ik ga voor White Lies, maar deze is ook OK hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Iglu and hartly.. ik voorspel dat het de nieuwe Megahit is ! Ik vind 'm ook wel geinig.
Die zou trouwens ook echt te gek zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
ik ga voor White Lies, maar deze is ook OK hoor
Echt, ik vind dit toch een vreselijk saaie plaatquote:
Ja, en Twente gewonnen van Nac (quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Berg !!! en 10 man voor NEC.
Ja, idd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Best een leuk liedje dit trouwens
kunne we ff ophouden over voetbal, ben niet voor niets uit VBL gevluchtquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en Twente gewonnen van Nac () dus Ajax naar de 3e plaats
![]()
Jajajaja, ff twee berichtjes tussendoor. Stel je niet aan, over alles wordt off-topic gegaan hierzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
kunne we ff ophouden over voetbal, ben niet voor niets uit VBL gevlucht
Laat AZ en borisz het maar niet horenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, en Twente gewonnen van Nac () dus Ajax naar de 3e plaats
![]()
Goede vraag... Die heb ik hier ook al heel lang niet gezien. Geloof dat ze nog steeds halve dagen werkt, maar nog niet voldoende is hersteld om weer fulltime aan te slag te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Weet iemand hoe 't met Maricha is? Het is écht een flinke klap geweest op dat ijs he?
Ik zie soms een berichtje op Twitter van dr verschijnen....quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag... Die heb ik hier ook al heel lang niet gezien. Geloof dat ze nog steeds halve dagen werkt, maar nog niet voldoende is hersteld om weer fulltime aan te slag te gaan.
uuhm okayquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zie soms een berichtje op Twitter van dr verschijnen....
het interlect van de gemiddelde 3fm luisteraarquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
"Het antwoord is Kanye West."
"Ik weet het niet!"
sommige vragen vind ik echt heel moeilijk hoor! maar die van vanavond was wel weer n makkiequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het interlect van de gemiddelde 3fm luisteraar
daar kan je best 10x iets voor herhalen
Mee eens!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sommige vragen vind ik echt heel moeilijk hoor! maar die van vanavond was wel weer n makkie
Mee eens!quote:
The Eagles of Death Metal. Erg vette plaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:50 schreef toma het volgende:
Even een vraagje waar jullie vast een antwoord op weten..
Eric draait de laatste tijd vaak een nummer waarin de tekst "I really want to be in LA" voorkomt. Hoe heet dat nummer?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Eagles of Death Metal. Erg vette plaat
Laat 'm eerst maar eens gaan posten op z'n weblog. Daar staat ook bijna niks op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
hup Domien
! laat die man een Twitter maken!
oh jah die heeft ie ook nog!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat 'm eerst maar eens gaan posten op z'n weblog. Daar staat ook bijna niks op.
Dank u zeer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
The Eagles of Death Metal. Erg vette plaat
Vandaag kwam de afdeling audiovormgeving het al uit zichzelf brengen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah die heeft ie ook nog!
edit: ik heb geen getwit om koffie gezien vandaag! hoe heet jij op twitter?
oh niks aan de hand dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vandaag kwam de afdeling audiovormgeving het al uit zichzelf brengen.
Ik heet op Twitter het omgekeerde van hier, met een D erachter. Maar dat staat ook gewoon hieronder in m'n sig.
Waar moeten ze anders het nieuws vandaan halen? Het zelf verzinnen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef Noortje. het volgende:
Domien
Jij werkt bij 3fm, kun je de mensen die dingen op de nieuwspagina eens zeggen hun bronnen te veranderen?
Ik ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens mn bril op vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |