Haha, great minds think alike, heb genoeg winst gehaald afgelopen dagen om toch wat meer risico te nemen. Ik knal ook long mee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef lammegiraf het volgende:
kon het niet laten...toch long geknald...DJ gaat in de plus eindigen gok ik
Dat ook, maar nu eerst even een kleine 10% winst pakken op de longsquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef M.Melandri het volgende:
daagt uit om op het eind weer short te gaan
Ja, maar waar is het eind?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef M.Melandri het volgende:
daagt uit om op het eind weer short te gaan
balen, voorspelling was precies goed alleen klote longs er veel te vroeg uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat ook, maar nu eerst even een kleine 10% winst pakken op de longs
echt gokwerk...neem ze wel mee naar morgen toe...vanavond met nog een beetje spanning naar DJ kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, great minds think alike, heb genoeg winst gehaald afgelopen dagen om toch wat meer risico te nemen. Ik knal ook long mee.
Oh, spanning en emotie ben ik al wel weer kwijt. Na half 6 is het mooi wat anders doen, en morgen ochtend zien we wel hoe we er voor staanquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:59 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
echt gokwerk...neem ze wel mee naar morgen toe...vanavond met nog een beetje spanning naar DJ kijken
Hoo hoo, dat is gewoon een technische fout, je moet niet denken dat je nu meer euro hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Mn hele binck raakt in paniek. Mn portefeuille is ineens 500 euro meer waard en mn turbo long staat hoger maar geeft een verlies van 10% aan.
I know, i know, maar ik merk vaak in het begin van de ochtend en eind van de middag dat die technische fouten oplopen. Vrij irritant, bij alex en bij bijv. rabobank heb je daar minder last van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoo hoo, dat is gewoon een technische fout, je moet niet denken dat je nu meer euro hebt.
Binck blijft een schijtbroker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
I know, i know, maar ik merk vaak in het begin van de ochtend en eind van de middag dat die technische fouten oplopen. Vrij irritant, bij alex en bij bijv. rabobank heb je daar minder last van.
Ik zit nog met mn longs opgescheept, heb er een miezerig winstje van 5% op. Mocht die lager komen knal ik hem met 5% winst eruit.quote:
helaas wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:19 schreef Crazy Harry het volgende:
En ineens staat AM in de plus...
Mja, das nait bestquote:
Nou ik zit long geknald, fingers crossed voor morgen ochtendquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Gaan we long vanavond, gaan we short vanavond, ik voel een risico momentje opkomen.
Rest kon je niet kwijt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef M.Melandri het volgende:
2/3 shorts eruit(+7%) rest kon ik niet kwijt![]()
limiet op 1,62 was achteraf de topquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Rest kon je niet kwijt?Wat is jouw volume waar je in handelt dan? Ik heb eigenlijk nooit problemen om van mn handeltje af te komen
ik zit nog short voor morgen fingers crossed voro morgen....quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou ik zit long geknald, fingers crossed voor morgen ochtend
Ik heb het wel zo ingesteld dat als hij direct morgen ochtend meer dan -1% in het rood flikkert ik hem er direct uitgooi. Overigens heb ik ook niet de long gepakt met de hoogste hefboom.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik zit nog short voor morgen fingers crossed voro morgen....
sja...kan ook nog herstellen in de loop van de dag....zie vandaag. Paniek is een slechte raadgever...hoewel ik mezelf er ook wel eens op betrap hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb het wel zo ingesteld dat als hij direct morgen ochtend meer dan -1% in het rood flikkert ik hem er direct uitgooi. Overigens heb ik ook niet de long gepakt met de hoogste hefboom.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601085&sid=aWHaLfV69mFI&refer=europequote:Russia, East Europe Stocks Face ‘Massive’ Drop, Roubini Says
By William Mauldin
Feb. 4 (Bloomberg) -- Russian and eastern European equities may fall further because earnings and other fundamental measures mean little in the current economic turmoil, said Nouriel Roubini, the New York University professor who forecast a U.S. recession two years ago.
“In market dynamics, prices can move far below what fundamentals justify,” Roubini said in an interview in Moscow. “There is still a massive downside for equities in the region.”
Russia’s RTS Index plunged 72 percent last year, its first decline since 2000, as commodity prices fell and capital fled the country amid the country’s worst financial crisis in a decade. The NTX Index of central and eastern European stocks dropped 57 percent in 2008.
“They may stagnate there for a while, and there’s not going to be any recovery,” Roubini said. “For the time being, it’s going to get ugly.”
The RTS is trading at 0.5 times book value, or the net asset value of its 50 companies, lower than the 1.4 times book value for the MSCI Emerging Markets Index, a global benchmark index for developing economies, according to weekly data compiled by Bloomberg.
Ik noem het geen paniek. Ik trade relatief vaak op een dag, of het nu aandelen, trackers of turbo's zijn. Verlies? Gaan ze de deur uit. Wachten doe ik haast nooit, hopen op beter is een slechte raadgever voor mij. Besides, het feit dat ik relatief in kleine porties trade worden de porties waar ik verlies op lijdt makkelijk overlapt door de trades waar ik winst op haal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:46 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
sja...kan ook nog herstellen in de loop van de dag....zie vandaag. Paniek is een slechte raadgever...hoewel ik mezelf er ook wel eens op betrap hoor.
quote:AMSTERDAM VANDAAG: AEX sluit lager
05-02-2009 17:54:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De Amsterdamse beurs is donderdag met verlies gesloten. Zwaargewicht Unilever drukte op de markt na bekendmaking van de jaarcijfers. In de sloturen werd een deel van het verlies goedgemaakt door herstel op Wall Street.
De AEX-index sloot donderdag 0,9% lager op 252,51 punten, de Midkap won 0,9% op 317,70 punten en de Smallcap eindigde 0,1% hoger op 314,98 punten.
"De Amsterdamse beurs volgt de ontwikkelingen op Wall Street exact", zegt handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. De AEX zakte kort na 15.30 uur naar een dieptepunt van de dag onder de 247 punten. Toen Wall Street de weg naar boven insloeg, volgde het Damrak letterlijk, zegt de handelaar.
Koenders wijst verder op het "zeer slechte cijfer" over de eerste steunaanvragen in de VS, "waar de markt even van schrok". Het aantal aanvragen nam met 35.000 toe naar 626.000, het hoogste niveau sinds 1982. De rest van de dag omschrijft Koenders als mat, met matige volumes.
Verder ging de AEX gebukt onder de koersverliezen van zwaargewicht Unilever, nadat de producent van consumentenproducten de cijfers over het vierde kwartaal bekendmaakte. De markt reageerde teleurgesteld op de dalende marge, druk op de volumes en het uitblijven van een verwachting voor 2009. Het aandeel verloor 6%.
Ook ING en Aegon koersten donderdag lager, net als andere banken en verzekeraars op de Europese beurzen. ING verloor 2,1% en Aegon moest 2,2% prijsgeven. In het middensegment noteerde SNS Reaal 2,2% lager.
De markt reageerde positief op de cijfers van Crucell. Het biotechbedrijf maakte over het vierde kwartaal van 2008 sterke winstcijfers bekend, mede dankzij grote vraag naar het kindervaccin Quinvaxem en een belastingvoordeel. Het aandeel won 2,4%.
Halverwege de handelsdag bracht de Europese Centrale Bank het rentebesluit naar buiten. Zoals verwacht hield de ECB de rente ongewijzigd op 2%. In een toelichting sloot president Jean-Claude Trichet een renteverlaging in maart niet uit. Geen enkele verrassing, oordeelt Koenders.
Voor vrijdag kijkt de handelaar uit naar belangrijke Amerikaanse werkgelegenheidscijfers om 14.30 uur. Economen voorzien een daling van de zogeheten Non-Farm Payrolls met 525.000 en een werkloosheidspercentage van 7,5%. Uit de eurozone komen statistieken voor de industriele productie.
Bedrijfscijfers komen vrijdag van AEX-component Unibail-Rodamco. De vastgoedreus zal naar verwachting een direct beleggingsresultaat over 2008 bekendmaken van EUR786 miljoen, een stijging van 46% ten opzichte van het voorgaande jaar, mede dankzij goede huurindexeringen.
Staatsobligaties noteerden donderdag licht hoger. De euro noteerde 0,1% lager op $1,282.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef pberends het volgende:
Profeet Koenders laat weer van zich horen:
[..]
Alvast een kleine 'yayquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou ik zit long geknald, fingers crossed voor morgen ochtend
ik zal maar niet te hard juichen, gisteren stonden we ook zo in VS en toen ik laat thuis kwam een dikke min.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Alvast een kleine 'yay' voor mogen ochtend
I know, het kan zo de andere kant op gaan. Maarja dat accepteren we ook, 40% winst of 40% verlies morgen, wat het ook moge zijn ik zal niet klagen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik zal maar niet te hard juichen, gisteren stonden we ook zo in VS en toen ik laat thuis kwam een dikke min.
Het ziet er naar uit dat het toch een mooie ochtend wordquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:58 schreef M.Melandri het volgende:
Denk dat er niet zoveel actie zal zijn vanavond op WS, futs zullen morgen dus doorslaggevend zijn.
Zo schat ik het zelf ong. ook. Ben blij dat ik long ben gaan zitten voor sluitingstijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |