quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:50 schreef Goofisch het volgende:
een
[ afbeelding ]
Plus een
[ afbeelding ]
Oke?
Feit , zij hebben werk en jij niet,......wie is dan de loser en wie heeft er geen echt werk?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Gehannes het volgende:
Er werken altijd wel lekkere wijven bij die uitzendbureaus maar het zijn allemaal van die verschrikkelijke overdreven mutsen die nooit echt gewerkt hebben. Van die types die communicatie of iets dergelijks gestudeerd hebben. En het werk moet ook allemaal leuk en fantastisch zijn. Ja ik ga godverdomme dozen inpakken in een fabriek ( bij wijzen van spreken ). Dan zegt dat wijf: dat is de baan van je leven man, hartstikke leuk werk. Het is godverdomme de kutste baan die je kan krijgen man kanker teef. Niet dat ik frikandellen ga inpakken maar dit even ter voorbeeld. Alles moet maar leuk en fantastisch zijn tegenwoordig. Zeg gewoon waar het op staat.
Gebruik de <ENTER> eens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Gehannes het volgende:
Er werken altijd wel lekkere wijven bij die uitzendbureaus maar het zijn allemaal van die verschrikkelijke overdreven mutsen die nooit echt gewerkt hebben. Van die types die communicatie of iets dergelijks gestudeerd hebben. En het werk moet ook allemaal leuk en fantastisch zijn. Ja ik ga godverdomme dozen inpakken in een fabriek ( bij wijzen van spreken ). Dan zegt dat wijf: dat is de baan van je leven man, hartstikke leuk werk. Het is godverdomme de kutste baan die je kan krijgen man kanker teef. Niet dat ik frikandellen ga inpakken maar dit even ter voorbeeld. Alles moet maar leuk en fantastisch zijn tegenwoordig. Zeg gewoon waar het op staat.
Ik ga liever thuis met me piemel zitten spelen dan dat ik op een uitzendbureau gaat zitten met me gekke bekquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Feit , zij hebben werk en jij niet,......wie is dan de loser en wie heeft er geen echt werk?
Ja!quote:
quote:Ja ik ga godverdomme dozen inpakken in een fabriek
Die 'muts' weet TS gewoon op waarde te schatten.quote:dat is de baan van je leven man
Daar kwamen ze laatst ook bij mij mee....quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:50 schreef Rensjebree het volgende:
:-/ zo iets had ik ook!
Ik zeg ik zoek een baan in de ict !
komt die snol aan met callcenter werk :-/ waar bij ze zegt van, dit is wel iets voor jou !
Spammertquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
2 woorden:
Fok! Personeelsvoorziening
geen mutsen, geen "wijven", wel normaal werk
X
Gatver-fucking-damme... Een mannelijke intercedentequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
2 woorden:
geen mutsen, geen "wijven", wel normaal werk
X
Waarom denk je dat ze hem een baan aanbieden als frinkandelleninpakker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef Florian_ het volgende:
Ga eerst eens een cursus Nederlands doen TS, die OP is bagger
Wat is er mis met frikandelleninpakker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hem een baan aanbieden als frinkandelleninpakker.
Niets, zolang je thuis maar een frituurpan hebt staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is er mis met frikandelleninpakker?
niks. Het grootste voordeel is dan wel dat je als frikandelleninpakker zoveel taalfouten mag maken als je wilt; op je werk interesseert dat toch niemand.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is er mis met frikandelleninpakker?
Zolang je maar geen uitkering aanvraagt vind ik het best. Anders ben je een pauper.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ga liever thuis met me piemel zitten spelen dan dat ik op een uitzendbureau gaat zitten met me gekke bek
Vestigingsmanager Floris, vestigingsmanager...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gatver-fucking-damme... Een mannelijke intercedente
Dan moet je je profiel aanpassen Dennis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vestigingsmanager Floris, vestigingsmanager...
Ik wel Floris, ik wel...en ik ben ook trots op jou!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:56 schreef Echo99 het volgende:
Dan moet je je profiel aanpassen Dennis.![]()
Oh en trots zijn op het feit dat je VM op een UZB bent....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik wel Floris, ik wel...en ik ben ook trots op jou!
Allemaal kerels, technische sector hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef Echo99 het volgende:
![]()
Sympathiek van je... Ga je nu je uitzendmutsen weer managen...
Dat is jammer...quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Allemaal kerels, technische sector hè?
Werk ze!
Ze vind jou zeker ook fantastisch echo99, en geweldig echo99 en hardstikke leuk echo99?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is jammer...![]()
Ik zal tevens een link van het topic doormailen naar mijn vrouw... Een uitzendmuts..
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze vind jou zeker ook fantastisch echo99, en geweldig echo99 en hardstikke leuk echo99?
Je viel tegen zei ze...quote:Mij ook.
We zijn er samen van naar de McDonalds geweest. Daar wilde ik je nog even voor bedanken...quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vond haar die 15 euro meer dan waard!
Romantischquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
We zijn er samen van naar de McDonalds geweest. Daar wilde ik je nog even voor bedanken...
Sex met je eigen partner is zo overratedquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Romantisch. Graag gedaan hoor!
Ben jij d'r naar ook nog over heen geweest?
Did ya like playin' in my dirt dawg?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sex met je eigen partner is zo overrated
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Gehannes het volgende:
Het is godverdomme de kutste baan die je kan krijgen man kanker teef.
Je kan het beter combineren; Naar een uitzendbureau gaan en daar met je piemel spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ga liever thuis met me piemel zitten spelen dan dat ik op een uitzendbureau gaat zitten met me gekke bek
Heb ik ook een keertje meegemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:11 schreef HailHorror het volgende:
Ook zo'n leuk iets: "Ja je wordt elke ochtend met een busje opgehaald vanaf de bushalte". Ja niet dus, kon gvd elke dag 20 minuten vanaf de halte naar mn werk lopen.. :S
Waarom zou je een maanden oud topic necro-en?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Ayoze het volgende:
TS heeft gelijk die wijfen zijn idd kanker tefen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef essacee het volgende:
Wat een kick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |