We zijn er samen van naar de McDonalds geweest. Daar wilde ik je nog even voor bedanken...quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vond haar die 15 euro meer dan waard!
Romantischquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
We zijn er samen van naar de McDonalds geweest. Daar wilde ik je nog even voor bedanken...
Sex met je eigen partner is zo overratedquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Romantisch. Graag gedaan hoor!
Ben jij d'r naar ook nog over heen geweest?
Did ya like playin' in my dirt dawg?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Sex met je eigen partner is zo overrated
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:48 schreef Gehannes het volgende:
Het is godverdomme de kutste baan die je kan krijgen man kanker teef.
Je kan het beter combineren; Naar een uitzendbureau gaan en daar met je piemel spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ga liever thuis met me piemel zitten spelen dan dat ik op een uitzendbureau gaat zitten met me gekke bek
Heb ik ook een keertje meegemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:11 schreef HailHorror het volgende:
Ook zo'n leuk iets: "Ja je wordt elke ochtend met een busje opgehaald vanaf de bushalte". Ja niet dus, kon gvd elke dag 20 minuten vanaf de halte naar mn werk lopen.. :S
Waarom zou je een maanden oud topic necro-en?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:11 schreef Ayoze het volgende:
TS heeft gelijk die wijfen zijn idd kanker tefen
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:15 schreef essacee het volgende:
Wat een kick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |