Daar kwamen ze laatst ook bij mij mee....quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:50 schreef Rensjebree het volgende:
:-/ zo iets had ik ook!
Ik zeg ik zoek een baan in de ict !
komt die snol aan met callcenter werk :-/ waar bij ze zegt van, dit is wel iets voor jou !
Spammertquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
2 woorden:
Fok! Personeelsvoorziening
geen mutsen, geen "wijven", wel normaal werk
X
Gatver-fucking-damme... Een mannelijke intercedentequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:02 schreef dribbel79 het volgende:
2 woorden:
geen mutsen, geen "wijven", wel normaal werk
X
Waarom denk je dat ze hem een baan aanbieden als frinkandelleninpakker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef Florian_ het volgende:
Ga eerst eens een cursus Nederlands doen TS, die OP is bagger
Wat is er mis met frikandelleninpakker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hem een baan aanbieden als frinkandelleninpakker.
Niets, zolang je thuis maar een frituurpan hebt staanquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is er mis met frikandelleninpakker?
niks. Het grootste voordeel is dan wel dat je als frikandelleninpakker zoveel taalfouten mag maken als je wilt; op je werk interesseert dat toch niemand.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is er mis met frikandelleninpakker?
Zolang je maar geen uitkering aanvraagt vind ik het best. Anders ben je een pauper.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ga liever thuis met me piemel zitten spelen dan dat ik op een uitzendbureau gaat zitten met me gekke bek
Vestigingsmanager Floris, vestigingsmanager...quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:06 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gatver-fucking-damme... Een mannelijke intercedente
Dan moet je je profiel aanpassen Dennis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vestigingsmanager Floris, vestigingsmanager...
Ik wel Floris, ik wel...en ik ben ook trots op jou!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:56 schreef Echo99 het volgende:
Dan moet je je profiel aanpassen Dennis.![]()
Oh en trots zijn op het feit dat je VM op een UZB bent....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:30 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik wel Floris, ik wel...en ik ben ook trots op jou!
Allemaal kerels, technische sector hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef Echo99 het volgende:
![]()
Sympathiek van je... Ga je nu je uitzendmutsen weer managen...
Dat is jammer...quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Allemaal kerels, technische sector hè?
Werk ze!
Ze vind jou zeker ook fantastisch echo99, en geweldig echo99 en hardstikke leuk echo99?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is jammer...![]()
Ik zal tevens een link van het topic doormailen naar mijn vrouw... Een uitzendmuts..
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze vind jou zeker ook fantastisch echo99, en geweldig echo99 en hardstikke leuk echo99?
Je viel tegen zei ze...quote:Mij ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |