Tuurlijk mag hij zijn lolletje hebben maar 1 keer is wel leuk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind het niet schokkend, hij mag zijn lolletje hebben.
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij zijn lolletje hebben maar 1 keer is wel leuk.
2e keer wordt al gauw saai
Niet die post maar het is wel opvallen dat jorientje ineens weer in het Ajax topic te vinden is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijk.
Zie je mijn PM's ook niet meer? Of heb je gewoon geen zin om op me te reagerenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijk.
Dat laatstequote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je mijn PM's ook niet meer? Of heb je gewoon geen zin om op me te reageren
Geen idee wat er gebeurt, moet je bij de FA's zijn. Ik ben niet meer degene die bant hèquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Grulez het volgende:
Vraagje Raymania: als jorien oia dezelfde kuttopics als tong had geopend, wat was er dan gebeurd?
Check.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Live Eredivisieverslagen #143:Lach hier Ajax uit moet eigenlijk 144 zijn
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat laatste. Nee, komt nog wel.
[..]
Geen idee wat er gebeurt, moet je bij de FA's zijn. Ik ben niet meer degene die bant hè.
[..]
Check.
Ja, meerdere keren. Meer kunnen wij niet doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus wel aan de FA's voorgelegd?
Heel simpel, Tong genereert weet ik hoeveel pageviews, het kost Fok gewoon geld volgens mij als hij gebanned wordt. Bovendien loopt hij hier al vanaf het begin mee, evenals de FA's. Eentje is zn ex zelfs volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Grulez het volgende:
Vraagje Raymania: als jorien oia dezelfde kuttopics als tong had geopend, wat was er dan gebeurd?
Yes.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren...
Dat is toch het Ajax-topic
tong80 werd ook wel eens gebanned hoor, anders zouden ze mij ook niet zo vaak bannen natuurlijk. Maar jij moet toch juist heel blij zijn met die anti-golfer topics?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Heel simpel, Tong genereert weet ik hoeveel pageviews, het kost Fok gewoon geld volgens mij als hij gebanned wordt. Bovendien loopt hij hier al vanaf het begin mee, evenals de FA's. Eentje is zn ex zelfs volgens mij
Als hij ze meende wel jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
tong80 werd ook wel eens gebanned hoor, anders zouden ze mij ook niet zo vaak bannen natuurlijk. Maar jij moet toch juist heel blij zijn met die anti-golfer topics?
Het lijkt me wel weer een rotdag om te modereren trouwens, ik wens juillie Gods zegen toe
Gaat prima.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me wel weer een rotdag om te modereren trouwens, ik wens juillie Gods zegen toe
Aangepast.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:18 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren... Kunnen jullie eens opletten op zulk soort opmerkingen van Jorien? Het is al weken dat hij zo komt doen in het Ajax topic
Ik zie niks schokkend in dat topic, maar misschien kan je de posts quoten?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:51 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1198: Kut, kutter, kutst
Het gaat niet om deze reactie specifiek. Maar hij blijft trollen in het Ajax-topic de pagina ervoor ook weer.
Topic is al uren dicht, ga ik niet meer wijzigen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren...
Zo iets is toch niet normaal?
Die van Dennis was ook al dichtquote:Op zondag 8 februari 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie niks schokkend in dat topic, maar misschien kan je de posts quoten?
[..]
Topic is al uren dicht, ga ik niet meer wijzigen.
Op het moment dat ik aan het modden was niet. Next.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die van Dennis was ook al dicht
Nee, hier wil ik graag ever over verder praten.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op het moment dat ik aan het modden was niet. Next.
Toen ik het Ajax-topic opende en begon met modden, was het topic nog niet dicht.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:16 schreef jorienvdherik het volgende:
En toen jij mijn reactie ging wijzigen was het topic ook al dicht.
Ik begrijp het, hoop dat je weet waarom ik het weg haal. Anders staat het topic vol - meer dan terecht overigens - met reacties als die van sjimz. Stuur trouwens die pm's eens door, als je wilt.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1198: Kut, kutter, kutst
Je mag hem editten, ik heb het gehad met die opmerkingen van hem en wil zo eens even laten zien hoe meneer echt is, dan maar een ban
Er is nog een aantal keer op gereageerd, moet je nog even edittenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik begrijp het, hoop dat je weet waarom ik het weg haal. Anders staat het topic vol - meer dan terecht overigens - met reacties als die van sjimz. Stuur trouwens die pm's eens door, als je wilt.
En dat vraag je hier?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste FA,
Kan je een ban krijgen voor iets wat je buiten FOK zegt?
Lijkt me de tegenovergestelde wereld?
Weg, thanks.quote:
ja?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #:443 Groningen thuis
Eensquote:Op maandag 9 februari 2009 10:02 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #:443 Groningen thuis
Is niets meer dan een trollquote:
Dan stel ik een TT-change voorquote:Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef Suijk het volgende:
Hij schrijft toch ook 'Het gaat me niet alleen om Bergkamp natuurlijk'. Meer over hoe goede voetballers vergeten zullen worden in de toekomst.
Dat tong zo ongeveer voor de 823e keer vertelt dat hij Garrincha op die manier heeft leren kennen, nemen we dan maar voor lief.
- Laat dan ook maar -quote:Op maandag 9 februari 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
Edit: Laat maar ook.
Vanwaar die PIquote:
Whehe, pwnt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |