quote:tea. zegt:
maar goed
tea. zegt:
zeg maar bij dat onderwerp
tea. zegt:
ik ken een godin die echt retehard fan is van muse - www.bookest.hyves.nl
tea. zegt:
doe het.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:09 schreef kweek89 het volgende:
deze al gespot ? door jullie...dom druk aan het tellen op de telefoonhilarische
Hm, raar. http://twitpic.com/photos/musewire daar staan zequote:
qua geluid liever de amsterdamse bierhal, dan de rotterdamse tennis/conferentiehal...quote:
Waarom niet daar? Ik vond het er prima te doen an sichquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een nieuw album + tour. En dit keer niet in de brabanthallen aub!
Special Guests to U2 at a number of their North American showsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef Felixa het volgende:
Herfsttour bevestigd op site van Muse!![]()
http://www.muse.mu/index.php
Damn wat zou dat blits zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Special Guests to U2 at a number of their North American shows
Inderdaad, U2 als voorprogramma van Muse zou ik zelfs nog een matig voorprogramma vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef Sautor het volgende:
Als voorprogramma van U2. Als ik daar zou staan zou ik het zwaar jammer vinden als U2 opkomt
Bij Muse iedereen los, komt U2 op, iedereen een sprint naar de uitgangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef Sautor het volgende:
Als voorprogramma van U2. Als ik daar zou staan zou ik het zwaar jammer vinden als U2 opkomt
Ze kunnen het niet maken om Nederland over te slaan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Christiaan het volgende:
Ah, ze staan op 25 november in Toulouse. Wellicht dat ik daar heen ga als er niets dichterbij komt. Da's dan 1 jaar en 2 maanden geen Muse-optreden, veel te lang.
Je weet het nooit. Frankrijk is na VK wel het grootste Muse-land.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet maken om Nederland over te slaan!
Ze slaan NL echt niet over hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Frankrijk is na VK wel het grootste Muse-land.
Dat zeg ik ook nergens, maar ik ga geen conclusies trekken voor er iets bekend is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze slaan NL echt niet over hoor.
Die bass wil ik ookquote:
Matt kan echt niet stilzittenquote:
Bij Muse heb ik zelf altijd dat ik bepaalde nummers in het begin totaal niet interessant vind, maar hoe meer ik ze luister des te prachtiger ik ze ga vinden. Bij andere bands heb ik dat veel minderquote:Op maandag 20 april 2009 22:53 schreef Duizendpootje het volgende:
Muse moet even heeeeel snel naar Nederland komen!
Ik heb trouwens weer eens een flinke Muscle Museum aanbid periode
Me too!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef supkaa het volgende:
Bedacht me vandaag dat ik alweer in mijn 8e muse fanjaar zit![]()
Heb het maar gevierd door HAARP nog eens op te zetten
Ik weet nog dat ik als onwetend meisje op pinkpop rondliep en opeens hoorde ik een band die een nummer begon met piano muziek en daarna keihard ging rocken, ik was meteen verliefdquote:Op donderdag 23 april 2009 08:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Me too!!!
Hoe begon t bij jou??![]()
Aww, " Innuendo" een fellow-Queenfan en FOK!ker stuurde me Unintended via msn en was meteen verkocht. Kort daarna was Bliss een hit op de radio en was de clip ook vaak op tv enzo. Snel OOS en Showbiz gedownload and the rest is history.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als onwetend meisje op pinkpop rondliep en opeens hoorde ik een band die een nummer begon met piano muziek en daarna keihard ging rocken, ik was meteen verliefd![]()
Dag erna meteen origin of symmetry gaan kopen en vanaf dat moment zijn ze altijd mijn favoriete band geweest, ik was zo blown away door dat concert terwijl ik geen enkel nummer van ze kon op dat moment!
Hoe begon het bij jou dan?
15 gulden!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Felixa het volgende:
Ik ben van de eerste generatie, meteen nadat Showbiz was uitgekomen. Mijn zus liet het me horen en ik was meteen "hooked".
Kwam laatst nog het concertkaartje tegen van mijn eerste Muse-concert: Paradiso, 6 januari 2000, kostte 15 gulden!
Ik was ook in Antwerpen, wat een ontzettende aanfluiting was dat, zeg. Die zanger met zijn veel te grote ego.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef supkaa het volgende:
[..]
15 gulden!![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik ze in 2002 of 2003 in Keulen zag in een of andere klein rokerig zaaltje en je voelde gewoon dat de 'act' te groot was voor de ruimteEigenlijk waren ze ook in een grotere zaal gepland maar er waren niet genoeg tickets verkocht, kun je nagaan
![]()
En een vreselijk voorprogramma toendertijd.. cave ofzoiets, zeer slaapverwekkend. Niet dat de voorprogramma's veel beter zijn geworden want Razorlight de laatste keer in Antwerpen was toch ook echt een zielige vertoning
Hij stond er ook bij alsof het hem helemaal niks interesseerde. En om het dan nog erger te maken speelden ze op pinkpop 2007 (geloof ik) ook voor muse, kon ik het nog eens doorstaanquote:Op donderdag 23 april 2009 23:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik was ook in Antwerpen, wat een ontzettende aanfluiting was dat, zeg. Die zanger met zijn veel te grote ego.
Door die opnames in Abbey Road heb ik ontdekt wat een geweldig nummer map of the problematique eigenlijk wel niet isquote:Op zondag 26 april 2009 12:22 schreef Xrenity het volgende:
Kennen jullie deze video al?
HD in Abbey Road, live
Echt te vet
Cave-In ja! verschrikkelijk was datquote:Op donderdag 23 april 2009 22:54 schreef supkaa het volgende:
[..]
15 gulden!![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik ze in 2002 of 2003 in Keulen zag in een of andere klein rokerig zaaltje en je voelde gewoon dat de 'act' te groot was voor de ruimteEigenlijk waren ze ook in een grotere zaal gepland maar er waren niet genoeg tickets verkocht, kun je nagaan
![]()
En een vreselijk voorprogramma toendertijd.. cave ofzoiets, zeer slaapverwekkend. Niet dat de voorprogramma's veel beter zijn geworden want Razorlight de laatste keer in Antwerpen was toch ook echt een zielige vertoning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |