quote:Op maandag 9 februari 2009 11:21 schreef CrustyClown het volgende:
http://data.b2s.nl/DOWNLOAD/Hard-Bass-Reisplanner09.pdf
Leuk plaatje omtrend de treintijden terug vanuit Arnhem
meeeeeeeeuwj, helemaal brak naar de klote tusse alle mensen die nog ff puntje bijpakken en staan te stuiteren hahahaquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Als me iets wel standaard overkomt na een feest dan is het wel de verkeerde trein/perron/ uur wachten op de volgende trein
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde afquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand al enig idee wat er tussen 22.00 en 23.00 gaat gebeuren a.s. zaterdag??
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:56 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik hoor op qlimax nog zon vrouwtje (type: lelijk en dan ook nog dom) zeggen: "HUUUH...JA HOOOOOR!!! MOETEN WE NOU MET ZN ALLEN IN ZO'N BUSJE NAAR T STADION?!!?" wijzend naar het ticketverkoop-busje
Jumpstyleequote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
waarschijnlijk weinig, beetje opwarm-muziekje ofzo...quote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af.
quote:
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demoquote:
vooruit, 1 keer The Hard Shuffle (Short Edit) kan ik nog net aanquote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demo
Waarschijnlijk wel al eens gepost, maar blijf 'm vet vinden ... die malasian-stijl van de shufflequote:Op maandag 9 februari 2009 20:54 schreef Silaz het volgende:
Of of of misschien wel een Melbourne Shuffle demo
ik ga een paringsdans doen.....true storyquote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dan willen wij wel even weten met/voor wie je dat dan gaat doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 03:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ga een paringsdans doen.....true story
Abyss & Judge - Another Worldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:56 schreef Silaz het volgende:
VA_-_Dutch_Master_Works_E.P.-(DMWOR002)
Welke tracks zitten hier in? kan nergens wat vinden
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vooruit, 1 keer The Hard Shuffle (Short Edit) kan ik nog net aan
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
http://www.djleep.nl/quote:Big news!
I have the honour to be the warming up for the Hardbass event in Gelredome, Arnhem.
I will play an Euphoria-like set to be the perfect warming up for the evening. My first appearance in the Gelredome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |