abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65767270
Het vorige deel: 531

]Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65767289
FiPo!
pi_65767322
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:41 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel echt voetnoten. Ik moet bij elk werkstuk wat ik maak, elke zin zo ongeveer verantwoorden
De bron van je informatie noemen bedoel je? Da's toch een referentie? In sommige vakgebieden zetten ze die in voetnoten maar in andere vakgebieden doen ze dat op andere manieren, bijv. de naam van de auteur en jaartal in de tekst en aan het eind van je paper een lijst. (Heel handig als je verschillende dingen studeert en elke docent beweert dat zijn gewoonte echt dé manier is die alle wetenschappers gebruiken.) Maar goed, hoe dan ook moet je wel je bronnen citeren natuurlijk.

Wow, een TVP met inhoud...
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:48:00 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65767355
HOi Ewelina! Lees je pm even Ik heb je BIC en IBAN nodig!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65767368
serieus

ik dacht dat je misschien INHOUDELIJK geïnteresseerd was, maar het énige waar je op gaat zitten kankeren zijn 'voetnoten'. Zeg dan niets

maar het inhoudelijke hoef ik nu ook niet meer te horen in ieder geval

ben erg blij met mijn 8,5 uitgedeeld door de onderwijsdirecteur en een van de meest mierenneukerige docenten waarbij zijn hoofdvak door slechts 40% in één keer wordt gehaald (wat ik overigens in één keer met een 7 heb gehaald vorig jaar)

het was een essay waarin ik in EIGEN woorden met behulp van een áántal bronnen moest laten zien wat ik had geleerd in mijn EERSTE jaar.

Geen voetnoten, maar wel boven elk stukje dat ik heb gebruikt "dit komt uit" en vervolgens in de bronnen de volledige uitleg hiervan

Ik vond het goed, mn docent vond het goed, en jij gaat zitten miepen over voetnoten, kommop zeg
Ja doei.
pi_65767413
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

De bron van je informatie noemen bedoel je? Da's toch een referentie? In sommige vakgebieden zetten ze die in voetnoten maar in andere vakgebieden doen ze dat op andere manieren, bijv. de naam van de auteur en jaartal in de tekst en aan het eind van je paper een lijst. (Heel handig als je verschillende dingen studeert en elke docent beweert dat zijn gewoonte echt dé manier is die alle wetenschappers gebruiken.) Maar goed, hoe dan ook moet je wel je bronnen citeren natuurlijk.

AFAIK is in de meeste journals de referentie (naam, jaar) gebruikelijk. Maar het gaat uiteindelijk om het citeren van je bronnen, ja.
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2009 @ 14:49:56 #7
70532 loveli
N
pi_65767419
crap in = crap out
pi_65767423
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bij mijn studie zijn ze nogal miereneukerig daarin Bij een werkstuk moet ik zowel aan het einde een lijst hebben met alle gebruikte literatuur en bronnen, én in het werkstuk zelf moet bij de zin zelf ook nog een voetnoot staan als die uit je literatuur komt. En ik moet ook nog eens de naam van de auteur vermelden in de tekst officieel Dat doe ik alleen nooit, want dat resulteert in een ultiem saai en onleesbaar werkstuk
pi_65767441
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
serieus

ik dacht dat je misschien INHOUDELIJK geïnteresseerd was, maar het énige waar je op gaat zitten kankeren zijn 'voetnoten'. Zeg dan niets

maar het inhoudelijke hoef ik nu ook niet meer te horen in ieder geval

ben erg blij met mijn 8,5 uitgedeeld door de onderwijsdirecteur en een van de meest mierenneukerige docenten waarbij zijn hoofdvak door slechts 40% in één keer wordt gehaald (wat ik overigens in één keer met een 7 heb gehaald vorig jaar)

het was een essay waarin ik in EIGEN woorden met behulp van een áántal bronnen moest laten zien wat ik had geleerd in mijn EERSTE jaar.

Geen voetnoten, maar wel boven elk stukje dat ik heb gebruikt "dit komt uit" en vervolgens in de bronnen de volledige uitleg hiervan

Ik vond het goed, mn docent vond het goed, en jij gaat zitten miepen over voetnoten, kommop zeg
Jezus christ, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind Andere studie, ander beleid mbt werkstukken.

Overigens ben je wel goed in je opdracht geslaagd, want dat geef je wel duidelijk weer.
pi_65767492
tvp
pi_65767522
je zei niet dat je het 'vreemd vind', je zei dat je niet kan geloven dat ik hier een voldoende voor heb gehad en begint te kankeren over voetnoten

als je écht wat inhoudelijks te melden had, dan had je gezegd "goh, interessant! ik vond dit leuk, maar dit stukje ben ik het niet mee eens... Oh, en trouwens, moeten jullie geen voetnoten gebruiken?'

Ja doei.
pi_65767534
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
HOi Ewelina! Lees je pm even Ik heb je BIC en IBAN nodig!
Ik weet niet eens wat dat is! Morgen ga ik naar de bank en dan vraag ik dat
pi_65767564
en nu houd ik erover op

mn yoghurt was lekker, overigens
heb 'm eindelijk opgekregen
Ja doei.
pi_65767568
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat dat is! Morgen ga ik naar de bank en dan vraag ik dat
Dat kun je gewoon opzoeken bij online bankieren.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:54:43 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65767579
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:00 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ik ook! Ik ook!
En die CD van Jon solo vonnik ook wel cool.
Queen of New Orleans .
Ja, dat is zo'n toffe cd . Vooral dat nr Every word was a piece of my heart.
Ik heb even twee episodes van Rome gezien, geprobeerd wat te slapen (lukt niet, want volle maag van lunch) en Mark haalt nu lekkere appels voor mij , dus nu mag ik weer eventjes op internet van mezelf .

Hier moet vreterij altijd zsm op. En soms gooi ik het zelfs dezelfde dag nog weg als ik er zat van ben, om de volgende dag niet weer in de verleiding te komen .
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
MUISSSSSSSSSSSSS!!!! JE BENT KLAARRRRRRR!!!!!!

McArmy:
Wie wil er met me zoenen?
Ik! Ik! Ik! Ik!
Sorry, alleen Mighty Mouse krijgt kusjes vandaag!

[ afbeelding ]
Hahahahaha .

En oeh, voetnotendiscussie. Ik snap dat MoBlo een beetje pissig is dat ze commentaar krijgt op zoiets 'perifeers' als voetnoten, want het gaat tenslotte toch om de inhoud, maar feit is toch dat er (overdreven? daar kun je over discussiëren) veel belang wordt gehecht aan correcte verwijzingen binnen de academische wereld.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 5 februari 2009 @ 14:54:56 #16
70532 loveli
N
pi_65767585
Kleine tip: reageer af op Ewelina wat je haar aanrekent, maar leef de rest van je frustraties alstjeblieft niet op de verkeerde uit.
crap in = crap out
pi_65767589
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

AFAIK is in de meeste journals de referentie (naam, jaar) gebruikelijk. Maar het gaat uiteindelijk om het citeren van je bronnen, ja.
Voor zover ik weet ook ja, in de psychologie- en medische literatuur in elk geval wel, maar toen ik geschiedenisvakken deed vond men dat ik voetnoten moest gebruiken want dat vonden zij weer de normale manier. Zij zullen misschien weinig te maken hebben met literatuur uit andere vakgebieden, waardoor ze nooit hun systemen gelijkgetrokken hebben. Wat zij willen, potato potato.
pi_65767607
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
je zei niet dat je het 'vreemd vind', je zei dat je niet kan geloven dat ik hier een voldoende voor heb gehad en begint te kankeren over voetnoten

als je écht wat inhoudelijks te melden had, dan had je gezegd "goh, interessant! ik vond dit leuk, maar dit stukje ben ik het niet mee eens... Oh, en trouwens, moeten jullie geen voetnoten gebruiken?'

Je verdraait mijn woorden. Ik zei, dat ik hier geen voldoende voor gehad zou hebben- en dat komt dus omdat mijn studie gewoon hele andere eisen daarmee stelt.
pi_65767614
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef loveli het volgende:
Kleine tip: reageer af op Ewelina wat je haar aanrekent, maar leef de rest van je frustraties alstjeblieft niet op de verkeerde uit.
pardon? ik zie niet wat de rest met mijn relaas tegen Ewelina van net te maken heeft? Of voel je jezelf aangesproken?
Ja doei.
pi_65767621
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat kun je gewoon opzoeken bij online bankieren.
Waar?
pi_65767652
vrede op aarde
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:58:03 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65767676
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
vrede op aarde
Dat dus . Kom ik weer eens kijken na een paar uurtjes, gaan jullie zitten kiften. Doe eens gezellig! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65767677
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik zei, dat ik hier geen voldoende voor gehad zou hebben- en dat komt dus omdat mijn studie gewoon hele andere eisen daarmee stelt.
het kwam in ieder geval erg onaardig je strot toetsenbord uit om meteen daarover te gaan lopen zaniken
maargoed, we laten het er maar bij dat 't niet zo bedoeld was dan
Ja doei.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:58:18 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65767691
tvp
Prrrrr
pi_65767702
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En oeh, voetnotendiscussie. Ik snap dat MoBlo een beetje pissig is dat ze commentaar krijgt op zoiets 'perifeers' als voetnoten, want het gaat tenslotte toch om de inhoud, maar feit is toch dat er (overdreven? daar kun je over discussiëren) veel belang wordt gehecht aan correcte verwijzingen binnen de academische wereld.
Ik weet niet hoe het bij de alfa-wetenschappen zit maar in de biomedische wereld word je best wel afgerekend op hoe vaak je artikelen geciteerd worden dus als iemand dan iets van je gebruikt wil je ook wel even genoemd worden.
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:59:23 #26
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65767726
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waar?
Het staat op je afschrift ook, bij de rabo rechts boven aan volgens mij, bij de abn onderaan.
Prrrrr
pi_65767757
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

men mag daar best iets over zeggen of vragen, waarom ik dat niet gedaan heb, maar als dat het eerste is waar men mee komt terwijl men de inhoud graag wilde lezen, vind ik dat gewoon wat jammer
Ja doei.
pi_65767759
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het kwam in ieder geval erg onaardig je strot toetsenbord uit om meteen daarover te gaan lopen zaniken
Goede demonstratie van niet fijn gebruik maar weer eens
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:01:04 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65767770
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij de alfa-wetenschappen zit maar in de biomedische wereld word je best wel afgerekend op hoe vaak je artikelen geciteerd worden dus als iemand dan iets van je gebruikt wil je ook wel even genoemd worden.
Dat is bij de alfa-wetenschappen ook zo, hoor . Maar ik vind het zelf irritant en overdreven, eigenlijk. Ik heb voor een onderzoekscollege eens onderzoek gedaan naar de manier waarop VWO6-scholieren met hun bronnen omgaan en tijdens de literatuurstudie voor dat onderzoek ontdekte ik dat het dat gezeur over bronnen vooral in Amerika funest is voor de creativiteit van studenten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:01:58 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_65767802
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65767813
ik had natuurlijk ook de kunnen gebruiken
Ja doei.
pi_65767851
Ben sinds maandag weer bezig met de lijn M'n roeitrainer weer onder het stof weggehaald, TV er bij neer gezet, gisteren het eerste seizoen van Lost aangeschaft, en nu kom in de 45 minuten wel door op de roeitrainer Ik heb het eerder geprobeerd, om te gaan lijnen, ook in combinatie met de roeitrainer, maar ik ging er toen dagelijks op, zo'n 20 minuten, nou, dat was ik naar een week alweer zat. Ik hoop dat ik het nu langer vol houd, maar mijn regel is dat ik Lost enkel mag kijken als ik op de roeitrainer train, en de serie is erg spannend dus dat houd me wel vast.

Sinds maandag eet ik ook niks meer naar 21:00 uur 's avonds. Sterker nog, na het avond eten. Volgens mij is het ook slecht om vlak voor het slapen te gaan eten. Ontbijten doe ik met twee volkoren crackers met kaas (jong belegen) en een glas Jus d'orange. Tussen de middag volkoren brood met jong belegen kaas (ja, ik ben een kaas gek, dat wordt nog een probleem ) En een keer op de middag een stuk fruit. "s avonds houd ik me aan het eten wat me moeder maakt, daar kan ik erg weinig aan doen.

Ben ik een beetje goed op weg, of doe ik het helemaal verkeerd?

[sub] ohwja, ik drink ook 3 bakken koffie per dag, daar moet ik nog zoetjes voor halen ipv suiker [sub]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_65767859
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het kwam misschien wat onaardig/hautain over.

Sowieso: het is een eerstejaars-stuk hè, geen afstudeerscriptie of publicabel materiaal.
pi_65767862
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het was niet beledigend bedoeld, sorry . Over de inhoud kan ik eigenlijk weinig zeggen- simpelweg omdat ik te weinig van je vakgebied weet. Als het idd de opdracht was om aan te geven wat je geleerd hebt bij een bepaald vak dan is het wel heel duidelijk, want je linkt je opdracht er wel heel goed aan en beschrijft wat je geleerd en toegepast hebt (en volgens mij ook wat wat minder goed ging, of herinner ik me dat verkeerd?)

Als ik een werkstuk schrijf en inlever, moet ik zo ongeveer alles 3 x verantwoorden en tig voetnoten gebruiken die dan ook nog per sé op een bepaalde manier geschreven moeten zijn en o wee als er een komma verkeerd staat Een huisgenoot van mij heeft ooit een 1e versie (dus niet definitief!) ingeleverd zonder voetnoten en die kon linea recta door naar de examencommissie wegens 'vermeend plagiaat' Ietsjes té paranoide volgens mij.
pi_65767877
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is bij de alfa-wetenschappen ook zo, hoor . Maar ik vind het zelf irritant en overdreven, eigenlijk. Ik heb voor een onderzoekscollege eens onderzoek gedaan naar de manier waarop VWO6-scholieren met hun bronnen omgaan en tijdens de literatuurstudie voor dat onderzoek ontdekte ik dat het dat gezeur over bronnen vooral in Amerika funest is voor de creativiteit van studenten.
Waarom is dat? Ik denk eigenlijk dat ik niet heel anders schrijf omdat ik bronnen moet noemen. Dingen die ik zelf heb bedacht zet ik er nog steeds in, gewoon zonder bronvermelding.

Ik heb trouwens net een stuk muffin op m'n artikel geknoeid en ik was te lui om het opnieuw te printen en opnieuw te beginnen met markeren maar nu doet mijn tekstmarker het niet meer. Fail...
pi_65767901
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sowieso: het is een eerstejaars-stuk hè, geen afstudeerscriptie of publicabel materiaal.
Nee, dat weet ik. Misschien komt het omdat ik me ooit de woede van een docent op de hals heb gehaald omdat hij vond dat ik 'niet academisch' schreef en zo omdat ik de naam van de auteur niet vermeld had
pi_65768002
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef RaymanNL het volgende:
-verhaal-

Het klinkt alsof je goed op weg bent. Hoeveel boterhammen eet je tussen de middag? Ik vind je ontbijt namelijk niet zo veel, je zou kunnen proberen om overdag wat meer te eten of je lunch wat meer over de dag te verdelen. Maar goed, op zich ziet het er prima uit hoor, het is al heel wat dat je nu vooral gezonde dingen eet en geen rommel waar verder niks nuttigs in zit. Als jij van kaas houdt, lekker blijven eten.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:08:47 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65768022
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waarom is dat? Ik denk eigenlijk dat ik niet heel anders schrijf omdat ik bronnen moet noemen. Dingen die ik zelf heb bedacht zet ik er nog steeds in, gewoon zonder bronvermelding.
Omdat ze op bepaalde universiteiten niet geloven dat studenten zelf met een origineel idee kunnen komen (serieus waar). Dus dan schrijven ze hun ideeën maar niet op. Bovendien heb je altijd het probleem dat een fors deel van wat jij weet op z'n minst geïnspireerd is door anderen. Hoe kun je dan nog vaststellen wat jij zelf hebt bedacht? En je hebt vast wel eens dat je je herinnert ooit ergens iets gelezen te hebben, maar niet meer weet waar. Dat mag je dan officiëel niet gebruiken, want het is immers niet jouw eigen idee. Als je over die materie leest en nadenkt, dan wordt al snel duidelijk dat het allemaal niet zo simpel is als het lijkt . In Nederland valt het dan nog wel mee, maar in Amerika dus niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_65768061
ach, 8,5 , eerstejaars essay, voldoet aan de eisen van de opdracht, zowel inhoudelijk als in opzet, dus w/e
Ja doei.
pi_65768162
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat ze op bepaalde universiteiten niet geloven dat studenten zelf met een origineel idee kunnen komen (serieus waar). Dus dan schrijven ze hun ideeën maar niet op. Bovendien heb je altijd het probleem dat een fors deel van wat jij weet op z'n minst geïnspireerd is door anderen. Hoe kun je dan nog vaststellen wat jij zelf hebt bedacht? En je hebt vast wel eens dat je je herinnert ooit ergens iets gelezen te hebben, maar niet meer weet waar. Dat mag je dan officiëel niet gebruiken, want het is immers niet jouw eigen idee. Als je over die materie leest en nadenkt, dan wordt al snel duidelijk dat het allemaal niet zo simpel is als het lijkt . In Nederland valt het dan nog wel mee, maar in Amerika dus niet.
Ben ik met je eens. Maar niet alles is literatuurstudie hè. Als je zelf data verzamelt is dat natuurlijk gewoon je eigen intellectueel eigendom. En als je daar zelf een methode voor hebt bedacht, is dat ook van jezelf.
pi_65768167
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm, daar zit wel wat in ja... Als je over alles moet nadenken of je het wel zelf bedacht hebt en iedereen gelijk plagiaat roept, houdt de creativiteit inderdaad snel op.
Ach, ik ben sowieso blij om in Nederland te zijn in plaats van Amerika, daar kunnen ze zo vreselijk competitief zijn! Dan moet je ook wel voor alles citations afdwingen want dat doen andere mensen ook.
pi_65768191
Over het refereren naar auteurs, bij psychologie moeten wij ons conformeren aan de APA normen/standaard. En voetnoten heb ik nog nooit gebruikt of hoeven gebruiken, gelukkig!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65768228
Ha, ik heb net vanmorgen een privé-instructie Endnote en zoeken in databanken gegeven en vanmiddag een workshop. Ja, het is op onze hogeschool echt een hot item. Alleen weet 90% van de docenten niet wat ze nu aan het doen zijn qua refereren, laat staan dat ze hun studenten kunnen vertellen wat ze willen.

APA 5th FTW

Endnote is trouwens het programma waar je je referenties in kunt zetten om ze daarna makkelijk in Word te kunnen gebruiken. Onder andere.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65768234
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
Over het refereren naar auteurs, bij psychologie moeten wij ons conformeren aan de APA normen/standaard. En voetnoten heb ik nog nooit gebruikt of hoeven gebruiken, gelukkig!
Ik denk niet dat mensen die niet met psychologie bezig zijn weten wat APA is maar dus naam auteur(s) en jaartal in de lopende tekst en achterin referentielijst.
pi_65768286
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
ach, 8,5 , eerstejaars essay, voldoet aan de eisen van de opdracht, zowel inhoudelijk als in opzet, dus w/e
Ik neem ook aan dat de onderwijsdirecteur het beter kan beoordelen dan ik
pi_65768288
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen die niet met psychologie bezig zijn weten wat APA is maar dus naam auteur(s) en jaartal in de lopende tekst en achterin referentielijst.
Ow.. ja
APA is American Psychology Association. en de APA normen schrijven (oa) de layout voor van referenties, tot op de punt, komma nauwkeurig, wat er wel en niet schuingedrukt moet etc.

Zo duidelijker
pi_65768297
Op de uni moesten we ook APA gebruiken, maar ook voetnoten. En kreeg ik een standje omdat ik Routhledge had geschreven als uitgever, en het moet zonder H
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65768307
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef cyclechick het volgende:
Ow.. ja
APA is American Psychology Association. en de APA normen schrijven (oa) de layout voor van referenties, tot op de punt, komma nauwkeurig, wat er wel en niet schuingedrukt moet etc.

Zo duidelijker
Ja ík weet het wel, ik doe dezelfde opleiding ik bedoelde meer voor de rest.
pi_65768319
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:14 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik heb net vanmorgen een privé-instructie Endnote en zoeken in databanken gegeven en vanmiddag een workshop. Ja, het is op onze hogeschool echt een hot item. Alleen weet 90% van de docenten niet wat ze nu aan het doen zijn qua refereren, laat staan dat ze hun studenten kunnen vertellen wat ze willen.

APA 5th FTW

Endnote is trouwens het programma waar je je referenties in kunt zetten om ze daarna makkelijk in Word te kunnen gebruiken. Onder andere.
Ugh. Ik haat Endnote En Word ook, trouwens Ik ben bezig mezelf een of andere LateX-aanverwant aan te leren. Woei

Ben jij bibliothecaresse of informatiespecialist ofzo, Syrena?
pi_65768327
als ik het bij een bachelorscriptie niet zou doen zou ik er ook op worden afgerekend, maar goed, dat lijkt me vrij logisch...

maargoed, als je met veel éigen ideeën komt en eigen inzichten en redenaties, dan valt er ook niet veel te refereren. Hoogstens wat bronnen waardoor je ergens over na bent gaan denken..

Als elke zin 'wel van iemand anders moet zijn', dan zou het Wetenschappelijk Onderwijs niet Wetenschappelijk mee mogen heten. Wat al eerder gezegd is: ze vertrouwen hun studenten gewoon niet (meer)...

Terwijl dat juist het enige is waar ik wel goed in ben: analyses schrijven en zulks

en laat dit nu net het hoogste cijfer tot nu toe zijn dat ik heb gehaald voor een vak in deze opleiding. Mag ik ook 's blij zijn?
Ja doei.
pi_65768331
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ík weet het wel, ik doe dezelfde opleiding ik bedoelde meer voor de rest.
En dat begreep ik dan ook wel weer, maar de uitleg was ook voor de rest
pi_65768359
En de eerstejaars martelen we door ze een opdracht te laten doen waarbij ze een boek en een tijdschriftartikel moeten zoeken aan de hand van trefwoorden. En die moeten ze dan met de hand, in APA-stijl, opschrijven. "Moet dit nou schuin? Moet hier een punt?"
pi_65768391
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ow.. ja

Zo duidelijker
Oh ja, bij Media & Cultuur moest ik daarvoor de MLA-stijl gebruiken en bij Geschiedenis moet alles volgens de onvolprezen De Buck (standaardboekje voor het maken van een historisch werkstuk). Wat vooral leuk is, is dat ze het boekje De Buck noemen maar dat het voor het grootste deel is geschreven door iemand anders
pi_65768408
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar niet alles is literatuurstudie hè. Als je zelf data verzamelt is dat natuurlijk gewoon je eigen intellectueel eigendom. En als je daar zelf een methode voor hebt bedacht, is dat ook van jezelf.
Dan moet je wel een methode hebben die of nooit eerder gebruikt is, of zo standaard is dat je er niemand meer voor hoeft te citeren. Als je doorredeneert in de lijn die Viking beschrijft moet je je bij alles afvragen of je het wel echt zelf bedacht hebt. Wij zitten dan nog met de taak die proefpersonen moeten doen die aantoonbaar door iemand is ontworpen (hij is zelfs naar die kerel vernoemd), apparatuur die we inkopen, scripts die je gebruikt om data te analyseren als je niet alles zelf schrijft... Zelfs de data is niet helemaal van ons.

Ok, genoeg offtopic geblaat, ik kan me voorstellen dat niemand dit interessant vindt...
pi_65768419
Ik gebruik in principe MLA voor de referentielijst achteraan, maar in de tekst werk ik altijd met voetnoten. Nooit commentaar op gehad. In de lopende tekst vind ik het toch wel zo lelijk staan.

Handig linkje, misschien: http://www.rug.nl/noordst(...)ruik/verwijssystemen
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65768437
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
als ik het bij een bachelorscriptie niet zou doen zou ik er ook op worden afgerekend, maar goed, dat lijkt me vrij logisch...

maargoed, als je met veel éigen ideeën komt en eigen inzichten en redenaties, dan valt er ook niet veel te refereren. Hoogstens wat bronnen waardoor je ergens over na bent gaan denken..

Als elke zin 'wel van iemand anders moet zijn', dan zou het Wetenschappelijk Onderwijs niet Wetenschappelijk mee mogen heten. Wat al eerder gezegd is: ze vertrouwen hun studenten gewoon niet (meer)...

Terwijl dat juist het enige is waar ik wel goed in ben: analyses schrijven en zulks

en laat dit nu net het hoogste cijfer tot nu toe zijn dat ik heb gehaald voor een vak in deze opleiding. Mag ik ook 's blij zijn?
Tuurlijk mag je blij zijn! en Ewelina heeft zich toch al wel genoeg uitgelegd, hoe ze het bedoelde?
Daarentegen heb jij nog weinig teruggenomen van je aanval op haar met kankeren dit en kankeren dat.
En ja, ik kan er niet zo goed tegen als iemand zulke felle utitlatingen doet over zo iets kleins.. maargoed dat is dan mijn probleem
pi_65768442
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je goed op weg bent. Hoeveel boterhammen eet je tussen de middag? Ik vind je ontbijt namelijk niet zo veel, je zou kunnen proberen om overdag wat meer te eten of je lunch wat meer over de dag te verdelen. Maar goed, op zich ziet het er prima uit hoor, het is al heel wat dat je nu vooral gezonde dingen eet en geen rommel waar verder niks nuttigs in zit. Als jij van kaas houdt, lekker blijven eten.
Meestal 3. Maar als ik dit zo vol houd, en blijf 's avonds gewoon normaal eten ( groente met stuk vlees (zonder saus), of rijst met iets ) dat kan toch wel?

Ik ben sowieso niet iemand (nooit geweest ook) die overdag veel eet, het ging meestal 's avonds de mist in want dan kreeg ik "lekker honger" dus dan kwamen de pinda's en chips weer op tafel. Plus dat ik ook veel Sisi dronk. Nu drink ik 's avond light spul of water. Kalkoenfilet is trouwens toch ook niet zo slecht heh? Ik kan morgen toch wel tussen de middag een bruin brood met kalkoenfilet, augurk (ben gek op augurken, en ik ben nog wel een man ), sla en tomaat nemen? Van de subway Normaal deed ik daar ook nog is saus op, maar dat doe ik dan niet. Dat kan toch wel?

Trouwens, ik denk wel dat ik 1 dag in de week in rooster dat ik wel een keer wat lekkers mag, wat misschien wat minder gezond is dat schijnt ook goed te helpen.
pi_65768463
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:

Natuurlijk! Een 8,5 is toch ook een mooi cijfer?

Hebben jullie ook zo'n controle dat je je stuk én digitaal moet inleveren, én op papier?
pi_65768465
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ugh. Ik haat Endnote En Word ook, trouwens Ik ben bezig mezelf een of andere LateX-aanverwant aan te leren. Woei

Ben jij bibliothecaresse of informatiespecialist ofzo, Syrena?
Ik ben een halve Cultuurwetenschapper van origine, maar ik werk nu idd in een bibliotheek en ga binnenkort de opleiding voor Informatiespecialist doen.

Vanmorgen had ik iemand die bezig was met promotieonderzoek, ik moest me echt bedwingen om niet allerhande literatuur voor d'r te gaan zoeken Zo lekker vind ik dat he, informatie opzoeken. Zo lang ik er maar zelf niks mee hoef te doen, qua schrijverijen.
pi_65768512
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:18 schreef Syrena het volgende:
En de eerstejaars martelen we door ze een opdracht te laten doen waarbij ze een boek en een tijdschriftartikel moeten zoeken aan de hand van trefwoorden. En die moeten ze dan met de hand, in APA-stijl, opschrijven. "Moet dit nou schuin? Moet hier een punt?"
Dat kan ik me nog levendig herinneren, ja.
pi_65768524
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben een halve Cultuurwetenschapper van origine, maar ik werk nu idd in een bibliotheek en ga binnenkort de opleiding voor Informatiespecialist doen.

Vanmorgen had ik iemand die bezig was met promotieonderzoek, ik moest me echt bedwingen om niet allerhande literatuur voor d'r te gaan zoeken Zo lekker vind ik dat he, informatie opzoeken. Zo lang ik er maar zelf niks mee hoef te doen, qua schrijverijen.
OMG echtwaar? Ik moet binnenkort een literatuurstudie gaan doen (terwijl mijn scriptie nog niet eens af is ) en zie er nu al tegenop dat ik dan al die literatuur moet gaan opzoeken, want daar ben ik wel zo verschrikkelijk slecht in
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:22:43 #62
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65768531
Guyzzz... get a room
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65768562
Sorry Elisa!

Kool!
Doperwtjes!
Peren in de yoghurt!!
pi_65768569
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:20 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Meestal 3. Maar als ik dit zo vol houd, en blijf 's avonds gewoon normaal eten ( groente met stuk vlees (zonder saus), of rijst met iets ) dat kan toch wel?

Ik ben sowieso niet iemand (nooit geweest ook) die overdag veel eet, het ging meestal 's avonds de mist in want dan kreeg ik "lekker honger" dus dan kwamen de pinda's en chips weer op tafel. Plus dat ik ook veel Sisi dronk. Nu drink ik 's avond light spul of water. Kalkoenfilet is trouwens toch ook niet zo slecht heh? Ik kan morgen toch wel tussen de middag een bruin brood met kalkoenfilet, augurk (ben gek op augurken, en ik ben nog wel een man ), sla en tomaat nemen? Van de subway Normaal deed ik daar ook nog is saus op, maar dat doe ik dan niet. Dat kan toch wel?

Trouwens, ik denk wel dat ik 1 dag in de week in rooster dat ik wel een keer wat lekkers mag, wat misschien wat minder gezond is dat schijnt ook goed te helpen.
Drie boterhammen is op zich prima, het zou alleen beter kunnen zijn voor je verbranding als je ze een beetje spreidt over de dag in plaats van bijv. 4 uur niks en dan ineens 3 boterhammen en dan weer 4 uur niks. Maar goed, wat voor mij werkt hoeft voor jou niet te werken.
Kalkoenfilet is heel mager, zonder saus is dat prima. Kip trouwens ook, en ham als hij niet te vet is.

Het schijnt inderdaad te helpen om af en toe je stofwisseling een boost te geven door een dagje gewoon te eten, en mentaal is het natuurlijk ook makkelijker vol te houden als je niet het gevoel hebt dat je helemaal niks meer mag.
pi_65768572
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat kan ik me nog levendig herinneren, ja.
De workshops van deze week waren voor docenten, die zeiden elke keer als het was afgelopen: "OH, dit is ECHT iets wat onze studenten ook moeten leren!" Uh ja, maar ze moeten eerst leren hoe het nu zit met die punten en komma's, want Endnote doet het zelf nog regelmatig verkeerd.
pi_65768595
Welkom Rayman, trouwens.
pi_65768616
O: Brinta
T: BH pindakaas!
T: Appel
D: Eiermie met peultjes en champignons

Geen echte L, want ik moest dus hard werken vandaag Hehe.
pi_65768684
Oh en ik heb hier toch al vaker geklaagd over mijn avonddiensten, dat ik dan thuiskom om 20.30 uur en dan begin te snacken als een gek omdat ik omval van de honger?

Ik heb deze week de oplossing ontdekt. Zo simpel. Ik moet gewoon rond 14.00 uur een kop soep en een broodje eten. En dan rond 17-17.30 uur nog twee sneetjes brood.
pi_65768690
Lijstjes!

Gisteren:
O/L: drie boterhammen, 1 met pindakaas, 2 met 10+ kaas (bah ) en achterham en beetje curry
T: 2 crackers met slankie
D: tartaartje, salade, peultjes, worteltjes
T: bakje vla en 2 droge witte wijn

Vandaag:
O: brinta met banaan
T: granenkoekje
L: groot bord volkorenspaghetti met rode saus, groenten en vis
D: magere yoghurt met fruit, als ik nog veel trek heb een boterham pindakaas ofzo erbij.

En ik wil Greys nog een grote geven omdat ze het nog steeds volhoudt!
pi_65768757
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ben sinds maandag weer bezig met de lijn M'n roeitrainer weer onder het stof weggehaald, TV er bij neer gezet, gisteren het eerste seizoen van Lost aangeschaft, en nu kom in de 45 minuten wel door op de roeitrainer Ik heb het eerder geprobeerd, om te gaan lijnen, ook in combinatie met de roeitrainer, maar ik ging er toen dagelijks op, zo'n 20 minuten, nou, dat was ik naar een week alweer zat. Ik hoop dat ik het nu langer vol houd, maar mijn regel is dat ik Lost enkel mag kijken als ik op de roeitrainer train, en de serie is erg spannend dus dat houd me wel vast.

Sinds maandag eet ik ook niks meer naar 21:00 uur 's avonds. Sterker nog, na het avond eten. Volgens mij is het ook slecht om vlak voor het slapen te gaan eten. Ontbijten doe ik met twee volkoren crackers met kaas (jong belegen) en een glas Jus d'orange. Tussen de middag volkoren brood met jong belegen kaas (ja, ik ben een kaas gek, dat wordt nog een probleem ) En een keer op de middag een stuk fruit. "s avonds houd ik me aan het eten wat me moeder maakt, daar kan ik erg weinig aan doen.

[sub] ohwja, ik drink ook 3 bakken koffie per dag, daar moet ik nog zoetjes voor halen ipv suiker [sub]
Welkom!
Je eet toch niet elke dag alleen maar kaas he? En waar zijn je tussendoortjes?
Succes met roeien trowuens, doe je interval of gewoon puur op Ik hou het XXminuten vol .
Fok!bejaarde
pi_65768765
Ik ga geen lijstje posten hoor. We gingen de stad even in om een cadeautje te kopen voor een huisgenoot die een maand naar Nieuw-Zeeland gaat, en toen ik terug kwam was ik 2 kilo zwaarder.
pi_65768776
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef Syrena het volgende:
De workshops van deze week waren voor docenten, die zeiden elke keer als het was afgelopen: "OH, dit is ECHT iets wat onze studenten ook moeten leren!" Uh ja, maar ze moeten eerst leren hoe het nu zit met die punten en komma's, want Endnote doet het zelf nog regelmatig verkeerd.
Ik ben uit de tijd dat er nog geen programma voor was en iedereen dus wel wist hoe het moest.
De docenten hebben dat toch ook geleerd lijkt me?

Ik ben trouwens ook dol op zoeken naar informatie.
pi_65768840
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Drie boterhammen is op zich prima, het zou alleen beter kunnen zijn voor je verbranding als je ze een beetje spreidt over de dag in plaats van bijv. 4 uur niks en dan ineens 3 boterhammen en dan weer 4 uur niks. Maar goed, wat voor mij werkt hoeft voor jou niet te werken.
Kalkoenfilet is heel mager, zonder saus is dat prima. Kip trouwens ook, en ham als hij niet te vet is.

Het schijnt inderdaad te helpen om af en toe je stofwisseling een boost te geven door een dagje gewoon te eten, en mentaal is het natuurlijk ook makkelijker vol te houden als je niet het gevoel hebt dat je helemaal niks meer mag.
Mooi, bedankt Ik hoop dat ik dit een tijdje vol kan houden. Ik zal vanaf nu ook wat minder moeten gaan drinken in het weekend, even geen bier denk ik dan maar. Of 1 - 2 op zaterdag avond, hoef ik de volgende morgen geen bruine boterhammen meer te nemen met kaas
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom Rayman, trouwens.
Dankje Ik hoop dat ik hier over twee maand (of uiteraard nog veeeeeeel langer nog steeds rondhang, en dat ik niet weer terug bij af ben, ik hoop dat ik hier een beetje gemotiveerd door blijf.
pi_65768845
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan moet je wel een methode hebben die of nooit eerder gebruikt is, of zo standaard is dat je er niemand meer voor hoeft te citeren. Als je doorredeneert in de lijn die Viking beschrijft moet je je bij alles afvragen of je het wel echt zelf bedacht hebt. Wij zitten dan nog met de taak die proefpersonen moeten doen die aantoonbaar door iemand is ontworpen (hij is zelfs naar die kerel vernoemd), apparatuur die we inkopen, scripts die je gebruikt om data te analyseren als je niet alles zelf schrijft... Zelfs de data is niet helemaal van ons.

Ok, genoeg offtopic geblaat, ik kan me voorstellen dat niemand dit interessant vindt...
Ha! Maar op mijn vakgebied is nog niet zoveel meet-expertise. Dus ik moet ècht zelf bedenken hoe ik dingen ga meten
pi_65768879
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstjes!

Gisteren:
O/L: drie boterhammen, 1 met pindakaas, 2 met 10+ kaas (bah ) en achterham en beetje curry
T: 2 crackers met slankie
D: tartaartje, salade, peultjes, worteltjes
T: bakje vla en 2 droge witte wijn

Vandaag:
O: brinta met banaan
T: granenkoekje
L: groot bord volkorenspaghetti met rode saus, groenten en vis
D: magere yoghurt met fruit, als ik nog veel trek heb een boterham pindakaas ofzo erbij.

En ik wil Greys nog een grote geven omdat ze het nog steeds volhoudt!
Waarom zit er niks tussen L en D?
Fok!bejaarde
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:33:02 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65768891
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jawel hoor. Gebruiken we bij letteren ook wel (bij taalbeheersing iig en bij taalkunde ook, denk ik. Letterkunde werkt meer met Chicago denk ik, dus voetnoten).
Niet meer actief op Fok!
pi_65768911
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga geen lijstje posten hoor. We gingen de stad even in om een cadeautje te kopen voor een huisgenoot die een maand naar Nieuw-Zeeland gaat, en toen ik terug kwam was ik 2 kilo zwaarder.
! Heb jij Muis dr soezen opgegeten?
Fok!bejaarde
pi_65768979
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:31 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Mooi, bedankt Ik hoop dat ik dit een tijdje vol kan houden. Ik zal vanaf nu ook wat minder moeten gaan drinken in het weekend, even geen bier denk ik dan maar. Of 1 - 2 op zaterdag avond, hoef ik de volgende morgen geen bruine boterhammen meer te nemen met kaas
Je moet niet je ontbijt gaan vervangen door bier hoor! Liever bier en ontbijt, als er regelmatig eten binnenkomt blijft je lichaam het ook goed verbranden.
Hoewel een biertje qua kcal wel evenveel schijnt te zijn idd...
pi_65769010
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Welkom!
Je eet toch niet elke dag alleen maar kaas he? En waar zijn je tussendoortjes?
Succes met roeien trowuens, doe je interval of gewoon puur op Ik hou het XXminuten vol .
Morgen kalkoen filet *O Ik ben echt gek op kaas, ik houd niet van zoetigheid en Jam geeft mij het gevoel dat ik ziek ben (ik eet altijd Jam op beschuit of witbrood als ik ziek ben )

Ik roei gewoon 45 minuten lang, net iets langer dan een aflevering van Lost
pi_65769012
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Waarom zit er niks tussen L en D?
Heb de L pas net op en ben behoorlijk verzadigd (heb altijd geleerd om niet te zeggen 'vol' ).
pi_65769019
zo, wat een shit dag op mijn werk..
Maar we zullen doorgaan

Lijstje:

O: 2 gekookte eieren, 1 eetlepel yoghurt
T: appel en 10 amandelen
L: blikje tonijn + sla + dressing van olijfolie / mosterd / citroensap / theelepel "gezonde" mayo
T: 30 gram 70% pure chocolade + 100 gram low fat griekse yoghurt
D: 150 gram beenham + tomatensalade
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65769044
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef Anosmie het volgende:

[..]

! Heb jij Muis dr soezen opgegeten?
Oh bah nee, die bananendingen vind ik vreselijk smerig. . Wel een roombroodje gehad en een grote zak koekkruimels met extra stroop gekocht.
pi_65769050
welkom Rayman
Ja doei.
pi_65769076
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh bah nee, die bananendingen vind ik vreselijk smerig. . Wel een roombroodje gehad en een grote zak koekkruimels met extra stroop gekocht.
Koekkruimels
pi_65769098
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je moet niet je ontbijt gaan vervangen door bier hoor! Liever bier en ontbijt, als er regelmatig eten binnenkomt blijft je lichaam het ook goed verbranden.
Hoewel een biertje qua kcal wel evenveel schijnt te zijn idd...
Dat van die bruine boterham was een grapje
pi_65769109
Ah, lijstjes.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor vandaag eetlijstje van gister:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker, halve paprika in reepjes
D: tortilla omelet met restjes groente (prei, champs, tomaat, paprika)
S: thuistraining geen puf, wel vast muziek uitgezocht
T: handje amandelen

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker
S: thuistraining
D: vegagoulash
T: handje amandelen
pi_65769111
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha! Maar op mijn vakgebied is nog niet zoveel meet-expertise. Dus ik moet ècht zelf bedenken hoe ik dingen ga meten

Misschien bedenk je wel een geniale methode die iedereen gaat nadoen, dan zit je voor de rest van je wetenschappelijke carrière gebakken! De ColdFeet-methode...

Mijn stagebegeleider zei laatst nog dat wetenschap een beetje ducttape en aluminiumfolie moet zijn.
pi_65769140
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben uit de tijd dat er nog geen programma voor was en iedereen dus wel wist hoe het moest.
De docenten hebben dat toch ook geleerd lijkt me?

Ik ben trouwens ook dol op zoeken naar informatie.
De meesten komen uit het werkveld en hebben geen academische achtergrond, dus geen APA-kennis.
Bovendien is op onze hogeschool pas sinds vorige jaar de APA ingevoerd. Voorheen deden studenten maar datgene wat de docent wilde, waardoor we dus (oudere) scripties hebben staan die een 8 hebben en een totaal waardeloze bronnenlijst ed.

Ja en nu heb ik zin in een soes Met heel veel slagroom
pi_65769145
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:38 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Dat van die bruine boterham was een grapje
Oh, dan is het goed.
pi_65769153
Weet iemand iets om bij risotto te eten wat geen vlees of vis is? CF? .
pi_65769164
Even snel vanaf mijn werk..

Een cheer voor Muisje die eindelijk klaar is met die rot bestralingen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65769179
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Paddestoelen? Je hebt van die grote portobello's, misschien vullen, eventueel met kaas (als ze dat eten).
pi_65769186
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:36 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Heb de L pas net op en ben behoorlijk verzadigd (heb altijd geleerd om niet te zeggen 'vol' ).
Misschien is het een idee om de porties wat kleiner te maken dan zodat je na 2 uur wel trek hebt in een tussendoortje?
Fok!bejaarde
pi_65769187
DIKZAKKEN IK HEB MIJN RIJBEWIJS

Ik had geen rijles! Ik heb jullie gefopt
pi_65769197
Bij bedrijfskunde is APA volgens mij ook de norm. Iig aan de OU.
En verder moet je eens een beetje relaxter doen MoBlo! Voel je niet zo aangevallen zeg!
pi_65769202
Muis is klaaaaaar

En ik kom weer even binnenvallen. PC doet het op dit moment weer even en ben op zoek naar goede fixes. Door alle drukte en dit heb ik al 2 dagen niets meer gelezen, wie praat me bij?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65769210
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:41 schreef P.F het volgende:

GEFELICITEERD!!!!
pi_65769224
quote:
Niet CF maar ik reageer toch even. Een paprika vullen met risotto is namelijk best lekker. Je kunt er ook gegrillde groente (champignons, courgette, aubergine) bij eten.
pi_65769227
Jaaaa PFje, gefeliciteerd!!!!!!!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65769234
quote:

En ik wist het, het stond in mn agenda, maar wilde je niet sms'en omdat je dan zenuwachtig zou worden . Gefeli PFje . Nu heb je álles van het lijstje .
pi_65769244
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:41 schreef Liejannuh het volgende:
En verder moet je eens een beetje relaxter doen MoBlo!
nee
maar we waren er al over opgehouden
Ja doei.
pi_65769254
Gefeliciteerd PF!
pi_65769259
quote:

Het heeft wel geholpen!

En nog een boel jompels voor Muis!
pi_65769281
Gefeliciteerd PF!
pi_65769288
Die hele discussie boeit me voor geen reet, jullie hebben allebei een punt. Maar moet dat ´kankeren´ nou? Ik heb daar zo´n hekel aan Niet als aanval bedoelt Moblo
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:44:28 #106
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65769289
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
MUISSSSSSSSSSSSS!!!! JE BENT KLAARRRRRRR!!!!!!

McArmy:
Wie wil er met me zoenen?
Ik! Ik! Ik! Ik!
Sorry, alleen Mighty Mouse krijgt kusjes vandaag!

[ afbeelding ]
Woehahahaha!

Ik ben klaar bitches en de bananensoezen waren op dus ik heb een enorm stuk hazelnoot schuimtaart.

Oh yeah
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65769296
Ja de vorige twee keren ging iedereen succes wensen en horrorverhalen vertellen
En nu zei ik dat ik volgende week moest afrijden maar het was vandaag
pi_65769303
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef Syrena het volgende:
De meesten komen uit het werkveld en hebben geen academische achtergrond, dus geen APA-kennis.
Bovendien is op onze hogeschool pas sinds vorige jaar de APA ingevoerd.
Oh, dat verklaart een boel.
Ik had überhaupt even gemist dat het HBO was.
quote:
Gegrilde portabello? Gebakken kaas? Iets in filodeeg?
Wat is het voor risotto?
pi_65769310
kankeren is gewoon een normaal Nederlands woord wat totaal geen verband met de ziekte heeft

totaal anders dan *insert ziekte* zooi ofzo

gefeliciteerd PF
Ja doei.
pi_65769313
Woaaah Bitches! Muis is klaaaar!
pi_65769314
quote:

Wooooooooooooooooooooooooh Gertjuuuuuuuuuuuuuu!!!
Fok!bejaarde
pi_65769323
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Niet CF maar ik reageer toch even. Een paprika vullen met risotto is namelijk best lekker. Je kunt er ook gegrillde groente (champignons, courgette, aubergine) bij eten.
Champignons gaan al door de risotto en aubergines vind ik niks an, maar courgettesalade is misschien ook een idee. Past dat ook bij spinazie?
pi_65769329
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:41 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om de porties wat kleiner te maken dan zodat je na 2 uur wel trek hebt in een tussendoortje?
Dat werkt niet echt voor mij . Ik eet liever drie maaltijden per dag met 1 of 0 tussendoortjes dan dat ik om de twee uur moet eten .
pi_65769330
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Woehahahaha!

Ik ben klaar bitches en de bananensoezen waren op dus ik heb een enorm stuk hazelnoot schuimtaart.

Oh yeah
Oooeeh, lekker!

Fijn dat het klaar is!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:45:43 #115
148689 Muis006
pi_65769341
En ik heb niet eens in mijn naamtopic kunnen posten!

Goddamnit
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:46:22 #116
148689 Muis006
pi_65769366
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
Woaaah Bitches! Muis is klaaaar!

En PF heeft haar rijbewijs! Geil
pi_65769372
PF:
Muis: .
pi_65769382
quote:

Whooeehooeee!!! Gefeliciteerd!!

donderdag 5 februari 2009 @ 15:47:26 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65769403
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

een grote zak koekkruimels met extra stroop gekocht.
. Onweerstaanbaar hè! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65769410
maar als PF mag rijden, dan durf ik nooit meer in de buurt van A'dam te komen

Ja doei.
pi_65769420
Mijn BFF moet morgen voor de 3e keer afrijden (net als ik vandaag) en ik heb haar beloofd niets te vertellen totdat zij is geweest!! Moeilijk
pi_65769421
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Champignons gaan al door de risotto en aubergines vind ik niks an, maar courgettesalade is misschien ook een idee. Past dat ook bij spinazie?
Bij spinazie zou ik eerder wat roods doen, gevulde tomaatjes bijvoorbeeld.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:48:11 #123
148689 Muis006
pi_65769422
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Whooeehooeee!!! Gefeliciteerd!!

[ afbeelding ]
Er hat es nicht gewusst!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:48:19 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65769425
quote:

Lol serieus? .

Gefeli .
Niet meer actief op Fok!
pi_65769442
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
maar als PF mag rijden, dan durf ik nooit meer in de buurt van A'dam te komen

Tsssk!

Mijn rij instructeur: Je weet dat je een puntenrijbewijs hebt he! Dus doe voorzichtig
pi_65769449
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Onweerstaanbaar hè! .
Die geueueueuer! En de stroop is nog zo lekker warm net nadat je het hebt gekocht!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:49:01 #127
148689 Muis006
pi_65769450
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef P.F het volgende:
Mijn BFF moet morgen voor de 3e keer afrijden (net als ik vandaag) en ik heb haar beloofd niets te vertellen totdat zij is geweest!! Moeilijk
Je hoeft ook niks te zeggen, je kan ook zeggen dat je even bij haar langskomt om haar sterkte te wensen om vervolgens heel subtiel met de auto te komen
pi_65769451
quote:

[..]

Tsssk!

Mijn rij instructeur: Je weet dat je een puntenrijbewijs hebt he! Dus doe voorzichtig
pi_65769452
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind van wel... Courgetterepen in een beslagje is trouwens ook lekker.
Gebakken kaas, wat iemand noemde, is ook een goed alternatief. Met echte vegetariërs moet je alleen wel vega-kaas kopen, anders zit er dierlijk stremsel in en eten ze het nog steeds niet.
pi_65769462
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol serieus? .

Gefeli .
Jaaa daarom was ik rond half 12-12 uur zo neurotisch aan het posten !!!!
pi_65769487
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oeh, ook een goed idee.
pi_65769488
quote:

[..]

Tsssk!

geniet ervan, autorijden in je eentje is heerlijk
Ja doei.
pi_65769499
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

. Ik schreef net de ingrediënten voor een tomatensalade op. Broccolisoepje vooraf, risotto met tomatensalade als hoofd, homemadetaart als toetje... Wel goed toch? .
pi_65769522
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Woehahahaha!

Oh yeah

Yeeaahhh lekker joh!! Superfjijn dat je eindelijk klaar bent!
pi_65769529
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vind van wel... Courgetterepen in een beslagje is trouwens ook lekker.
Gebakken kaas, wat iemand noemde, is ook een goed alternatief. Met echte vegetariërs moet je alleen wel vega-kaas kopen, anders zit er dierlijk stremsel in en eten ze het nog steeds niet.
Kaas eten ze gelukkig wel! Ik denk dat ik er uit ben, bedankt voor je meedenken! .
pi_65769539
quote:

Gefeliciteerd
pi_65769710
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Ik schreef net de ingrediënten voor een tomatensalade op. Broccolisoepje vooraf, risotto met tomatensalade als hoofd, homemadetaart als toetje... Wel goed toch? .
Klinkt heerlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65769736
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb me net in het kantoor van een collega verstopt om dat de directeur belde. Eigenlijk wel heel triest maar ik had zo geen zin in hem en zn gezeur. .
Het gaat altijd zo: Ik krijg een mail en hij staat in de cc. Vervolgens belt hij om te checken of ik de mail heb ontvangen. Dan draait hij de mail uit en sprint naar boven om mij nogmaals op de door mij ontvangen mail te wijzen. "Kijk deze bedoel ik. heb je die gezien?" Het liefst gevolgd door een belerend praatje over welke actie ik *NU* moet ondernemen. IK WEET HEUS WEL HOE IK MIJN WERK MOET DOEN ARGH!

Arme anos..
pi_65769784
quote:

Woeiii ik wil bijlezen. Maar eigenlijk geen tijd .
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:00:07 #140
148689 Muis006
pi_65769786
Waar is Greysie?

In het ziekenhuis wegen een OD manna?
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:00:25 #141
3185 Adelante
To let it go now
pi_65769802
voor PF en Muis
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:00:33 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65769806
Muis
PF

Lijst...
pff ik zit nu al op 1400 kcal en moet nog warm eten
Stoommaaltijd met in totaal 550 kcal... dus nog netjes onder de 2000
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:01:09 #143
3185 Adelante
To let it go now
pi_65769827
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef Muis006 het volgende:
Waar is Greysie?

In het ziekenhuis wegen een OD manna?
pi_65769836
ik ga lekker naar huis en boodschapjes doen

vanavond lekker pastasalade met salami en gedroogde tomaatjes op olie en daarbij ciabatta
Ja doei.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:01:25 #145
148689 Muis006
pi_65769838
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Muis
PF

Lijst...
pff ik zit nu al op 1400 kcal en moet nog warm eten
Stoommaaltijd met in totaal 550 kcal... dus nog netjes onder de 2000
Hey het kan altijd erger!

O: 2 roombotercroissants
L: club sandwich en friet
T: hazelnoot schuimtaart
D: pizza

donderdag 5 februari 2009 @ 16:02:07 #146
148689 Muis006
pi_65769870
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

Manamana!
Tutu dududu dududu dududu dudududududududududu
pi_65769876
Ik wil taart! En wijn!
En nog meer wijn om op muis te drinken!
pi_65769903
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:05:00 #149
148689 Muis006
pi_65769991
Eigenlijk moet ik een bakvorm laten maken van mijn masker.

Facecake!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:06:27 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_65770057
Zo, avondeten op , straks twee hoorcolleges.
pi_65770220
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:05 schreef Muis006 het volgende:
Eigenlijk moet ik een bakvorm laten maken van mijn masker.

Facecake!
Take cake!
pi_65770543
mmm die ideaal gewicht thee van zonnatura is best goed te drinken
pi_65770704
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

No chocolate?
Fok!bejaarde
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:25:44 #154
33954 ElisaB
pi_65770725
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:23 schreef cyclechick het volgende:
Sorry Elisa!
Ik was het zó met je eens
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:30:29 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65770916
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Jij mag, jij hebt het ontzettend verdient!!!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:30:38 #156
148689 Muis006
pi_65770919
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:24 schreef Anosmie het volgende:

[..]

No chocolate?
Er zat een chocoladebordje met 'hazelnoot' erop op mijn stuk taart!
pi_65771018
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
SPOILER
Wow! En dan nog zeggen dat je geen creatieve vezel in je lichaam hebt

En nog over de voetnotentoestand: ik hoorde laatst over iemand die een proefschrift had geschreven dat dus echt alleen maar uit citaten bestond. Geen originele zin te vinden. Uit narrigheid.
pi_65771021
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:30 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Er zat een chocoladebordje met 'hazelnoot' erop op mijn stuk taart!
Dan is de alternatieve schijf van 5* weer compleet!

*Chocola, Room, Suiker, Frituur & Vet. .
Fok!bejaarde
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:36:30 #159
148689 Muis006
pi_65771132
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Dan is de alternatieve schijf van 5* weer compleet!

*Chocola, Room, Suiker, Frituur & Vet. .
perfect!

Ik kan dus trots op mezelf zijn?
pi_65771209
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

En nog over de voetnotentoestand: ik hoorde laatst over iemand die een proefschrift had geschreven dat dus echt alleen maar uit citaten bestond. Geen originele zin te vinden. Uit narrigheid.
Whaha, als dat echt zo was zou het een mooie stunt zijn

Alleen denk ik dat er voor een proefschrift toch echt wat eigen inbreng nodig is.
pi_65771230
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

perfect!

Dat sowieso . Heb je je tas al?
pi_65771250
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt appel, grapefruit-sinaasappelsap
L: volkorenboterham kroket, bak sla met gekookt ei
T: verse ananas met roomyoghurt
T: allemaal dropjes en snoepjes (voor de keel, hè)
D: dorade uit de oven met veel tomaat, ui en een restje puntpaprika
T: mini-magnum choco crunch

De vraag is: ik ben nog een beetje ziekig, met een charmante rochelhoest. Maar is het heel erg om toch een half uurtje te sporten? Niet naar het bos, maar gewoon op de crosstrainer met Donna Summer. Of ben ik dan morgen verder van huis?
pi_65771294
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef Muis006 het volgende:

[..]

perfect!

Yups! You did good Mous.

En alleen jij mag dat dan he.
De rest mot zich potdomme aan de gezonde lijstjes houden.
Fok!bejaarde
pi_65771339
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wow! En dan nog zeggen dat je geen creatieve vezel in je lichaam hebt

Daar blijf ik ook bij. .
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:41:52 #165
148689 Muis006
pi_65771341
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat sowieso . Heb je je tas al?
Nee potdorie!
Morgen ga ik hem halen!
pi_65771342
Ik mag ook toch
pi_65771364
PF ik snapte al niet dat je zenuwachtig was maar feli hoor

Muis, je hebt je naam topic gemist
The way you rock'n'roll
pi_65771382
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Hehe Ja ik wou het zo graag vertellen maar ik wist zeker dat ik dan zenuwachtig zou worden !!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:43:26 #169
148689 Muis006
pi_65771398
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ja
Maar ik vind het wel heel lief!
pi_65771402
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: magere yoghurt appel, grapefruit-sinaasappelsap
L: volkorenboterham kroket, bak sla met gekookt ei
T: verse ananas met roomyoghurt
T: allemaal dropjes en snoepjes (voor de keel, hè)
D: dorade uit de oven met veel tomaat, ui en een restje puntpaprika
T: mini-magnum choco crunch

De vraag is: ik ben nog een beetje ziekig, met een charmante rochelhoest. Maar is het heel erg om toch een half uurtje te sporten? Niet naar het bos, maar gewoon op de crosstrainer met Donna Summer. Of ben ik dan morgen verder van huis?
Is het niet verstandiger om vanavond op tijd onder de wol te kruipen en je energie voor het bestrijden van de bacillen te gebruiken? Lekker een kop hete thee met honing en een paracetamolletje en dan hoppa koes'n.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anosmie op 05-02-2009 16:44:07 (Nekker?) ]
Fok!bejaarde
pi_65771462
Muis!!! (mijn lievelingstaartje!)

PF: Wat goed!!
pi_65771489
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Whaha, als dat echt zo was zou het een mooie stunt zijn

Alleen denk ik dat er voor een proefschrift toch echt wat eigen inbreng nodig is.

Het was wel in de musicologie
SPOILER
pi_65771491
Mag ik nu al rijden??
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:45:21 #174
148689 Muis006
pi_65771494
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef conleche het volgende:
Muis!!! (mijn lievelingstaartje!)

PF: Wat goed!!
Er is nog driekwart, als je wil ?
pi_65771514
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:41 schreef P.F het volgende:
Ik mag ook toch
Jij mag ook wat uit de alternatieve schijf van 5 kiezen. Jij gelicenseerd berijdster van een gemotoriseerd voertuig!
Fok!bejaarde
pi_65771515
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het was wel in de musicologie
SPOILER
Link?
pi_65771561
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:43 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Is het niet verstandiger om vanavond op tijd onder de wol te kruipen en je energie voor het bestrijden van de bacillen te gebruiken? Lekker een kop hete thee met honing en een paracetamolletje en dan hoppa koes'n.
Ja, dat klinkt eigenlijk ook heel nekker.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:47:28 #178
148689 Muis006
pi_65771564
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:45 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Jij mag ook wat uit de alternatieve schijf van 5 kiezen. Jij gelicenseerd berijdster van een gemotoriseerd voertuig!
Nu moet ik weer aan die filmpjes met die geautomatiseerde penissen denken
pi_65771623
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
Mag ik nu al rijden??
Zodra je je pasje hebt wel ja .
pi_65771627
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nu moet ik weer aan die filmpjes met die geautomatiseerde penissen denken
Hebben ze wel de goeie plek te pakken gehad vandaag? .
Fok!bejaarde
pi_65771707
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zodra je je pasje hebt wel ja .
Sure? Ik belde net een politie agent en die zei dat ik nu al kon rijden.. (Alleen een boete voor het niet kunnen tonen van je rijbewijs)
pi_65771714
Ik ga even m'n kat zoeken!!
pi_65771746
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Sure? Ik belde net een politie agent en die zei dat ik nu al kon rijden.. (Alleen een boete voor het niet kunnen tonen van je rijbewijs)
Tja, als je het zo bekijkt kun je altijd rijden.
pi_65771775
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:51 schreef P.F het volgende:
Ik ga even m'n kat zoeken!!
Nog steeds kwijt?
pi_65771851
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Link?
Ik heb geen link, want het is een echt verhaal en geen internetverhaal
SPOILER
pi_65771872
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, als je het zo bekijkt kun je altijd rijden.
Nou ja, je krijgt geen boete voor het niet in bezit zijn van een rijbewijs.. En hij word ook niet ingenomen zei hij..
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:59:10 #187
148689 Muis006
pi_65772066
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Hebben ze wel de goeie plek te pakken gehad vandaag? .
The voices
zhey are perverts

HALP
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:59:18 #188
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65772069
Hoera voor PF en hoera voor Muis!!

Ik was vanochtend idd. weer helemaal happy. kijken of we het nu tot de avond vol kunnen houden.

Om nog even wat oude koeien op te halen:

Ik kan nog behoorlijk wat eten, door mnw at hogere gewicht:1598 BMR, 1918 onderhoud (zie Harris Benedict 2008 ) of 1493 BMR 1792 onderhoud (zie Katch McArdle 1936).

Toch apart dat ik met 500 ckal onder mn onderhoud dus lager dan mn BMR uitkom dat komt denk ik omdat ik momenteel alleen maar de hele dag op mn reet zit. als ik m herbereken met mn NL acitviteit + 2-3 keer in deweek hardlopen is het:
2197 onderhoud (Harris benedict 2008) of 2053 (Katch MCardle 1936)

maar goed, in de USA tel ik mn calorietjes niet...dat komt thuis wel weer (Henstra in voorber. 2010)
Maar idd is je lager dan je bmr gaan eten, volgens mij echt slecht voor je (cf. Anosmie 2009) dan ga je je spiertjes opeten enzo, toch?

Oh en ad Coldfeet (2009) Endnote is inderdaad echt de duivel! k HAAAT dat programma. hij kan het soort bronnen dat ik heb (veel verschillende) en hoe ik ze wil citeren (war de punten enzo moeten verschilt per tijdschrift en ik krijg t niet voor elkaar dat autmoatisch goed in te stellen) gewoon niet handelen... dus ik doe alles handmatig (ook de hel)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65772252
Kwak de ultieme meligheid
pi_65772301
Kwak laat zien hoe het moet
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:13:21 #191
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65772624
eigenlijk had ik ook nog t lijstje aan t eind moeten plaatsen....

Anosmie 2009. "Slank de lente in #532: met voetnoten!", in Sanshine et al 1995.
Coldfeet 2009. "Slank de lente in #532: met voetnoten!", in Sanshine et al 1995.
Harris Benedict 2008. Formule, <www.ikweethetnietmeer.nl >, accessed 20090205.
Henstra in voorbereiding. The language of Horace Walpole and his ocrrespondents. A case study of eighteenth century upper-class language usage and the fucntionality of the social network model, Universiteit Leiden, PhD dissertation.
Katch McArdle 1936. Formule, <www.netalsdieandere.nl>, accessed 20090205.
Sanshine et al 1995. Fok!forum, <http://forum.fok.nl>, accessed 20090205.

dus... ik heb geen leven...
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:13:48 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65772649
You go Kwak
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:14:15 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65772665
hej ik ga weer verder met transcriptie. nooit gedacht dat ik mezelf ooit zou áfleiden met het makn van fake-bibliographies...
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:14:57 #194
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65772706
(oh en t was dus melig bedoeld idd... niet als afzeiken... voor t geval iemand dat dacht... )
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:16:03 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65772741

even bijlezen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:17:42 #196
236335 neen
schone schijn
pi_65772794
Feli PF
Je hebt pas na een week je rijbewijs dus dan mag je pas "echt" rijden geloof ik.

Ik ben wel eens naar de stad geweest met de auto, what are the odds om gepakt te worden
het lijkt niet wat het is
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:22:43 #197
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65772975
quote:
ik moets op m'n absoluut niet psychologische studie ook APA gebruiken. Waren ze erg strict in. Hier maakt het ze niet zo veel uit. Maar iig in text referentie naar autheur en jaartal en bij citaat paginanummer, en op het eind een volledige bronnenlijst met journal/boek etc.
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:23:36 #198
33954 ElisaB
pi_65773010
Muis.... Bikkel

P.F
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 17:23:59 #199
163650 Greys
pi_65773030
Muizelientje ik ben hierrrrrrrr! Ben net thuis, om twee uur naar de Smart dealer gegaan voor de APK 'waar ik wel even op kon wachten' en nu thuis, dammit

voor jou Muis! McArmy en ik (helaas geen setje ) zijn trots op je!

En ook een hele dikke gefeliciflapstaart-zoen voor PF! Wat goed van je!

Co, ik reed tussen de middag hier vlak bij huis en ik kwám me toch de mooiste meneer tegen die ik ooit gezien heb!? Die had ik al eerder in de buurt zien lopen met zijn hond. Allemachtig prachtig is hij. Heel groot ook. En hij kijkt altijd zo aardig. Hij heeft alleen altijd (heb hem twee keer gezien ) zo'n hip 'mutsje' op wat ik een beetje stom vind. Maar goed, ik wou het even met je delen. Niet dat jij er iets aan hebt, of ik for that matter, maar toch... het was deel-waardig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65773049
Kwakkie
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 17:24:46 #201
163650 Greys
pi_65773055
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef kwakveense het volgende:
(oh en t was dus melig bedoeld idd... niet als afzeiken... voor t geval iemand dat dacht... )
Jaaaaaaaaaaaa Kwakz0r, jij loopt namelijk echt ál-tijd iedereen af te zeiken.
Dat moet nu maar eens over zijn!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65773112
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaa Kwakz0r, jij loopt namelijk echt ál-tijd iedereen af te zeiken.
Dat moet nu maar eens over zijn!

Greys, je humeur is weer wat beter he? Ik heb vandaag al een paar keer om je moeten lachen!

I'm off to pilates
pi_65773118
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
Co, ik reed tussen de middag hier vlak bij huis en ik kwám me toch de mooiste meneer tegen die ik ooit gezien heb!? Die had ik al eerder in de buurt zien lopen met zijn hond. Allemachtig prachtig is hij. Heel groot ook. En hij kijkt altijd zo aardig. Hij heeft alleen altijd (heb hem twee keer gezien ) zo'n hip 'mutsje' op wat ik een beetje stom vind. Maar goed, ik wou het even met je delen. Niet dat jij er iets aan hebt, of ik for that matter, maar toch... het was deel-waardig!
Heer G. zit in Aberdeen hè?
The way you rock'n'roll
pi_65773137
Ik snapte de grap niet, pas toen iedereen zei dat er voetnoten in stonden maar daar las ik overheen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 17:27:15 #205
163650 Greys
pi_65773159
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Greys, je humeur is weer wat beter he? Ik heb vandaag al een paar keer om je moeten lachen!

I'm off to pilates
En ik heb pas héél weinig gepost, dus ik ben gevleid!
Succes met de pilates! Tot later!
Het humeur is inderdaad ietsje beter. Kan ook komen omdat ik een piepklein bakje chips eet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 17:28:41 #206
163650 Greys
pi_65773213
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heer G. zit in Aberdeen hè?
Ja!
Maar die is over een uurtje of twee weer thuis En het klonk wellicht een beetje gek toen ik zat te kwijlen over die mooie meneer, maar die maakt daar echt geen probleem van hoor. Hij leest hier soms zelfs mee en zal hooguit roepen dat het vast een heaumeau is (net als hij in het McArmy topic ineens kwam posten ). Kwijlen mag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:30:52 #207
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65773277
quote:

gefeliciteerd!
pi_65773295
geen tijd om bij te lezen, want moet zo uit eten met mijn collega's...

maar wil toch ff snel 2 mensen feliciteren

dus bij deze

MUIS gefeliciteerd met het beeindigen van je bestralingssessies het zit erop!!!!

en natuurlijk

PFtje
gefeliciteerd met je rijbewijs!!!! goed hoor en nu lekker rijden rijden rijden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:31:39 #209
33954 ElisaB
pi_65773306
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Kwijlen mag!
Als je maar weer droog bent als Heer G thuiskomt

Any lollies yet?
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:33:31 #210
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65773367
oh, en voor Muis!
pi_65773455
en ik heb vandaag een wafel met slagroom en warme vruchten gehad
op onze MUIS, op navolging van de bananensoezen

en ik ga dus zo ook nog flink calorieen innemen tijdens het etentje

doeeeeeeeeegggg meisjes *zwaai zwaai*

luv ya!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:37:48 #212
148689 Muis006
pi_65773509
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
Muizelientje ik ben hierrrrrrrr! Ben net thuis, om twee uur naar de Smart dealer gegaan voor de APK 'waar ik wel even op kon wachten' en nu thuis, dammit

voor jou Muis! McArmy en ik (helaas geen setje ) zijn trots op je!

En ook een hele dikke gefeliciflapstaart-zoen voor PF! Wat goed van je!

Greysieeeeeee moeten nog een brief schrijven naar McArmy!
pi_65773516
Ik wil Muis en PF ook feliciteren, ook al kennen ze me nauwelijks . Maar lees vaak mee dus een paar juichsmileys zijn zeker verdiend!

Ik zit aan de witte choco had er ineens behoefte aan
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:42:08 #214
148689 Muis006
pi_65773634
Ik heb 2 mandarijnen op!

En dankje shining
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:50:54 #215
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65773938
Hoera voor Muisemeis en ook Hoera voor PieF!

En nu ga ik pommmmmmmm eten!
Prrrrr
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:50:56 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65773940
ik ben ook voor muis aan het vieren, met een hele grote zure mat, en zonet een paar zoute dropjes...
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:51:10 #217
148689 Muis006
pi_65773945
Ziehier!

donderdag 5 februari 2009 @ 18:04:50 #218
148689 Muis006
pi_65774345
Zijn jullie allemaal flauwgevallen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 18:04:55 #219
163650 Greys
pi_65774349
Mocht je dat ding mee naar huis nemen?
We gaan een brief schrijven Muizemop! Misschien moeten we alleen eerst even foto's laten maken

Elies! Er ligt een bezorgbriefje van de postbode, het is bij de buren afgegeven, maar die zijn er (nog) niet!
Kga het zo ophalen! Dát, of het zijn de nieuwe drumvellen van Heer G die hij besteld heeft!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:05:00 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65774350
leuk effect, met je neusje!

ik ga lucnhen en een stukje door het dorp lopen. baai
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:06:26 #221
33954 ElisaB
pi_65774392
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Wow. Impressive!

pi_65774444
TydVoorPasta
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:08:14 #223
148689 Muis006
pi_65774449
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:05 schreef kwakveense het volgende:
leuk effect, met je neusje!

ik ga lucnhen en een stukje door het dorp lopen. baai
Mijn wipneus

En Greysie: ja hoor dat mocht gewoon! Ze vroegen het zelfs Je kan er ook voor kiezen om hem niet mee te nemen, dan vernietigen ze hem gewoon. En hoe gaan we het regelen met die foto?
pi_65774497
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef Muis006 het volgende:
Stoer masker, kan je zo haloween in vieren .

Daar ben ik nu met bijlezen . Of eigenlijk want ik heb genoeg schoolspullen te doen, maar daar nu niet zo'n zin in enzo ...
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:09:47 #225
148689 Muis006
pi_65774499
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wow. Impressive!

Ze hebben hem schoongemaakt met alcohol aan de binnenkant, want hij was verkleurd door mijn make up
pi_65774903
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:51 schreef Muis006 het volgende:
Ziehier!

[ afbeelding ]
Gave foto!

Hoelaat ga je de drank voor je feest bestellen Muis!

Kan iemand me even bijpraten over vandaag?
pi_65775133
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil Muis en PF ook feliciteren, ook al kennen ze me nauwelijks . Maar lees vaak mee dus een paar juichsmileys zijn zeker verdiend!

Ik zit aan de witte choco had er ineens behoefte aan
Ik ken jou wel hoor Thanks!!
pi_65775213
Nu kun je op hockey muis!!
pi_65775233
PFje goed gedaan meid!
pi_65775367
quote:
Hier bij pedagogische wetenschappen ook, en we mogen het woordje 'er' niet gebruiken
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:41:37 #231
148689 Muis006
pi_65775396
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef P.F het volgende:
Nu kun je op hockey muis!!
Ik wil niet op hockey!
pi_65775416
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik wil niet op hockey!
IJshockey bedoel ik!
pi_65775458
Greys? Heb jullie naast digitenne toevallig ook een dvd recorder aangesloten?
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:43:32 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65775460
MUIS

En wat is er goed gegaan bij PF? Ik wil graag meejuichen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65775557
Gefeliciteerd PF al zin om een beetje zelf rond te rijden?

En nog eentje voor Muis
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:46:19 #236
148689 Muis006
pi_65775564
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:42 schreef P.F het volgende:

[..]

IJshockey bedoel ik!
Dat lijkt me niks voor mij. I bruise like a peach!
pi_65775568
PF heeft haar rijbewijs gehaald zonder te vertellen dat ze ging afrijden.
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:46:52 #238
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65775586
Ik wel DML, met een scart-verdeelkastje ertussen.
Prrrrr
pi_65775626
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:46 schreef mspoez het volgende:
Ik wel DML, met een scart-verdeelkastje ertussen.
Tell me more in PM please. Je zou gewoon de huidige zender van je single tuner op moeten kunnen nemen maar so far I've got nothing
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:51:04 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65775737
Wat goeoeoeoeoeoeoed PF! Echt heel erg stoer!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65775770
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PF heeft haar rijbewijs gehaald zonder te vertellen dat ze ging afrijden.
Ik zei dat ik volgende week moest en vandaag rijles had maar dat was heul nie waar nie!
pi_65775836
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zei dat ik volgende week moest en vandaag rijles had maar dat was heul nie waar nie!
Heb je gelogen?
Wist je vriendje/vriendinnetjes/familie het wel? of heb je die ook voor de gek gehouden.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:53:26 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65775845
Ja, dát had ik wel gezien! Smiecht!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 18:53:40 #244
163650 Greys
pi_65775858
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys? Heb jullie naast digitenne toevallig ook een dvd recorder aangesloten?
Nope sorry, wij nemen nooit iets op! Toch nooit tijd en zin om iets terug te kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65775883
Voor beeindiging van rijlessen (huuh)
Voor beeindiging gemaskerde martelingen
Voor beeindiging stinkende rookgewoonten
Voor goede eetlijstjes en beweeggewoonten enzo
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 18:55:35 #246
163650 Greys
pi_65775927
Whehehe Suug, die cheersmiley met die burka

ELISA!!!! Mijn buurjongen kwam net een heeeele grote doos (de drumvellen van Heer G) en een kleiner doosje (DE LOLLIESSSSSS!!!!!!!!) brengen! Dank dank dank! Doe je me dan nu even een PM met het juiste rek.nr.? Dank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 18:56:05 #247
163650 Greys
pi_65775950
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:54 schreef sigme het volgende:
Voor beeindiging van rijlessen (huuh)
Voor beeindiging gemaskerde martelingen
Voor beeindiging stinkende rookgewoonten
Voor goede eetlijstjes en beweeggewoonten enzo
Voor deze buitengewoon post!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:57:11 #248
148689 Muis006
pi_65775985
pi_65776016
Daglijstje:
  • Bak brinta
  • uur rijden / sollicitatiegesprek / uur terugrijden
  • 8 dunne plakjes roggebrood
  • 2 boterhammen (bakker); worst, 2 volkorenbeschuitjes; jam, chocopasta
  • Avondeten: 1 aardappel, 1 lamsworstje, 1 1/2 gebakken witlofstronk
  • Espresso, glas appelsap, lading Ozon-pepermuntjes
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      donderdag 5 februari 2009 @ 18:59:52 #250
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_65776078
    Eetlijstje!

O: allbran + magere melk - dubbeldikke portie!
    T: 2 volkoren crackers met avocado
    T: spinazie, semizongedroogde tomaatjes, plakje kipfilet
    T/L: ei op cracker
    T/L: klein bakje allbran + magere melk
    A: salade met kip, pecorinokaas en veel sla

Totaal: 1243 kcal
    pi_65776082
    Nog 5 erbij muissie.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 19:00:05 #252
    163650 Greys
    pi_65776087
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
    Een heel blij peloton!
    Hoezee!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65776110
    Hoe ging je gesprek, Sigme?
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 19:00:58 #254
    163650 Greys
    pi_65776124
    Hoe ging je sollicitatiegesprek Sigme?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 19:01:20 #255
    163650 Greys
    pi_65776137
    *echo*
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65776174
    Ghehe!
    pi_65776187
    Oh, en pas bij de tweede post begreep ik dat Co's rep geen reply was en ik dus kon ophouden met omhoogscrollen maar d'r reputatie .
    pi_65776228
    Greys ik ben met m'n nieuwe imago bezig, dus voor mij geen mooi loslopend wild.

Lijstje:
    O: volkoren bolletje met ham en gekookt eitje
    L: kippensoep met veel kip en glas optimeldrank
    T: wodka
    In de planning:
    D: varkensfiletrollade met witlof
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:05:25 #259
    148689 Muis006
    pi_65776260
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
    Nog 5 erbij muissie.
    pi_65776293
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb je gelogen?
    Wist je vriendje/vriendinnetjes/familie het wel? of heb je die ook voor de gek gehouden.
    Een vriendinnetje die morgen moest wist het wel, maar ik vertel haar morgen pas dat ik het heb gehaald!!
    M'n moeder wist het, m'n vader dacht dat het morgen was Vriendje wist het ook een chico!

De rest niet echt
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:06:37 #261
    33954 ElisaB
    pi_65776320
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
    Whehehe Suug, die cheersmiley met die burka

ELISA!!!! Mijn buurjongen kwam net een heeeele grote doos (de drumvellen van Heer G) en een kleiner doosje (DE LOLLIESSSSSS!!!!!!!!) brengen! Dank dank dank! Doe je me dan nu even een PM met het juiste rek.nr.? Dank!
    Zijn het de goeie? In mijn herinnering waren ze ronder namelijk...
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:07:03 #262
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65776335
    Whehe, ik heb net een meneer van een energiebedrijf erg kwaad gemaakt

Hallo, spreek ik met mevrouw Uniekhoorn?
    Ik: ja
    Hij: ik zie dat u bij RWE bent?
    Ik: Nee bij essent
    Hij: dan betaald u veel te veel
    Ik: ja maar dat vind ik niet erg, weet toch niet waar ik met mijn geld naar toe moet
    Hij *gepikeerd al* onee, nou u kunt bij ons veel goedkoper hoor, wel 25%'
    Ik: Maakt u zich maar geen zorgen over mij, ik heb al een afspraak met essent
    Hij: Dus u vind het fijn om teveel te betalen?
    Ik: Ja,en klanten bij jullie ook en daar betalen ze uw loon weer van,fijn he?
    Hij: Ik vind u niet echt aardig overkomen
    Ik: Nee meneer en ik ben geen vriendin van u dus zo hoeft u ook niet over te komen...
    Ik: Werk ze nog

Pffffffffffffffffffffffffffff
    pi_65776350
    Gesprek was leuk & goed, maar de dag waarop ik vrij wil / perse wil werken komt hun niet heel gelegen, dus ik zou me kunnen voorstellen dat dat belemmerend is. Maar als ik accoord ga met vrijdag vrij zie ik mijn lief maar 1 dag per week en dat heb ik niet over voor wat geld.

Ik zit ook niet erg omhoog, en het is wel een uur enkele reis, een vaste baan en 32 uur. Ik wil eigenlijk om de hoek, een paar maanden, liefst 24 uur ofzo ) Dus heel rouwig zou ik er niet om zijn.

Het lijkt me wel een leuke club al doen ze Heel Fout Werk ( kredietverstrekken tegen woekerrente ).
    pi_65776351
    Co, je imago is nu eenmaal zo
    Na het lezen van de blog van SHE wou ik iets vertellen maar toen dacht ik aan mijn reputatie
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:08:05 #265
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_65776379
    Daar moet op gedronken worden!
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:08:31 #266
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_65776404
    SPOILER
    pi_65776416
    blog van SHE?
    The way you rock'n'roll
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:09:05 #268
    33954 ElisaB
    pi_65776422
    O: havermout met yoghurt
    T: migraine en een tukje van een uur en een kwartier
    L: bruine bo met pindakaas (ik hou van gevaarlijk leven) en een bruibo met fruitstroop
    T: 2 bruine boterhammen met pindakaas
    D: kippensoep, twee witte bo's met grasboter en zout

Zo, wat een pijnlijke kutdag!
    pi_65776442
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    blog van SHE?
    Op dr hyves, heel oud al.
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:09:51 #270
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65776451
    de blog van she??? waar?
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:10:11 #271
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_65776465
    oh. Ik moet morgen een presentatie geven van 5 minuten. En dat vind ik niet te doen. Normaal ben ik al 5 minuten bezig met de inleiding van m'n presentatie. En nu heb ik het gevoel dat ik heeel snel moet praten en nog niets kan zeggen. Net een keer geoefend, en ik zat precies op 5 minuten..
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:10:19 #272
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65776470
    oh die!
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:10:19 #273
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_65776472
    Of we vieren het met andere feestartikelen!
    pi_65776477
    oh god onze reacties direct ook
    The way you rock'n'roll
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:10:49 #275
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65776494
    Elisa Gaat het nou weer?
    pi_65776502
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef P.F het volgende:
    Co, je imago is nu eenmaal zo
    Na het lezen van de blog van SHE wou ik iets vertellen maar toen dacht ik aan mijn reputatie
    Doe eens linkje naar blog van SHE?? of is dat op d'r haivs?
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:11:14 #277
    148689 Muis006
    pi_65776512
    Wacht, let op! Komt ie he!

....

...

Blog van SHE?
    pi_65776560
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:12:36 #279
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65776568
    Shes hyves?
    pi_65776582
    Oh noes! SHE heeft een geheime blog en alleen bolletje kan hem lezen!

Daarin schrijft ze twee keer per dag hoe leuk ik ben en hoe stom jullie zijn !

Echt
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 19:12:58 #281
    163650 Greys
    pi_65776585
    Da's een blog van meer dan een jaar oud toch?

Maar Co, serieus, je gaat je nou niet ineens anders voordoen hoor, kom op!
    Of eigenlijk, je reputatie doet je anders voor dan je bent, dus da's de schuld van anderen, niet van jou.
    Dus. Punt. Geen zorgen. Met wie moet ik anders over loslopend wild praten?

Oh trouwens... ik had McDreamy bijna niet herkend als bijbelfiguur!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:13:11 #282
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_65776588
    Uniekhoorn
    Prrrrr
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:13:14 #283
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_65776589
    5 min is ook wel heel kort... miss niet teveel inleiden?

ik heb een eventfu lunch gehad... kwam d e keuken binnen van het "root house", waar wij "wonen", en daar zat mn amerikaanse huisgenoot (de latente queen de nogal dramatisch is) zielig te zijn... bleek dat ie chest pains had, of ik iemand wilde vragen hem naar t ziekenhuis te rijden. dat wilden ze niet...ze belden meteen 911... binnen 5 minuten ehbo-ers van de brandweer in de keuken, binnen 10 minuten een ambulance.... hij was vet pissig volgens mij, maar ik hoop echt dat t niks ernstigs is...

daarna lekker gewandeld door t durp... beetje foto's gemaakt ook nog. en nu vol goede moed weer aan de transcriptie...
    pi_65776596
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef sigme het volgende:
    Gesprek was leuk & goed, maar de dag waarop ik vrij wil / perse wil werken komt hun niet heel gelegen, dus ik zou me kunnen voorstellen dat dat belemmerend is. Maar als ik accoord ga met vrijdag vrij zie ik mijn lief maar 1 dag per week en dat heb ik niet over voor wat geld.

Ik zit ook niet erg omhoog, en het is wel een uur enkele reis, een vaste baan en 32 uur. Ik wil eigenlijk om de hoek, een paar maanden, liefst 24 uur ofzo ) Dus heel rouwig zou ik er niet om zijn.

Het lijkt me wel een leuke club al doen ze Heel Fout Werk ( kredietverstrekken tegen woekerrente ).
    Dat is echt fout werk! Valt in de categorie makelaars en hypotheekverstrekkers!

Maar goed, kunnen ze me 25.000 euro lenen?
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 19:14:44 #285
    163650 Greys
    pi_65776648
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef sigme het volgende:

Klinkt heel eerlijk gezegd alsof het beter zou zijn als het NIET door zou gaan!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65776679
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
    Da's een blog van meer dan een jaar oud toch?

Maar Co, serieus, je gaat je nou niet ineens anders voordoen hoor, kom op!
    Of eigenlijk, je reputatie doet je anders voor dan je bent, dus da's de schuld van anderen, niet van jou.
    Dus. Punt. Geen zorgen. Met wie moet ik anders over loslopend wild praten?

Oh trouwens... ik had McDreamy bijna niet herkend als bijbelfiguur!

[ afbeelding ]
    Ja, die titels vielen mij ook al op laatst in het Kruidvatkrantje! Veel grote namen ook, tis blijkbaar een rijk gezelschap, die Gristenfilmmakers.
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:16:28 #287
    148689 Muis006
    pi_65776703
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, die titels vielen mij ook al op laatst in het Kruidvatkrantje! Veel grote namen ook, tis blijkbaar een rijk gezelschap, die Gristenfilmmakers.
    Patrick Dempsey was C-list hoor! Dankzij GA is hij weer on the map.
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:16:31 #288
    33954 ElisaB
    pi_65776706
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
    Elisa Gaat het nou weer?
    Yups, hij gaat wel weer. Ik heb klassieke migraine met aura. Duur: ongeveer een dag of 10. De tijd tussen de aanvallen wordt gedurende die dagen steeds langer en de aanvallen minder heftig. Vanmorgen begon het terwijl ik in de auto op weg naar een afspraak was. En dat vind ik zo ontzettend vervelend: regen, file en ik dus amper meer iets kunnen zien.

Ik ben omgedraaid, maar moest wel 70km terug naar huis rijden. Eigenlijk veel te gevaarlijk, maar op de vluchtstrook blijven staan is ook geen optie. Gelukkig kon ik slapen en voel de hoofdpijn bij het wakker worden mee. Ik ben dus gewoon nog maar een paar uurtjes naar kantoor gegaan.

Vanavond een beetje vroeg naar bed, dan ben ik morgen in elk geval uitgevrust als de volgende aanval komt
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:16:37 #289
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_65776710
    kent iemand de serie how I met your mother ...ik ben opzoek naar een nieuwe serie, en dit klinkt eigenlijk wel leuk. Maar geen zin om het voor niets te downloaden!
    pi_65776738
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Patrick Dempsey was C-list hoor! Dankzij GA is hij weer on the map.
    Die ken ik niet, van Greys haar plaatje (kijk geen Greys, muhahahaha), maar er waren echte A-merken bij.
    pi_65776748

Dit is ook McArmy volgens mij

In The Magical Legend of the Leprechauns als Jericho O'Grady
    pi_65776749
    Welke blog bedoelen jullie?
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:18:56 #293
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_65776788
    [egopost]Is het heel raar dat je niet wil dat iemand die je niet zo goed kent maar die viavia je nummer heeft gekregen je zomaar belt? [/egopost]
    Prrrrr
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:19:21 #294
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_65776799
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:17 schreef P.F het volgende:
    [ afbeelding ]

Nee joh!
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:19:29 #295
    148689 Muis006
    pi_65776802
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef AKnynke het volgende:
    kent iemand de serie how I met your mother ...ik ben opzoek naar een nieuwe serie, en dit klinkt eigenlijk wel leuk. Maar geen zin om het voor niets te downloaden!
    Ik heb HIMYM nog nooit gezien, maar Neil Patrick Harris doet erin mee en NPH is geniaal!

In Amerika is het een grote hit overigens.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 19:21:03 #296
    163650 Greys
    pi_65776853
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:17 schreef P.F het volgende:
    [ afbeelding ]

Kan het me bijna niet voorstellen. Misschien wel dat hij Jericho O'Grady heeft gespeeld, maar niet dat hij dat op de foto is? Hij lijkt er echt in de verste verte niet op, lijkt meer op David Bowie

@Poez, nee hoor, dat is niet raar!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:22:01 #297
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_65776892
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:13 schreef mspoez het volgende:
    Uniekhoorn
    Ja maar zo ben ik niet... hahaha, ik durf nooit iemand tegen te spreken maar het is gelukt

Och Elisa toch...

Vivi, hoe gaat het met jou mams?? Ik weet niet goed of ik je een pm moet sturen... Hmm ik doe het toch, gewoon, het kan geen kwaad
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:22:35 #298
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_65776911
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb HIMYM nog nooit gezien, maar Neil Patrick Harris doet erin mee en NPH is geniaal!

In Amerika is het een grote hit overigens.
    ik ga hem maar downloaden! Ik wil gewoon weer eens nederlandse tv kijken en zappen, dat mis ik echt!
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:22:50 #299
    33954 ElisaB
    pi_65776921
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
    Whehe, ik heb net een meneer van een energiebedrijf erg kwaad gemaakt
    Mijn beeb doet ook altijd heel vervelend als we gebeld worden

Meneer: Ik ben op zoek naar mevrouw ElisaB
    Beeb: Ow, dat is toevallig: ik ook
    Meneer: Ow ja
    Beeb: Ja, ze had een uur geleden al thuis moeten zijn voor het eten
    Meneer: ....
    Beeb: Als u haar eerder spreekt, wilt u dan vragen of ze even naar huis wil bellen?
    Meneer:... * slik *
    Beeb: Fijn, bedankt!
    Tuut, tuut, tuut...

Ow ja... ik heb dezelfde initialen + achternaam als een beroemde zanger. We wonen ook nog eens in dezelfde gemeente. Beroemde zanger staat niet in het telefoonboek, maar ik wel...

Mevrouw: is [beroemde zanger] thuis?
    Beeb: neeee, natuurlijk niet; het is dinsdagmiddag
    Mevrouw:
    Beeb: op dinsdagmiddag oefent [beroemde zanger] altijd
    Mevrouw: ow... en hoe laat komt [beroemde zanger] thuis?
    Beeb: tsja, dat weet je nooit. Hangt ervan af of het oefenen goed gaat
    Mevrouw: ow, dan bel ik nog wel eens terug
    Beeb: ja, goed idee
      donderdag 5 februari 2009 @ 19:23:03 #300
    148689 Muis006
    pi_65776931
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan het me bijna niet voorstellen. Misschien wel dat hij Jericho O'Grady heeft gespeeld, maar niet dat hij dat op de foto is? Hij lijkt er echt in de verste verte niet op, lijkt meer op David Bowie

@Poez, nee hoor, dat is niet raar!
    http://www.imdb.com/title/tt0205214/

Hij staat er wel bij!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 februari 2009 @ 19:23:14 #301
    163650 Greys
    pi_65776943
    HIMYM is toch niets Nederlands aan?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties