Het is natuurlijk wel zo dat er meer beeldmateriaal is in vergelijking met vroeger.quote:
Bij de mensen die zijn doelpunt tegen Argentinië live hebben gezien zal ie sowieso niet vergeten worden lijkt mijquote:Op maandag 9 februari 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat er meer beeldmateriaal is in vergelijking met vroeger.
Maar ik noemde Bergkamp als voorbeeld.
Faas Wilkes was de beste en bekendste van zijn generatie.
En toch vraagt iemand zich in 2008 wie het is.
Het gaat juist om de mensen die het niet hebben gezien.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij de mensen die zijn doelpunt tegen Argentinië live hebben gezien zal ie sowieso niet vergeten worden lijkt mij
quote:Ik kom er op omdat in de beste voetballers per land topics er vaak briljante voetballers sneuvelen in de eerste of tweede ronde.
Eerlijk gezegd betwijfel ik et dan, hij heeft immers niet veel gewonnen. De meeste mensen herinneren alleen spelers die veel winnenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat juist om de mensen die het niet hebben gezien.
Ik heb Corso Prati en Wilkes ook niet zien spelen.
Ken wel hun reputaie.
Ik noem Bergkamp in de TT omdat ie recent is gestopt.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
Wat is de reden dat jij ineens aan Dennis Bergkamp moest denken, tong?
Gewoon benieuwd naar.![]()
Het is ook geen verwijt.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:55 schreef Suijk het volgende:
Onze 'geschiedenis' is veel groter dan de jouwe tong.
Daar bedoel ik mee, dat wij meer moeten inhalen van de oude tijd. Ik hoor jou ook nooit over de briljante Jan de Natris.
Gokje, zijn topic met grootste juichmomenten?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:53 schreef venomsnake het volgende:
Wat is de reden dat jij ineens aan Dennis Bergkamp moest denken, tong?
Gewoon benieuwd naar.![]()
Als een stadion naar je wordt vernoemd zoals bij Bernabeu en Meazza zal het zeker helpenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Om in het buitenland blijvende roem te vergaren zul je toch een stuk groter moeten zijn.
Er is een film van de EC-1 finale Ajax - Inter Milaan. Waar ze alleen Cruijff volgen.quote:Op maandag 9 februari 2009 17:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Gokje, zijn topic met grootste juichmomenten?
Overigens denk ik dat spelers van vóór jouw generatie veel minder indruk maken dan de genen die speelden tijdens je eigen bewustzijn. Zo heb ik zat video's van Cruijff en Pelé gezien, maar hebben Van Basten en Maradona (ik ben van 1983) toch veel meer indruk op mij gemaakt. Je kan over 30 jaar een video'tje tonen aan een jongetje, geboren in 2025 met alle briljante goals en acties van Bergkamp, en dan zal 'ie zeggen "ja mooie goals, maar de spelers van tegenwoordig kunnen dat ook allemaal."
Kortom, ik denk dat men Bergkamp wel zal kennen, omdat sportjournalisten het over hem zullen hebben, maar hij zal net zoveel indruk maken, als Faas Wilkes en Abe Lemstra nu op mij maken.
Grapjasquote:Op maandag 9 februari 2009 18:05 schreef WeebI het volgende:
Linkje naar Beste Voetballers per Land topics?
Zonder overleg ?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
TT change om het wat breder te trekken
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:10 schreef The_Verve het volgende:
De Toppers? Ik mag toch hopen van niet.
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:10 schreef The_Verve het volgende:
De Toppers? Ik mag toch hopen van niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |