Da's werk voor de redactionele internetredactie, daar hoor ik niet bij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer..! Domien kijkt wel even een andere kant op als je hier wat vette roddels plaatst. Ik neem aan dat het gedeelte nieuwe singles, Megahit toch alvast moet worden klaargezet of doen ze dat pas vrijdagmiddag?
Jij doet vooral het technische gedeelte dus ? nog vette features die binnenkort worden gereleased?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Da's werk voor de redactionele internetredactie, daar hoor ik niet bij.
Zo nèt niet grappigquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Fucking irritante reclame van Profile..
Thanks! ben er ook serieus erg blij mee..quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goedzo Hans.
idd, kut reclamequote:
Precies.. praat gewoon Nederlands maar niet met zo'n irritant Amerikaans-accent. 't slaat nergens op.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij doet vooral het technische gedeelte dus ? nog vette features die binnenkort worden gereleased?
Okay!quote:
Over'n jaar pas..quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef -Hans- het volgende:
Studenten onder ons... over 20 dagen gaat de studiefinanciering weer worden uitbetaald. Ik zie dat de Ibgroep op hun nieuwe site een teller heeft geplaatst. Handig !
Dit "oud"?! Ja doei!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef 3FMaster het volgende:
'Oude' Madonna
Sinds deze plaat is 'et bergafwaards gegaan qua muziek..
waar zijn die namen ook alweer van .quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Marklin gaat faillissement aanvragen.. Zonde! Ik ben meer van Fleischmann, maar Marklin is wel een erg bekende naam.
Van die (kleine-) modeltreinen. Je kent ze vast welquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar zijn die namen ook alweer van .
Modeltreinen. Ik heb vroeger eens een keertje iets van Roco gekocht, was ook in tijd van modeltreinen. Marklin is dé naam onder modeltreinen. Erg jammer dat dit ten onder moet gaan vanwege de crisis...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar zijn die namen ook alweer van .
Weet jij waar Alanis?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van die (kleine-) modeltreinen. Je kent ze vast wel.
Alanis.. daar heb ik heeeeeeeeeeelemaal niets mee.
Internetverbinding bij de NPO is extreem snel (tsja, Surfnet hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay!. Maaruh, het gedeelte 3FM hits is trouwens vreselijk ! meer dan 65 items moeten worden geladen en dat schiet niet op. Misschien dat het je al was opgevallen. Volgens mij is de 3FM site sowieso vrij zwaar qua laden, maar misschien is mijn ADSL verbinding wel niet snel genoeg
.
Goh, raar...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Internetverbinding bij de NPO is extreem snel (tsja, Surfnet hè?) dus lange laadtijden merk ik daar niet.
Zo was er dinsdag een videostream die nogal moeilijk deed... bleek 'ie 8,5 mbit/sec te zijn...
Over Drie weken is die megahitquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
En dit is de nieuwe Alarmschijf....... Tsja, de zender is kud maar ze zijn er toch wel verdomd snel bij met de nieuwe Coldplay.
Surfnet hebben we op het werk ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Internetverbinding bij de NPO is extreem snel (tsja, Surfnet hè?) dus lange laadtijden merk ik daar niet.
Zo was er dinsdag een videostream die nogal moeilijk deed... bleek 'ie 8,5 mbit/sec te zijn...
Ja, hij kwam twee weken geleden in de UK uit en nu al hier, best snel idd. Ik begin hem alleen alweer een beetje te vaak gehoord te hebben, heb Prospekt's March een beetje grijsgedraaidquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
En dit is de nieuwe Alarmschijf....... Tsja, de zender is kud maar ze zijn er toch wel verdomd snel bij met de nieuwe Coldplay.
quote:
Internetverbinding kon dat prima aan (bij een speedtest kwam ik op minimaal 80mbit/secquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Surfnet hebben we op het werk ook. Zal morgen eens even kijken hoe het daar gaat qua laden.
8.5 mbit/sec ?!![]()
Heftig!
Geweldig album trouwensquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Christiaan het volgende:
Ja, hij kwam twee weken geleden in de UK uit en nu al hier, best snel idd. Ik begin hem alleen alweer een beetje te vaak gehoord te hebben, heb Prospekt's March een beetje grijsgedraaid.
Jij of Nikki?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij of Nikki?Ik loop nimmer naakt in de regen, dus doe maar een gok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
80mbit delen door 9.5 (TCP/IP overhead) dan zit je op 8,4 MB/s (wat ik op het werk ook een keer heb gehaaldquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Internetverbinding kon dat prima aan (bij een speedtest kwam ik op minimaal 80mbit/sec), maar de PC was de remmende factor.
Ach, wat jammer blijft is dat 3FM eigenlijk alleen maar nummers van 1 van haar albums draait. Was natuurlijk wel haar best verkopende plaat, maar toch.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet jij waar Alanis?
Btw: Hoezo dit niet aanvragen? Is deze vóór 2000 gemaakt, of vind Domien dit gewoon een ruckplaat![]()
Ik vindt het wel een aardig nummer heur!
Edit: Aha, 1995 dus.
Zat weinig knip- en plakwerk in, hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De overgang van jou, naar telefoongesprek met Nikki.
Geen idee, was niet mijn PC.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
80mbit delen door 9.5 (TCP/IP overhead) dan zit je op 8,4 MB/s (wat ik op het werk ook een keer heb gehaald, maar wat voor een oude bak was dat dan ?
Als je zelfs al met IDE schijven die snelheid easy haalt. en toch zie ik volgens mij iets over het hoofd
Normaal check ik de cam om te checken of jullie nou live zijn, of 'et is opgenomen. Deze keer was 'et wel wat duidelijker. Stukje dat je met je a4tjes in je handen, en 'et stukje dat je hoofdtelefoon weggooit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zat weinig knip- en plakwerk in, hoor!
Jij hoort eikel, ik hoorde Ekdomquote:
uuhm strak plan ! tijd om te relaxenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee, was niet mijn PC.
Maar er stond nog wel wat meer open dan alleen WMP hè.
Maargoed, genoeg technisch gepraat voor nu, voor mij althans. Ik ben er de hele dag al mee bezig, dus nu even rust.
Rest van CD ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef Againzender het volgende:Dit blijft gewoon een heerlijke plaat
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
Die zangeres van The Cardigans(Nina toch?)
Zelfs die enkele keer dat je niet in de uitzending zit denkt ie nog aan jequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geinig trouwens dat Gerard aan het eind van de AV Rise and Shine draaide, net op het moment dat mijn collega's en ik ontzettend zaten te gapen met z'n allen
kreeg bijna dat idee jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelfs die enkele keer dat je niet in de uitzending zit denkt ie nog aan je
ik ga voor White Lies, maar deze is ook OK hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Iglu and hartly.. ik voorspel dat het de nieuwe Megahit is ! Ik vind 'm ook wel geinig.
Die zou trouwens ook echt te gek zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
ik ga voor White Lies, maar deze is ook OK hoor
Echt, ik vind dit toch een vreselijk saaie plaatquote:
Ja, en Twente gewonnen van Nac (quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Berg !!! en 10 man voor NEC.
Ja, idd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Best een leuk liedje dit trouwens
kunne we ff ophouden over voetbal, ben niet voor niets uit VBL gevluchtquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en Twente gewonnen van Nac () dus Ajax naar de 3e plaats
![]()
Jajajaja, ff twee berichtjes tussendoor. Stel je niet aan, over alles wordt off-topic gegaan hierzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
kunne we ff ophouden over voetbal, ben niet voor niets uit VBL gevlucht
Laat AZ en borisz het maar niet horenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, en Twente gewonnen van Nac () dus Ajax naar de 3e plaats
![]()
Goede vraag... Die heb ik hier ook al heel lang niet gezien. Geloof dat ze nog steeds halve dagen werkt, maar nog niet voldoende is hersteld om weer fulltime aan te slag te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Weet iemand hoe 't met Maricha is? Het is écht een flinke klap geweest op dat ijs he?
Ik zie soms een berichtje op Twitter van dr verschijnen....quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag... Die heb ik hier ook al heel lang niet gezien. Geloof dat ze nog steeds halve dagen werkt, maar nog niet voldoende is hersteld om weer fulltime aan te slag te gaan.
uuhm okayquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zie soms een berichtje op Twitter van dr verschijnen....
het interlect van de gemiddelde 3fm luisteraarquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
"Het antwoord is Kanye West."
"Ik weet het niet!"
sommige vragen vind ik echt heel moeilijk hoor! maar die van vanavond was wel weer n makkiequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het interlect van de gemiddelde 3fm luisteraar
daar kan je best 10x iets voor herhalen
Mee eens!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sommige vragen vind ik echt heel moeilijk hoor! maar die van vanavond was wel weer n makkie
Mee eens!quote:
The Eagles of Death Metal. Erg vette plaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:50 schreef toma het volgende:
Even een vraagje waar jullie vast een antwoord op weten..
Eric draait de laatste tijd vaak een nummer waarin de tekst "I really want to be in LA" voorkomt. Hoe heet dat nummer?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Eagles of Death Metal. Erg vette plaat
Laat 'm eerst maar eens gaan posten op z'n weblog. Daar staat ook bijna niks op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
hup Domien
! laat die man een Twitter maken!
oh jah die heeft ie ook nog!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens gaan posten op z'n weblog. Daar staat ook bijna niks op.
Dank u zeer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Eagles of Death Metal. Erg vette plaat
Vandaag kwam de afdeling audiovormgeving het al uit zichzelf brengen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah die heeft ie ook nog!
edit: ik heb geen getwit om koffie gezien vandaag! hoe heet jij op twitter?
oh niks aan de hand dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vandaag kwam de afdeling audiovormgeving het al uit zichzelf brengen.
Ik heet op Twitter het omgekeerde van hier, met een D erachter. Maar dat staat ook gewoon hieronder in m'n sig.
Waar moeten ze anders het nieuws vandaan halen? Het zelf verzinnen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef Noortje. het volgende:
Domien
Jij werkt bij 3fm, kun je de mensen die dingen op de nieuwspagina eens zeggen hun bronnen te veranderen?
Ik ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens mn bril op vanavond!
Uhuquote:
Meer alsin dat ze hun bronnen beter nagaan en niet letterlijk alles kopiëren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waar moeten ze anders het nieuws vandaan halen? Het zelf verzinnen?
Dandelion. Zeker gezien die U2-naamquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, wie is eddemkleetun op Twitter?
lol kheb m ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, wie is eddemkleetun op Twitter?
oh lolquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dandelion. Zeker gezien die U2-naam.
Fonetische spelling van Adam Clayton, bassist van U2quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fonetische spelling van Adam Clayton, bassist van U2.
Wie kent 'm niet !quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou ik n MM vraag vinden
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dandelion. Zeker gezien die U2-naam.
Owww, ik denk al, U2-naam?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens geeft ie z'n FOK!-nickname ook in een reply naar jou, zie ik.
Whehehequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sinterklaas Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet!
Noortje, wil je asjeblieft op msn komen? Ik mis je zoooooquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Jimbo het volgende:
noortje , kom ens op msn dan , ik mis je
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
http://djsandstorm.hyves.nl/forum/2824505/p_8f/Alle_jaarmixen/
alle jaarmixen van DJ Sandstorm
dankjequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Noortje, wil je asjeblieft op msn komen? Ik mis je zooooo![]()
![]()
Dat is wel een leuk chanson jaquote:
kunnen ze zien dat je al n uur op t schijthuis zitquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk chanson ja![]()
Tsja, die discussie nu.. Ik vind het ook wel ver gaan. Soort GPS-achtig systeem waardoor je vrienden kunnen zien waar je bent. wtf
Nee want dan ga je me heel hard afleiden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef Jimbo het volgende:
noortje , kom ens op msn dan , ik mis je
Dat zijn toch wel de details die ik graag wil weten van mijn vriendenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
kunnen ze zien dat je al n uur op t schijthuis zit
of Broekiequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de details die ik graag wil weten van mijn vrienden
Al mensen hier die Google Latitude gebruiken. Sirolf/Roel ?
Walking on a Dream
en nee fok doet dat nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee want dan ga je me heel hard afleiden.
Ik wil niet van mijn 404 vrienden op Hyves weten waar ze zijn. Überhaupt niet via zo'n gedoe. Van mijn echte vrienden weet ik meestal toch wel waar ze uithangen.
Niet iedereen hoeft te weten waar ik steeds 24/7quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of Broekie![]()
ik ga t niet nemen. Lees al de hele dag op Twitter dat Domien en Michiel dr heel druk mee zijn
Oja, Broekie ook natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of Broekie![]()
ik ga t niet nemen. Lees al de hele dag op Twitter dat Domien en Michiel dr heel druk mee zijn
Dan doe je wat hop, gerst en gist in het flesje waterquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Brennel het volgende:
Ik heb zin in een biertje, terwijl er een flesje water voor me staat
Minder! Maar ik bel je zo wel even, heb geen zin in msn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en nee fok doet dat niet
kom je nog wle vanavondik ging zo vragen hoe je dag was enzo en toen andwoorde je niet
en en en ik mis je
En een beetje koolzuur, anders smaakt het zo doodquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan doe je wat hop, gerst en gist in het flesje water.
zit atm in bad dus als ik niet op neemquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Minder! Maar ik bel je zo wel even, heb geen zin in msn.
Hansquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog geen Twitter heeft
Hans?quote:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
Ik heb echt bijna alleen mensen van hier op Twitter, voor de rest kan ik niemand vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hans heeft ook geen Twitter denk ik dat ze bedoelt.
Oh, tuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hans heeft ook geen Twitter denk ik dat ze bedoelt.
mischien moeten we op TR actief gaan werfenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna alleen mensen van hier op Twitter, voor de rest kan ik niemand vinden
Ja, Yv heeft t aangemaakt, maar doet er geen reet mee
Nah... hoef niet zo veel TR'ers op twitter hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mischien moeten we op TR actief gaan werfen
naja Gaab zou leuk zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nah... hoef niet zo veel TR'ers op twitter hoor
Even wennen maar de single is wel geinigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hmmm net gemist toen ik naar de plee moest![]()
Beck is ook leuk
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Brennel het volgende:
Er zit een zwart schaapje in m'n vest
Oh, hij klimt er alweer uit. Nu kriebelen in m'n nek
niet zo kotsen hier jongemanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef Jimbo het volgende:
oehwas dat lekker dat badje
anyway , twitter
Ik krijg het nog niet eens werkend...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de details die ik graag wil weten van mijn vrienden
Al mensen hier die Google Latitude gebruiken. Sirolf/Roel ?
Walking on a Dream
Mocht je het werkend hebben dan ben ik wel benieuwd wat je er van vindquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg het nog niet eens werkend...
Google Maps werkt prima, maar ik mis die hele Latitude-optie simpelweg.
Als Groningen en Leeuwarden in dezelfde provincie komen te liggen denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
wanneer neem je n nieuwe foon Hans![]()
Die komt nog, las ik ergens in een uitleg van Googlequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg het nog niet eens werkend...
Google Maps werkt prima, maar ik mis die hele Latitude-optie simpelweg.
Als ie geen flessen meer in z'n koelkast foon wil koelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Groningen en Leeuwarden in dezelfde provincie komen te liggen denk ik.
Trustenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...
nou mensen ik ga slapen...ik moet om 6u op![]()
![]()
kusjes geven dan ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niet zo kotsen hier jongeman
Truste Elies!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...
nou mensen ik ga slapen...ik moet om 6u op![]()
![]()
Wat borisz en Roel zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
The Asteroids Galaxy Tour
![]()
.
't Was weer 'n eitje, met dank aan 'n rode kaart en 'n penalty.quote:
Het komt nog op iPhone en Android, maar Windows Mobile zou volgens mij al moeten werken...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die komt nog, las ik ergens in een uitleg van Google. Op veel andere foons moet 't gewoon werken
.
Van 4 februari 2008 volgens de Juliaanse kalender is er maar 1 jaquote:
Thanks for the info.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Van 4 februari 2008 volgens de Juliaanse kalender is er maar 1 ja
Ik hoor niks, Ziggo is weer aan het kloten met hun troep . . .quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehe, die gast aan de telefoon over vreemdgaan.
Tsja, Ziggo, hè..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik hoor niks, Ziggo is weer aan het kloten met hun troep . . .![]()
Tussen de bedrijven door hoorde ik het plus andere ontmaagdingsverhalen, wat een nacht weer . . .quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:23 schreef broer het volgende:
L3nt helpt een 36-jarige maagd aan een wip. Wat is het toch ook een filantroop, hè.
Dit is L3nt op zijn leukst.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:46 schreef ThunderChild het volgende:
Tussen de bedrijven door hoorde ik het plus andere ontmaagdingsverhalen, wat een nacht weer . . .![]()
Die gebruikt Gerard al jaaaaaaren in z'n nachtprogramma.quote:Op donderdag 5 februari 2009 06:53 schreef 3FMaster het volgende:
Eliza![]()
Grappige stukjes van de Zwart!
Nope.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of Broekie![]()
Uhm, waarom "natuurlijk"? 'k heb het niet zo op dat soort features.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Broekie ook natuurlijk.
Met mijn mobiel kan ik geen gebruik maken van Twitter, maar als het zoveel tijd kost dan weet ik niet of ik er aan zou beginnen. Aan de andere kant kost Fok! ook wel tijd
Luister nooit snachts.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die gebruikt Gerard al jaaaaaaren in z'n nachtprogramma.
Zit je dan niet in het verkeerde topic?quote:
quote:
Ah gezellig hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Computer opstarten, inloggen op FOK!, en even een ronde koffie drinken. Maar nu ben ik voorlopig weer online hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |