heb je al een seizoenskaart?quote:
Eindhoven speelt nog in de eerste divisiequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Barca het volgende:
Hoop 1. AZ, 2. Twente, 3. Heerenveen, 4. Groningen, 5. NEC, 6. NAC, 7. Ajax ... 17. Eindhoven, 18. Feyenoord.
Denk het juist niet, denk dat ze daar wel van geleerd hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maar dan nog, ik denk dat het bij Scheringa weer gaat kriebelen als ze de CL halen. Net zoals dat gebeurde nadat hij net de titel miste.
ze halen nu ook overal jong talent vandaan, er is duidelijk een verschuiving qua beleidquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het juist niet, denk dat ze daar wel van geleerd hebben.
Oh ... waarom spelen ze dan morgen thuis tegen ADO Den Haag?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eindhoven speelt nog in de eerste divisie
Nouja, die investeringen betalen nu natuurlijk gewoon uit he? Romero, El Ham, Ari, Pelle, blijken toch allemaal wel gewoon te kunnen voetballen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het juist niet, denk dat ze daar wel van geleerd hebben.
Was DE club van Eindhyoven vroer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eindhoven speelt nog in de eerste divisie
dat is PSVquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh ... waarom spelen ze dan morgen thuis tegen ADO Den Haag?
idem.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
second that (als PSV supporter)
Heb mijn hoop op Twente gevestigd, hopelijk laat AZ het op het laatse moment weer liggen.
HVV was ooit de club van Nederland.........quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was DE club van Eindhyoven vroer.
Net als BVV DE club vanBrabant was.
Zijn destijds echter te laat ingehaakt met hun geld.
Ja en Rapquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HVV was ooit de club van Nederland.........
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Rap
Hier kan Golfer meer over vertellen
Golfer heeft nog gespeeld tegen FC Tyrannosaurus B3quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Rap
Hier kan Golfer meer over vertellen
die komen uit Eindhoven. Ik krijg die naam mijn toetsenbord niet uit! Koester een haat jegens die lampjes!quote:
onzin, jij gunt het Ajax niet en hoopt zo een club te hebben waarmee je straks kunt pronken omdat je er sinds de winterstop fan van bent geworden..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik gun het az zeker
Ajax smajax. Het is toch om je ogen uit je kop te schamen die vage club uit Amsterdam. Het is niet alleen omdat ik in Den Haag woon. Het is gewoon, omdat het kan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zomaar van Ajax-supporter een ADO den Haag aanhanger wordt omdat ie in den Haag ging wonen.
Gaan ze ook wel doen. Er is geen ploeg die 13 wedstrijden achter elkaar wint zonder puntenverlies. Vanavond was ook weer net aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan moet AZ wel snel beginnen met punten verspelen.
Oh nee Barca haat PSVquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:13 schreef Barca het volgende:
[..]
die komen uit Eindhoven. Ik krijg die naam mijn toetsenbord niet uit! Koester een haat jegens die lampjes!
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaan ze ook wel doen. Er is geen ploeg die 13 wedstrijden achter elkaar wint zonder puntenverlies. Vanavond was ook weer net aan.
Ik denk het niet. De druk bij AZ gaat steeds groter worden. Ik voorspel een eindsprint tussen AZ , Twente en misschien nog Ajax. Het gaat in ieder geval spannend worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.
AZ heeft in ieder geval een fatsoenlijke trainer. Daarmee zullen ze het dit seizoen wel redden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.
Op zich is dat al 4 jaar niet het geval.quote:
Ah, de tijd dat PSV met de bagger in de broek naar hun buurtjes ging... Nooit meegemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was DE club van Eindhyoven vroer.
Net als BVV DE club vanBrabant was.
Zijn destijds echter te laat ingehaakt met hun geld.
En dan als Ajax het niet wordt dan nog liever Twente want die vind ik leuker voetbal spelen dan AZ.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:07 schreef denthemen het volgende:
Ik gun het alleen Ajax, maar mocht az kampioen worden zullen ze het ook verdienen..
Hoezo is dat goed voor de uitstraling? het betekent volgens mij alleen maar dat de traditionele top 3 minder sterk zijn geworden, dat zie je wel in Europa. In de CL hebben we al jaren maar 1 team, en in de UEFA cup spelen we ook niet al te veel klaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:12 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind het voor de uitstraling van de competitie wel eens goed dat een club buiten de top drie kampioen wordt. Natuurlijk heb ik liever dat Ajax kampioen wordt, maar AZ vind ik een leuke club mte goede, technische voetballers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |