wat moet je nu weer van deze cd denken...
[..]
wat?quote:
quote:
Teveel drank of drugs gehad gisteren?quote:
Wtf is dit voor een klote opmerking? Ik ben er niet eens geweest, dus een beetje normaal antwoorden lijkt me niet zo moeilijk toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Teveel drank of drugs gehad gisteren?
Kijk een goed naar streepjes en dan weet je toch gelijk wat die act was.
Ik ben er ook niet geweest, maar als je "S-urprise & A-c-T" ziet staan weet je toch binnen 1 seconde wie dat zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wtf is dit voor een klote opmerking? Ik ben er niet eens geweest, dus een beetje normaal antwoorden lijkt me niet zo moeilijk toch?
kan toch niet man!!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef kollie het volgende:
was S-ho-w-Tek
nee niet echt... maar het is blijkbaar wel moeilijk te typen voor sommige gezien de reactiesquote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet geweest, maar als je "S-urprise & A-c-T" ziet staan weet je toch binnen 1 seconde wie dat zijn?
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
kan toch niet man!!!!
Waar plaats je dan de '&'?
Oh ja... dan stonden ze er als W-alt & D-ur-O natuurlijk.
Sta ik niet meer in de PM lijst? Heb namelijk al een tijdje niets meer gekregen. Kun je me er anders weer tussen zetten Da Ripper?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:09 schreef poiuytr het volgende:
Crypsis and Sasha - Get hit wat een uber dikke plaat zeg![]()
![]()
Had 'm nog nooit eerder gehoord, bedankt voor de PM
Mensen die uitgaan vanavond veel stamp plezier, en niet teveel drinken vanavond dat doe ik wel..
Niet alles zo serieus nemenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
LeonH ik gok dat het D-block & S-Te-Fan waren aan de streepjes te zien![]()
ook omdat Seth daar nog wel eens contact mee heeft
en nu allemaal weer in Chill mode ipv kijk-eens-hoe-slim-ik-ben-omdat-ik-een-afkorting-kan-raden mode
quote:
Ik dacht Stephy & ACTivatorquote:Op zondag 8 februari 2009 16:30 schreef LeonH het volgende:
S-uprise & A-C-T?
Toch wel leuk voor hem, zo naar australiequote:The World Tour 2009 will put on the World’s biggest names of Hardstyle artists.
Line-up for 21 March:
Isaac
Luna
Tatanka
Pavo
Davide Sonar
A-lusion
Scope DJ
Fausto
Nitrouz vs Shayla
Hosted by: MC V
hij kan het toch niet laten he, die ouwe moddereetreduceerderquote:
nog geen kaart... ook geen geld voor eigenlijk.quote:
mud_eating_Team Red_inducerquote:die ouwe moddereetreduceerder
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:04 schreef 16meter het volgende:
-Gelredometoch wel een
vanwege geluid bij Qlimax
-treinreisaltijd gezellig met een groep, terugweg mooi brakken met z'n allen
-waarschijnlijk niet uitverkocht, dus ruimtedat is sowieso heldig
-dikke show belooft b2sheb ik vertrouwen in
-vette line-upx2
-Noisecontrollers![]()
![]()
live
bring it on!!
-Wildstylez![]()
die gaat ook heerlijk knallen
-Donkey fuckin' Rollers![]()
heb gehoord dat ze afsluiten
![]()
-Alpha²alles naar de klote stampen wordt dat
![]()
-Zatox (mits niet ziek. zwak of misselijk)tijdje niet gezien, ben benieuwd
trust mee, geluid bij Qlimax '08 was prima te doen (stond wel vooraan, dat welquote:Op zondag 8 februari 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
eens is met commentaren Remco, maar goed geluid moet ik nog ondervinden. Laatste keer Gelredome was Qlimax 2007, toen was het alleen vooraan te doen.
Marco van bastenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:40 schreef de_huig het volgende:
na de frustraties van vanmiddag nog een extra reden om alles naar de tering te stampen in de gelredome![]()
![]()
Ajax..wat doe je?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
nog geen kaart... ook geen geld voor eigenlijk.
maar toch he...
+ waarschijnlijk niet uitverkocht, dus ruimteZeker weten, vooraan bij de boxen
![]()
+ b2s belooft een dikke showIk hoop stiekem dat ze de Qlimax show gaan overtreffen
![]()
+ Noisecontrollers![]()
![]()
Tijd niet gezien
+ Wildstylez![]()
Prima skills en goed in team rood
+ Donkey fuckin' Rollers![]()
Zei je nou afsluiter rem
![]()
+ Alpha²A2 records weer voluit !
+ Zatox (mits niet ziek, zwak of misselijk)Ook weer tijdje niet gezien. Petmans
![]()
- treinreis 39 minuutjes is prima te doen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
tch wel ironish dat de week na de 4-1 tegen vitesse en al de frustraties die daar voor jou bij horen dat je dan in het gelredome harder gaat dan de gehele ajax selectie bij elkaar![]()
afgezien van de dikke rij voor dat wagentje waar je kaartjes kan kopen (die je gewoon handig moet ontwijkenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef mstx het volgende:
Moet wel zeggen dat dat altijd goed geregeld is met die pendelbussen.
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busjequote:Op maandag 9 februari 2009 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van de dikke rij voor dat wagentje waar je kaartjes kan kopen (die je gewoon handig moet ontwijken) is het inderdaad prima te doen
Typisch voorbeeld van Dom, Lomp en Lelijkquote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busje
whahahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busje
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef CrustyClown het volgende:
http://data.b2s.nl/DOWNLOAD/Hard-Bass-Reisplanner09.pdf
Leuk plaatje omtrend de treintijden terug vanuit Arnhem
meeeeeeeeuwj, helemaal brak naar de klote tusse alle mensen die nog ff puntje bijpakken en staan te stuiteren hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Als me iets wel standaard overkomt na een feest dan is het wel de verkeerde trein/perron/ uur wachten op de volgende trein
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde afquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand al enig idee wat er tussen 22.00 en 23.00 gaat gebeuren a.s. zaterdag??
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Jumpstyleequote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
waarschijnlijk weinig, beetje opwarm-muziekje ofzo...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af.
quote:
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demoquote:
vooruit, 1 keer The Hard Shuffle (Short Edit) kan ik nog net aanquote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demo
Waarschijnlijk wel al eens gepost, maar blijf 'm vet vinden ... die malasian-stijl van de shufflequote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef Silaz het volgende:
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demo
ik ga een paringsdans doen.....true storyquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dan willen wij wel even weten met/voor wie je dat dan gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ga een paringsdans doen.....true story
Abyss & Judge - Another Worldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:56 schreef Silaz het volgende:
VA_-_Dutch_Master_Works_E.P.-(DMWOR002)
Welke tracks zitten hier in? kan nergens wat vinden
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vooruit, 1 keer The Hard Shuffle (Short Edit) kan ik nog net aan
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.djleep.nl/quote:Big news!
I have the honour to be the warming up for the Hardbass event in Gelredome, Arnhem.
I will play an Euphoria-like set to be the perfect warming up for the evening. My first appearance in the Gelredome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |