Waarom niet ?quote:
Ik heb altijd al een schurfthekel aan dis club gehad. Zelfs in de tijd van Wastora en de gebroeders Molenaar.quote:
Zegt iemand die zomaar van Ajax-supporter een ADO den Haag aanhanger wordt omdat ie in den Haag ging wonen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat twente kampioen gaat worden.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
second that (als PSV supporter)quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef golfer het volgende:
Ik gun het AZ absoluut niet.
Zou wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
second that (als PSV supporter)
Heb mijn hoop op Twente gevestigd, hopelijk laat AZ het op het laatse moment weer liggen.
Dat is misschien beter gezegd ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gun niemand het behalve Ajax.
Wel denk ik momenteel dat AZ het meest verdienende is om de titel te behalen en mits het team bij elkaar gehouden wordt, vooral incl keeper en El Hamdaoui, een redelijke kans heeft iets te zoeken in Europa.
Ik heb genoten van het AZ begin jaren 80quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een schurfthekel aan dis club gehad. Zelfs in de tijd van Wastora en de gebroeders Molenaar.
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
Geld speelt altijd een grote rol.
AZ doet het gewoon goed met het beschikbarer budget
Van de competitie? Verre van hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.
In potentie wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van de competitie? Verre van hoor.
Dan moet AZ wel snel beginnen met punten verspelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Armageddon het volgende:
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.quote:
Nou, volgens mij is een investering een goeie voetballer een vrij veilige investering tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.
Hun budget ligt lager dan dat van Ajaxquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Met Scheringa als eigenaar hebben ze het grootst mogelijke budget.
Dan mag je wel elke dag naar de kerk gaan wil dat nog gaan gebeurenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef rubbereend het volgende:
ik gun het AZ niet, maar Ajax nog minder. PSV dient kampioen te worden!
Bij Ajax zat in de succesjaren het stadion half vol.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef Noshiba het volgende:
Ik gun het niemand allemaal om aparte redenen.
Het is ook niet zo van al moet het dan die maar, dat werkt niet voor mij.
Maar vooral omdat ze bij AZ van die walgelijke supporters hebben die vroeger bij ons zaten en er dan niet vooruit komen. Ik vind het prima als je voor een andere club word maar ga dan niet zo laf worden en zeggen jaa ik kom al vanaf 81 in de hout, want daar zijn er nog maar een paar van over en daar kan ik prima mee praten de meeste vinden het zelf ook jammer dat er veelsteveel successupporters komen maar dat word te niet gedaan door het voetbal dat ze spelen.
Scheringa heeft zijn lesje wel geleerd na vorig seizoen ja. Toen werd er alleen al in de aanval een miljoen of 15-20 uitgegeven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ten eerste is dat dus niet feitelijk en dus niet realistisch. Ten tweede vraag ik me ten zeerste af of Scheringa, zeker in het huidige klimaat er ineens 30 miljoen bij gaat pompen.
Financiën van voetbalclubs in 2008/2009.
Ajax 65 milj, AZ 28 miljoen.
Er loopt er nog eentje met tatoeage rondquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
Az zal het helaas wel worden en dan zal de arrogantie daar niet uit te staan zijn. Die supportertjes daar worden nog wel een keer op hun plek gezet als ze die monden niet dicht houden..
En de anderen niet. En vooral dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet AZ wel snel beginnen met punten verspelen.
Hoezo? Dat kan toch met het geld wat ze krijgen uit de CL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Scheringa heeft zijn lesje wel geleerd na vorig seizoen ja. Toen werd er alleen al in de aanval een miljoen of 15-20 uitgegeven.
Maar áls AZ straks landskampioen is en de CL ingaat, zie ik Scheringa wel weer investeren hoor.
Ik denk dat het niet eens zozeer aan Van Basten ligt. Ze hebben gewoon voor de zoveelste keer weer slecht ingekocht. Dit team zou met geen enkele trainer kampioen worden volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef HeatWave het volgende:
Voor van gaal zou ik het het ultieme bewijs van zijn gelijk vinden, de manier om te laten zien dat ze debiel zijn bij Ajax om van Basten aan te stellen.
Ja, die kan dan alleen even het jaartal laten veranderenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Er loopt er nog eentje met tatoeage rond...
Nou, dat zegt het al. Een club als Ajax of PSV zou het CL-geld nodig hebben om gaten te dichten in de begroting en zo, tenzij zij een lucratieve transferzomer hebben. Bij AZ kan men dat gewoon rechtstreeks gebruiken voor transfers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo? Dat kan toch met het geld wat ze krijgen uit de CL?
Daarbij heeft Ajax nog vele miljoenen op de bank waar Scheringa een deel van zijn persoonlijk vermogen terug in de bank heeft moeten steken vanwege de kredietcrisisquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Financiën van voetbalclubs in 2008/2009.
Ajax 65 milj, AZ 28 miljoen.
Ik hoop AZ op 1, Ajax op 2 en Heerenveen op 3.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef knep het volgende:
Ik gun het AZ wel dit jaar, hopelijk PSV dan wel tweede ().
de kerk schijnt weinig verstand te hebben van Joden tegenwoordig, dus daar heb ik weinig aanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan mag je wel elke dag naar de kerk gaan wil dat nog gaan gebeuren
idd en dat is ook nog lastig genoegquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de anderen niet. En vooral dat zie ik niet gebeuren.
Laat staan om te hopen dat PSV kampioen wordt want 5x op rij zit er echt niet in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de kerk schijnt weinig verstand te hebben van Joden tegenwoordig, dus daar heb ik weinig aan
heb je al een seizoenskaart?quote:
Eindhoven speelt nog in de eerste divisiequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Barca het volgende:
Hoop 1. AZ, 2. Twente, 3. Heerenveen, 4. Groningen, 5. NEC, 6. NAC, 7. Ajax ... 17. Eindhoven, 18. Feyenoord.
Denk het juist niet, denk dat ze daar wel van geleerd hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik denk dat het bij Scheringa weer gaat kriebelen als ze de CL halen. Net zoals dat gebeurde nadat hij net de titel miste.
ze halen nu ook overal jong talent vandaan, er is duidelijk een verschuiving qua beleidquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het juist niet, denk dat ze daar wel van geleerd hebben.
Oh ... waarom spelen ze dan morgen thuis tegen ADO Den Haag?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eindhoven speelt nog in de eerste divisie
Nouja, die investeringen betalen nu natuurlijk gewoon uit he? Romero, El Ham, Ari, Pelle, blijken toch allemaal wel gewoon te kunnen voetballen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het juist niet, denk dat ze daar wel van geleerd hebben.
Was DE club van Eindhyoven vroer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eindhoven speelt nog in de eerste divisie
dat is PSVquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh ... waarom spelen ze dan morgen thuis tegen ADO Den Haag?
idem.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
second that (als PSV supporter)
Heb mijn hoop op Twente gevestigd, hopelijk laat AZ het op het laatse moment weer liggen.
HVV was ooit de club van Nederland.........quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was DE club van Eindhyoven vroer.
Net als BVV DE club vanBrabant was.
Zijn destijds echter te laat ingehaakt met hun geld.
Ja en Rapquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HVV was ooit de club van Nederland.........
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Rap
Hier kan Golfer meer over vertellen
Golfer heeft nog gespeeld tegen FC Tyrannosaurus B3quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Rap
Hier kan Golfer meer over vertellen
die komen uit Eindhoven. Ik krijg die naam mijn toetsenbord niet uit! Koester een haat jegens die lampjes!quote:
onzin, jij gunt het Ajax niet en hoopt zo een club te hebben waarmee je straks kunt pronken omdat je er sinds de winterstop fan van bent geworden..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik gun het az zeker
Ajax smajax. Het is toch om je ogen uit je kop te schamen die vage club uit Amsterdam. Het is niet alleen omdat ik in Den Haag woon. Het is gewoon, omdat het kan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zomaar van Ajax-supporter een ADO den Haag aanhanger wordt omdat ie in den Haag ging wonen.
Gaan ze ook wel doen. Er is geen ploeg die 13 wedstrijden achter elkaar wint zonder puntenverlies. Vanavond was ook weer net aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet AZ wel snel beginnen met punten verspelen.
Oh nee Barca haat PSVquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:13 schreef Barca het volgende:
[..]
die komen uit Eindhoven. Ik krijg die naam mijn toetsenbord niet uit! Koester een haat jegens die lampjes!
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaan ze ook wel doen. Er is geen ploeg die 13 wedstrijden achter elkaar wint zonder puntenverlies. Vanavond was ook weer net aan.
Ik denk het niet. De druk bij AZ gaat steeds groter worden. Ik voorspel een eindsprint tussen AZ , Twente en misschien nog Ajax. Het gaat in ieder geval spannend worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.
AZ heeft in ieder geval een fatsoenlijke trainer. Daarmee zullen ze het dit seizoen wel redden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.
Op zich is dat al 4 jaar niet het geval.quote:
Ah, de tijd dat PSV met de bagger in de broek naar hun buurtjes ging... Nooit meegemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was DE club van Eindhyoven vroer.
Net als BVV DE club vanBrabant was.
Zijn destijds echter te laat ingehaakt met hun geld.
En dan als Ajax het niet wordt dan nog liever Twente want die vind ik leuker voetbal spelen dan AZ.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:07 schreef denthemen het volgende:
Ik gun het alleen Ajax, maar mocht az kampioen worden zullen ze het ook verdienen..
Hoezo is dat goed voor de uitstraling? het betekent volgens mij alleen maar dat de traditionele top 3 minder sterk zijn geworden, dat zie je wel in Europa. In de CL hebben we al jaren maar 1 team, en in de UEFA cup spelen we ook niet al te veel klaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:12 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind het voor de uitstraling van de competitie wel eens goed dat een club buiten de top drie kampioen wordt. Natuurlijk heb ik liever dat Ajax kampioen wordt, maar AZ vind ik een leuke club mte goede, technische voetballers.
Al die jaren van net niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:54 schreef Fetai het volgende:
Ik hoop echt dat AZ kampioen wordt, na al die jaren van net niet zou het leuk zijn als het ze een keertje lukt. En alles is beter dan Ajax natuurlijk, en het is niet echt zo dat we zelf meedoen om de titel. Dit jaar AZ en volgend jaar FC Twente wat mij betrefd.
Onder Co Adriaanse verdienden ze het ook al in mijn ogen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al die jaren van net niet?
Ze hebben alleen 2 seizoen geleden net naast de titel gegrepen.
04/05 en 05/06 was PSV duidelijk de beste van het land. Ik geef toe dat je het over de twee titels erna moeilijker kan zeggen, maar de titels onder Hiddink kwamen PSV volledig toe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Onder Co Adriaanse verdienden ze het ook al in mijn ogen.
Oke vooruit danquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
04/05 en 05/06 was PSV duidelijk de beste van het land. Ik geef toe dat je het over de twee titels erna moeilijker kan zeggen, maar de titels onder Hiddink kwamen PSV volledig toe.
In de tijd van Litmanen zat jij aan je post te zien nog in de luiers, dus waar heb je het over.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef bikkeltje2 het volgende:
Als ajaxied:
1. Ik gun het AZ wel (alles beter dan die eikels uit eindhoven)![]()
2. ik gun het twente wel dat ze tweede worden!!!!![]()
3. ajax moet weer ajax worden: lekker weer als collectief voetballen zoals in de tijd van LItmanen (ja, dat was ook onder Van gaal) en niet dat gevit van zogenaamde grootheden. Omdat ajax te wisselvallig is, geef ik ze dit seizoen de derde plek!![]()
4. Feyenoord moet terug komen en het liefste gaat dat ten koste van HSV (mijn toetsenbord accepteert de combinatie P en S en V niet als deze gezamenlijk worden gebruikt, nou ja, het zijn toch een soort duitsers dus wat maakt het uit)![]()
5. DWS (zie OP) mag voor mij de tweede amsterdamse club worden die daadwerkelijk betaald voetbal speelt, lekker ouderwets DIKKE WIJVEN STINKEN!
Toen AZ voor het laatst kampioen werd haalden ze hetzelfde jaar de UEFA-cup finale.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo is dat goed voor de uitstraling? het betekent volgens mij alleen maar dat de traditionele top 3 minder sterk zijn geworden, dat zie je wel in Europa. In de CL hebben we al jaren maar 1 team, en in de UEFA cup spelen we ook niet al te veel klaar.
Twente en Heerenveenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:31 schreef Anonymousz het volgende:
ik gun Az de titel absoluut niet k*tclub
Liever Twente of Heerenveen
Ajax de club van Noord - Holland
Ga toch lekker pannenkoek tegen iedereen roepen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:23 schreef Imperatore het volgende:
[..]
In de tijd van Litmanen zat jij aan je post te zien nog in de luiers, dus waar heb je het over.
Bovendien wel vreemd voor een neus dat ie én 'ajacied' niet goed kan spellen én Feyenoord graag terug ziet komen in de top.
Jij gunt het AZ alleen omdat je Ajax haat, ik gun het niemand.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Zwansen het volgende:
Ik gun het AZ absoluut. Ik vind het ook wel een keer leuk dat er weer eens een club buiten de 'top 3' kampioen wordt. Eigenlijk mogen we die top 3 niet eens meer gebruiken, maar dat terzijde.
Gun het Ajax en Twente al helemaal niet.
Op de titels van 04/05 en 05/06 viel niks af te dingen idd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
04/05 en 05/06 was PSV duidelijk de beste van het land. Ik geef toe dat je het over de twee titels erna moeilijker kan zeggen, maar de titels onder Hiddink kwamen PSV volledig toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |