Oh nee Barca haat PSVquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:13 schreef Barca het volgende:
[..]
die komen uit Eindhoven. Ik krijg die naam mijn toetsenbord niet uit! Koester een haat jegens die lampjes!
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaan ze ook wel doen. Er is geen ploeg die 13 wedstrijden achter elkaar wint zonder puntenverlies. Vanavond was ook weer net aan.
Ik denk het niet. De druk bij AZ gaat steeds groter worden. Ik voorspel een eindsprint tussen AZ , Twente en misschien nog Ajax. Het gaat in ieder geval spannend worden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.
AZ heeft in ieder geval een fatsoenlijke trainer. Daarmee zullen ze het dit seizoen wel redden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaan ongetwijfeld wat puntjes laten liggen, maar ik voorspel dat de rest nog meer puntjes laat liggen. Het verschil wordt volgens mij eerder groter dan kleiner.
Op zich is dat al 4 jaar niet het geval.quote:
Ah, de tijd dat PSV met de bagger in de broek naar hun buurtjes ging... Nooit meegemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was DE club van Eindhyoven vroer.
Net als BVV DE club vanBrabant was.
Zijn destijds echter te laat ingehaakt met hun geld.
En dan als Ajax het niet wordt dan nog liever Twente want die vind ik leuker voetbal spelen dan AZ.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:07 schreef denthemen het volgende:
Ik gun het alleen Ajax, maar mocht az kampioen worden zullen ze het ook verdienen..
Hoezo is dat goed voor de uitstraling? het betekent volgens mij alleen maar dat de traditionele top 3 minder sterk zijn geworden, dat zie je wel in Europa. In de CL hebben we al jaren maar 1 team, en in de UEFA cup spelen we ook niet al te veel klaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:12 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind het voor de uitstraling van de competitie wel eens goed dat een club buiten de top drie kampioen wordt. Natuurlijk heb ik liever dat Ajax kampioen wordt, maar AZ vind ik een leuke club mte goede, technische voetballers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |