quote:tea. zegt:
maar goed
tea. zegt:
zeg maar bij dat onderwerp
tea. zegt:
ik ken een godin die echt retehard fan is van muse - www.bookest.hyves.nl
tea. zegt:
doe het.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:09 schreef kweek89 het volgende:
deze al gespot ? door jullie...dom druk aan het tellen op de telefoonhilarische
Hm, raar. http://twitpic.com/photos/musewire daar staan zequote:
qua geluid liever de amsterdamse bierhal, dan de rotterdamse tennis/conferentiehal...quote:
Waarom niet daar? Ik vond het er prima te doen an sichquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef Vrieskist het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een nieuw album + tour. En dit keer niet in de brabanthallen aub!
Special Guests to U2 at a number of their North American showsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef Felixa het volgende:
Herfsttour bevestigd op site van Muse!![]()
http://www.muse.mu/index.php
Damn wat zou dat blits zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Special Guests to U2 at a number of their North American shows
Inderdaad, U2 als voorprogramma van Muse zou ik zelfs nog een matig voorprogramma vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef Sautor het volgende:
Als voorprogramma van U2. Als ik daar zou staan zou ik het zwaar jammer vinden als U2 opkomt
Bij Muse iedereen los, komt U2 op, iedereen een sprint naar de uitgangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:50 schreef Sautor het volgende:
Als voorprogramma van U2. Als ik daar zou staan zou ik het zwaar jammer vinden als U2 opkomt
Ze kunnen het niet maken om Nederland over te slaan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:47 schreef Christiaan het volgende:
Ah, ze staan op 25 november in Toulouse. Wellicht dat ik daar heen ga als er niets dichterbij komt. Da's dan 1 jaar en 2 maanden geen Muse-optreden, veel te lang.
Je weet het nooit. Frankrijk is na VK wel het grootste Muse-land.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet maken om Nederland over te slaan!
Ze slaan NL echt niet over hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Frankrijk is na VK wel het grootste Muse-land.
Dat zeg ik ook nergens, maar ik ga geen conclusies trekken voor er iets bekend is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze slaan NL echt niet over hoor.
Die bass wil ik ookquote:
Matt kan echt niet stilzittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |