quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke Ajax PSV of Feijenoord-supporter gunt AZ de landstitel
Kan dicht.
Moeten we dit huillie topic nou serieus nemen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Help mee: Houd VBL leuk en gezellig.
Doe er mee wat je wil, Rob. Als jij er lekker lol aan beleefd om overal tegen aan te schoppen en lekker te jennen, dan merk je van zelf hoe er uit verschillende kanten mee omgegaan wordt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moeten we dit huillie topic nou serieus nemen?
Wat is de oplossing dan? Ik zie alleen een jankverhaal met een kinderachtige slotzin.. (Wederzijds respect anynone?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe er mee wat je wil, Rob. Als jij er lekker lol aan beleefd om overal tegen aan te schoppen en lekker te jennen, dan merk je van zelf hoe er uit verschillende kanten mee omgegaan wordt.
Voor ons is het een oplossing om het voor de grote meerderheid weer leuker te maken, aangezien er een hoop onderlinge frustratie en irritatie is. Dan valt die kleine minderheid die lekker wil zeiken, zeuren en jennen vanzelf weg of krijgt het in ieder geval minder aandacht.
Dat ik het post en open, betekent niet dat ik de enige ben die er zo over denkt. Een van de andere drie had hem net zo goed kunnen openen en precies hetzelfde verhaal kunnen posten, aangezien we er alle vier zo over denken en achterstaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is de oplossing dan? Ik zie alleen een jankverhaal met een kinderachtige slotzin.. (Wederzijds respect anynone?) gepost door iemand die net anderhalve week mod is. Wat is de oplossing?
We kunnen niemand verplichten om op je te reageren, hoe fatsoenlijke de reactie ook is en hoe geïnteresseerd je ook in zijn persoonlijke situatie bent. Als hij wil reageren, komt er vanzelf een reactie. Misschien is denthemen ook wel offline gegaan, dat kunnen wij niet controleren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef Adothehague het volgende:
Waarde moderators,
Ik probeer gewoon gezellig en leuk te chatten in het Slowchattopic, en begroet Denthemen.
Hij heeft echter al de hele tijd zo'n blauw tekentje bij zijn naar (7 minuten na mijn post) maar hij weigert mij gedag te zeggen. Ik vraag fatsoenelijk hoe het met hem gaat enz, maar hij zegt niks terug. Ik hoop dat hier iets meegedaan gaat worden, want ik zit er serieus mee in mijn maag dat hij mij negeert.
[VBL-SC #17] Polak award te koop
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes,
ADO
Oke niks aan te doen dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We kunnen niemand verplichten om op je te reageren, hoe fatsoenlijke de reactie ook is en hoe geïnteresseerd je ook in zijn persoonlijke situatie bent. Als hij wil reageren, komt er vanzelf een reactie. Misschien is denthemen ook wel offline gegaan, dat kunnen wij niet controleren.
Neem het niet te zwaar en persoonlijk op.
Dan doe ik dat ook maarquote:
Schorsen scheidsrechters: Waarom gebeurt dit in Nederland niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:10 schreef SCH het volgende:
Waar kan ik discussieren over die grensrechter en scheidsrechter die komend weekend van de wedstrijd zijn afgehaald, of open ik daar een topic over?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:08 schreef johnny07 het volgende:
Klik hier voor het live volgen van de wedstrijd PSV - ADO Den Haag op Goal.com Livescore!
Kutquote:
Als webicon instellen.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
Ik vraag het hier maar (ook al zal dat wel niet de bedoeling zijn). Kun je een usericon ook linken of moet je die ook echt uploaden naar de fok-site? Want ik heb er nu 1 maar die is te groot. Maar omdat ik iedereen altijd met gifjes zie, kan ik me niet voorstellen dat er geen andere manier is.
En hoe doe ik dat. Ik zie alleen maar het usericon verhaal bij mijn profiel.quote:
Bij mij kan je kiezen uit Webicon en Upload Icon...quote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat. Ik zie alleen maar het usericon verhaal bij mijn profiel.
Gelukt. Thanks.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij mij kan je kiezen uit Webicon en Upload Icon...
quote:Report gemaakt op 08-02-2009 13:34
Live Eredivisieverslagen #142: Wat een pannenkoeken!
En het blijft maar staan....
Pannenkoek wie dit doet.quote:[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 08-02-2009 13:32 ]
[Centraal] Robbie Wielaert #2: welkom bij Ajax!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[FAQ & FB] #88: Alles voor de user.
Kan iemand dit verwijderen zo nep link?
Pak hem eens aan !,quote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
[Centraal] Robbie Wielaert #2: welkom bij Ajax!
Het is niet zo moeilijk als je niet lui bent.
Stel je voor, een foute linkquote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pak hem eens aan !,
beetje foute link express geven
Mijnheer is voor ajax, dus doen we er maar niets aan ?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef RayMania het volgende:
Kap eens en ga voetbal volgen.
Wat wil je dat ik doe, melden bij de FA's?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mijnheer is voor ajax, dus doen we er maar niets aan ?
Ik heb besloten in de waan van de dag om het dit keer niet te meldenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe, melden bij de FA's?. Nee, vind ik niet nodig.
Maar als jij sjimz wil bannen voor een nep linkje, dan open je toch een feedbacktopic of mail of pm naar forum@fok.nl?
Vind het niet schokkend, hij mag zijn lolletje hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
AFC Ajax topic #1196 Mét pannenkoeken
Ben ik de enige die hier een troll in ziet?
En nu moet ik dat zeker aanvaarden? Ik word echt moe van je de laatste tijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:36 schreef tong80 het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn laatste topics
Je hebt een duidelijke pm gehad, je was het zelfs eens met ons. Doe ons en de rest van VBL een plezier en kap met het openen van topics voor elke scheetquote:Positief punt voor Feijenoord.
Wie wordt de opvolger van Peter Boeve ?
Welke kleuren schijt van Basten ?
Eén voordeel voor Feijenoord.
Feijenoord zoekt homofiele trainer
Zoek de Hools voor newbies.
Feijenoord ontslaat 16 selectiespelers.
Hij draait zich om.
Iemand met de nieuwjaars receptie toespraak van Feijenoord ?
Manchester City biedt 100000000 voor Kaka.
Feliciteer hier Christiano Ronaldo.
TerroRobbie's slowchattopic !# 1
Ja hallo iemand moet het doen.
Waarom nemen ze bij Ajax geen coach met een voetbalverleden
Golfer steek eens een vinger in je reet.
Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.
Topc voor Golfer. De azijnpisser
Feijenoord heeft gewonnen.
Wie is er grensrechter in het amateurvoetbal ?
Klikken jullie wel eens op het De Graafschap topic ?
Tuurlijk mag hij zijn lolletje hebben maar 1 keer is wel leuk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind het niet schokkend, hij mag zijn lolletje hebben.
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij zijn lolletje hebben maar 1 keer is wel leuk.
2e keer wordt al gauw saai
Niet die post maar het is wel opvallen dat jorientje ineens weer in het Ajax topic te vinden is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijk.
Zie je mijn PM's ook niet meer? Of heb je gewoon geen zin om op me te reagerenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijk.
Dat laatstequote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je mijn PM's ook niet meer? Of heb je gewoon geen zin om op me te reageren
Geen idee wat er gebeurt, moet je bij de FA's zijn. Ik ben niet meer degene die bant hèquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Grulez het volgende:
Vraagje Raymania: als jorien oia dezelfde kuttopics als tong had geopend, wat was er dan gebeurd?
Check.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Live Eredivisieverslagen #143:Lach hier Ajax uit moet eigenlijk 144 zijn
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat laatste. Nee, komt nog wel.
[..]
Geen idee wat er gebeurt, moet je bij de FA's zijn. Ik ben niet meer degene die bant hè.
[..]
Check.
Ja, meerdere keren. Meer kunnen wij niet doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus wel aan de FA's voorgelegd?
Heel simpel, Tong genereert weet ik hoeveel pageviews, het kost Fok gewoon geld volgens mij als hij gebanned wordt. Bovendien loopt hij hier al vanaf het begin mee, evenals de FA's. Eentje is zn ex zelfs volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Grulez het volgende:
Vraagje Raymania: als jorien oia dezelfde kuttopics als tong had geopend, wat was er dan gebeurd?
Yes.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren...
Dat is toch het Ajax-topic
tong80 werd ook wel eens gebanned hoor, anders zouden ze mij ook niet zo vaak bannen natuurlijk. Maar jij moet toch juist heel blij zijn met die anti-golfer topics?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Heel simpel, Tong genereert weet ik hoeveel pageviews, het kost Fok gewoon geld volgens mij als hij gebanned wordt. Bovendien loopt hij hier al vanaf het begin mee, evenals de FA's. Eentje is zn ex zelfs volgens mij
Als hij ze meende wel jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
tong80 werd ook wel eens gebanned hoor, anders zouden ze mij ook niet zo vaak bannen natuurlijk. Maar jij moet toch juist heel blij zijn met die anti-golfer topics?
Het lijkt me wel weer een rotdag om te modereren trouwens, ik wens juillie Gods zegen toe
Gaat prima.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me wel weer een rotdag om te modereren trouwens, ik wens juillie Gods zegen toe
Aangepast.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:18 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren... Kunnen jullie eens opletten op zulk soort opmerkingen van Jorien? Het is al weken dat hij zo komt doen in het Ajax topic
Ik zie niks schokkend in dat topic, maar misschien kan je de posts quoten?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1198: Kut, kutter, kutst
Het gaat niet om deze reactie specifiek. Maar hij blijft trollen in het Ajax-topic de pagina ervoor ook weer.
Topic is al uren dicht, ga ik niet meer wijzigen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren...
Zo iets is toch niet normaal?
Die van Dennis was ook al dichtquote:Op zondag 8 februari 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie niks schokkend in dat topic, maar misschien kan je de posts quoten?
[..]
Topic is al uren dicht, ga ik niet meer wijzigen.
Op het moment dat ik aan het modden was niet. Next.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die van Dennis was ook al dicht
Nee, hier wil ik graag ever over verder praten.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op het moment dat ik aan het modden was niet. Next.
Toen ik het Ajax-topic opende en begon met modden, was het topic nog niet dicht.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
En toen jij mijn reactie ging wijzigen was het topic ook al dicht.
Ik begrijp het, hoop dat je weet waarom ik het weg haal. Anders staat het topic vol - meer dan terecht overigens - met reacties als die van sjimz. Stuur trouwens die pm's eens door, als je wilt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1198: Kut, kutter, kutst
Je mag hem editten, ik heb het gehad met die opmerkingen van hem en wil zo eens even laten zien hoe meneer echt is, dan maar een ban
Er is nog een aantal keer op gereageerd, moet je nog even edittenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik begrijp het, hoop dat je weet waarom ik het weg haal. Anders staat het topic vol - meer dan terecht overigens - met reacties als die van sjimz. Stuur trouwens die pm's eens door, als je wilt.
En dat vraag je hier?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste FA,
Kan je een ban krijgen voor iets wat je buiten FOK zegt?
Lijkt me de tegenovergestelde wereld?
Weg, thanks.quote:
ja?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #:443 Groningen thuis
Eensquote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #:443 Groningen thuis
Is niets meer dan een trollquote:
Dan stel ik een TT-change voorquote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef Suijk het volgende:
Hij schrijft toch ook 'Het gaat me niet alleen om Bergkamp natuurlijk'. Meer over hoe goede voetballers vergeten zullen worden in de toekomst.
Dat tong zo ongeveer voor de 823e keer vertelt dat hij Garrincha op die manier heeft leren kennen, nemen we dan maar voor lief.
- Laat dan ook maar -quote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
Edit: Laat maar ook.
Vanwaar die PIquote:
Whehe, pwnt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |