Ach, wat jammer blijft is dat 3FM eigenlijk alleen maar nummers van 1 van haar albums draait. Was natuurlijk wel haar best verkopende plaat, maar toch.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weet jij waar Alanis?
Btw: Hoezo dit niet aanvragen? Is deze vóór 2000 gemaakt, of vind Domien dit gewoon een ruckplaat![]()
Ik vindt het wel een aardig nummer heur!
Edit: Aha, 1995 dus.
Zat weinig knip- en plakwerk in, hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De overgang van jou, naar telefoongesprek met Nikki.
Geen idee, was niet mijn PC.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
80mbit delen door 9.5 (TCP/IP overhead) dan zit je op 8,4 MB/s (wat ik op het werk ook een keer heb gehaald, maar wat voor een oude bak was dat dan ?
Als je zelfs al met IDE schijven die snelheid easy haalt. en toch zie ik volgens mij iets over het hoofd
Normaal check ik de cam om te checken of jullie nou live zijn, of 'et is opgenomen. Deze keer was 'et wel wat duidelijker. Stukje dat je met je a4tjes in je handen, en 'et stukje dat je hoofdtelefoon weggooit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zat weinig knip- en plakwerk in, hoor!
Jij hoort eikel, ik hoorde Ekdomquote:
uuhm strak plan ! tijd om te relaxenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Geen idee, was niet mijn PC.
Maar er stond nog wel wat meer open dan alleen WMP hè.
Maargoed, genoeg technisch gepraat voor nu, voor mij althans. Ik ben er de hele dag al mee bezig, dus nu even rust.
Rest van CD ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef Againzender het volgende:Dit blijft gewoon een heerlijke plaat
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
Die zangeres van The Cardigans(Nina toch?)
Zelfs die enkele keer dat je niet in de uitzending zit denkt ie nog aan jequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geinig trouwens dat Gerard aan het eind van de AV Rise and Shine draaide, net op het moment dat mijn collega's en ik ontzettend zaten te gapen met z'n allen
kreeg bijna dat idee jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zelfs die enkele keer dat je niet in de uitzending zit denkt ie nog aan je
ik ga voor White Lies, maar deze is ook OK hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Iglu and hartly.. ik voorspel dat het de nieuwe Megahit is ! Ik vind 'm ook wel geinig.
Die zou trouwens ook echt te gek zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
ik ga voor White Lies, maar deze is ook OK hoor
Echt, ik vind dit toch een vreselijk saaie plaatquote:
Ja, en Twente gewonnen van Nac (quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: Berg !!! en 10 man voor NEC.
Ja, idd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
Best een leuk liedje dit trouwens
kunne we ff ophouden over voetbal, ben niet voor niets uit VBL gevluchtquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en Twente gewonnen van Nac () dus Ajax naar de 3e plaats
![]()
Jajajaja, ff twee berichtjes tussendoor. Stel je niet aan, over alles wordt off-topic gegaan hierzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
kunne we ff ophouden over voetbal, ben niet voor niets uit VBL gevlucht
Laat AZ en borisz het maar niet horenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, en Twente gewonnen van Nac () dus Ajax naar de 3e plaats
![]()
Goede vraag... Die heb ik hier ook al heel lang niet gezien. Geloof dat ze nog steeds halve dagen werkt, maar nog niet voldoende is hersteld om weer fulltime aan te slag te gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Weet iemand hoe 't met Maricha is? Het is écht een flinke klap geweest op dat ijs he?
Ik zie soms een berichtje op Twitter van dr verschijnen....quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede vraag... Die heb ik hier ook al heel lang niet gezien. Geloof dat ze nog steeds halve dagen werkt, maar nog niet voldoende is hersteld om weer fulltime aan te slag te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |