Da's werk voor de redactionele internetredactie, daar hoor ik niet bij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer..! Domien kijkt wel even een andere kant op als je hier wat vette roddels plaatst. Ik neem aan dat het gedeelte nieuwe singles, Megahit toch alvast moet worden klaargezet of doen ze dat pas vrijdagmiddag?
Jij doet vooral het technische gedeelte dus ? nog vette features die binnenkort worden gereleased?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Da's werk voor de redactionele internetredactie, daar hoor ik niet bij.
Zo nèt niet grappigquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Fucking irritante reclame van Profile..
Thanks! ben er ook serieus erg blij mee..quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goedzo Hans.
idd, kut reclamequote:
Precies.. praat gewoon Nederlands maar niet met zo'n irritant Amerikaans-accent. 't slaat nergens op.quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij doet vooral het technische gedeelte dus ? nog vette features die binnenkort worden gereleased?
Okay!quote:
Over'n jaar pas..quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef -Hans- het volgende:
Studenten onder ons... over 20 dagen gaat de studiefinanciering weer worden uitbetaald. Ik zie dat de Ibgroep op hun nieuwe site een teller heeft geplaatst. Handig !
Dit "oud"?! Ja doei!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef 3FMaster het volgende:
'Oude' Madonna
Sinds deze plaat is 'et bergafwaards gegaan qua muziek..
waar zijn die namen ook alweer van .quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Marklin gaat faillissement aanvragen.. Zonde! Ik ben meer van Fleischmann, maar Marklin is wel een erg bekende naam.
Van die (kleine-) modeltreinen. Je kent ze vast welquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar zijn die namen ook alweer van .
Modeltreinen. Ik heb vroeger eens een keertje iets van Roco gekocht, was ook in tijd van modeltreinen. Marklin is dé naam onder modeltreinen. Erg jammer dat dit ten onder moet gaan vanwege de crisis...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar zijn die namen ook alweer van .
Weet jij waar Alanis?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van die (kleine-) modeltreinen. Je kent ze vast wel.
Alanis.. daar heb ik heeeeeeeeeeelemaal niets mee.
Internetverbinding bij de NPO is extreem snel (tsja, Surfnet hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay!. Maaruh, het gedeelte 3FM hits is trouwens vreselijk ! meer dan 65 items moeten worden geladen en dat schiet niet op. Misschien dat het je al was opgevallen. Volgens mij is de 3FM site sowieso vrij zwaar qua laden, maar misschien is mijn ADSL verbinding wel niet snel genoeg
.
Goh, raar...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Internetverbinding bij de NPO is extreem snel (tsja, Surfnet hè?) dus lange laadtijden merk ik daar niet.
Zo was er dinsdag een videostream die nogal moeilijk deed... bleek 'ie 8,5 mbit/sec te zijn...
Over Drie weken is die megahitquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
En dit is de nieuwe Alarmschijf....... Tsja, de zender is kud maar ze zijn er toch wel verdomd snel bij met de nieuwe Coldplay.
Surfnet hebben we op het werk ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Internetverbinding bij de NPO is extreem snel (tsja, Surfnet hè?) dus lange laadtijden merk ik daar niet.
Zo was er dinsdag een videostream die nogal moeilijk deed... bleek 'ie 8,5 mbit/sec te zijn...
Ja, hij kwam twee weken geleden in de UK uit en nu al hier, best snel idd. Ik begin hem alleen alweer een beetje te vaak gehoord te hebben, heb Prospekt's March een beetje grijsgedraaidquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef -Hans- het volgende:
En dit is de nieuwe Alarmschijf....... Tsja, de zender is kud maar ze zijn er toch wel verdomd snel bij met de nieuwe Coldplay.
quote:
Internetverbinding kon dat prima aan (bij een speedtest kwam ik op minimaal 80mbit/secquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Surfnet hebben we op het werk ook. Zal morgen eens even kijken hoe het daar gaat qua laden.
8.5 mbit/sec ?!![]()
Heftig!
Geweldig album trouwensquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Christiaan het volgende:
Ja, hij kwam twee weken geleden in de UK uit en nu al hier, best snel idd. Ik begin hem alleen alweer een beetje te vaak gehoord te hebben, heb Prospekt's March een beetje grijsgedraaid.
Jij of Nikki?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij of Nikki?Ik loop nimmer naakt in de regen, dus doe maar een gok...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
80mbit delen door 9.5 (TCP/IP overhead) dan zit je op 8,4 MB/s (wat ik op het werk ook een keer heb gehaaldquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Internetverbinding kon dat prima aan (bij een speedtest kwam ik op minimaal 80mbit/sec), maar de PC was de remmende factor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |