abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65771676
De PPT belegt weer eens met ons mee...

En die amerikanen hebben toch altijd hun mond vol van de vrije markt....
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_65771748
denk dat de futs morgen rood staan in aanloop naar werkloosheidscijfers
pi_65771804
De futures staan 9 van de 10 keer in het rood als de verliezen beperkt worden cq Wall Straat met een winst sluit .
pi_65771819
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef lammegiraf het volgende:
kon het niet laten...toch long geknald...DJ gaat in de plus eindigen gok ik
Haha, great minds think alike, heb genoeg winst gehaald afgelopen dagen om toch wat meer risico te nemen. Ik knal ook long mee.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65771886
daagt uit om op het eind weer short te gaan
pi_65771964
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef M.Melandri het volgende:
Dat ook, maar nu eerst even een kleine 10% winst pakken op de longs
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_65771973
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef M.Melandri het volgende:
Ja, maar waar is het eind?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_65772051
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat ook, maar nu eerst even een kleine 10% winst pakken op de longs
balen, voorspelling was precies goed alleen klote longs er veel te vroeg uit
pi_65772052
Mn hele binck raakt in paniek. Mn portefeuille is ineens 500 euro meer waard en mn turbo long staat hoger maar geeft een verlies van 10% aan.
pi_65772074
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, great minds think alike, heb genoeg winst gehaald afgelopen dagen om toch wat meer risico te nemen. Ik knal ook long mee.
echt gokwerk...neem ze wel mee naar morgen toe...vanavond met nog een beetje spanning naar DJ kijken
it's better to burn out than to fade away...
pi_65772090
Damn wat een daggrafiek, Amerika haalt ons eens uit 't slop .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65772122
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:59 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

echt gokwerk...neem ze wel mee naar morgen toe...vanavond met nog een beetje spanning naar DJ kijken
Oh, spanning en emotie ben ik al wel weer kwijt. Na half 6 is het mooi wat anders doen, en morgen ochtend zien we wel hoe we er voor staan

Het is nu eerst even winst pakken op longs, en daarna kijken wat we voor sluitingstijd doen.
pi_65772145
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Mn hele binck raakt in paniek. Mn portefeuille is ineens 500 euro meer waard en mn turbo long staat hoger maar geeft een verlies van 10% aan.
Hoo hoo, dat is gewoon een technische fout, je moet niet denken dat je nu meer euro hebt.
pi_65772243
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoo hoo, dat is gewoon een technische fout, je moet niet denken dat je nu meer euro hebt.
I know, i know, maar ik merk vaak in het begin van de ochtend en eind van de middag dat die technische fouten oplopen. Vrij irritant, bij alex en bij bijv. rabobank heb je daar minder last van.
pi_65772312
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

I know, i know, maar ik merk vaak in het begin van de ochtend en eind van de middag dat die technische fouten oplopen. Vrij irritant, bij alex en bij bijv. rabobank heb je daar minder last van.
Binck blijft een schijtbroker.
pi_65772376
shorts erin
pi_65772422
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:07 schreef M.Melandri het volgende:
shorts erin
Ik zit nog met mn longs opgescheept, heb er een miezerig winstje van 5% op. Mocht die lager komen knal ik hem met 5% winst eruit.
pi_65772549
Jammer dat de SS247 geknalt is, die was nu nog aardig wat waard geweest .
pi_65772801
dow zakt alweer richting 0 punt
  Redactie Frontpage donderdag 5 februari 2009 @ 17:19:17 #271
4530 crew  Crazy Harry
pi_65772857
En ineens staat AM in de plus...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_65772941
Gaan we long vanavond, gaan we short vanavond, ik voel een risico momentje opkomen.
pi_65772946
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:19 schreef Crazy Harry het volgende:
En ineens staat AM in de plus...
helaas wel.

Ik heb de helft van mijn shorts verkocht. morgen maar weer eens zien.
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_65773141
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, das nait best Ik heb mn longs nog met winst in mn portefeuille zitten. Mocht het zo door gaan knal ik 20% portfolio in longs in een aantal minuten.
pi_65773318
2/3 shorts eruit(+7%) rest kon ik niet kwijt
pi_65773321
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Gaan we long vanavond, gaan we short vanavond, ik voel een risico momentje opkomen.
Nou ik zit long geknald, fingers crossed voor morgen ochtend
pi_65773381
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef M.Melandri het volgende:
2/3 shorts eruit(+7%) rest kon ik niet kwijt
Rest kon je niet kwijt? Wat is jouw volume waar je in handelt dan? Ik heb eigenlijk nooit problemen om van mn handeltje af te komen
pi_65773411
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Rest kon je niet kwijt? Wat is jouw volume waar je in handelt dan? Ik heb eigenlijk nooit problemen om van mn handeltje af te komen
limiet op 1,62 was achteraf de top
pi_65773419
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik zit nog short voor morgen fingers crossed voro morgen....
pi_65773538
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef edwinh het volgende:

[..]

ik zit nog short voor morgen fingers crossed voro morgen....
Ik heb het wel zo ingesteld dat als hij direct morgen ochtend meer dan -1% in het rood flikkert ik hem er direct uitgooi. Overigens heb ik ook niet de long gepakt met de hoogste hefboom.
pi_65773797
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:38 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb het wel zo ingesteld dat als hij direct morgen ochtend meer dan -1% in het rood flikkert ik hem er direct uitgooi. Overigens heb ik ook niet de long gepakt met de hoogste hefboom.
sja...kan ook nog herstellen in de loop van de dag....zie vandaag. Paniek is een slechte raadgever...hoewel ik mezelf er ook wel eens op betrap hoor.
it's better to burn out than to fade away...
pi_65774028
quote:
Russia, East Europe Stocks Face ‘Massive’ Drop, Roubini Says

By William Mauldin

Feb. 4 (Bloomberg) -- Russian and eastern European equities may fall further because earnings and other fundamental measures mean little in the current economic turmoil, said Nouriel Roubini, the New York University professor who forecast a U.S. recession two years ago.

“In market dynamics, prices can move far below what fundamentals justify,” Roubini said in an interview in Moscow. “There is still a massive downside for equities in the region.”

Russia’s RTS Index plunged 72 percent last year, its first decline since 2000, as commodity prices fell and capital fled the country amid the country’s worst financial crisis in a decade. The NTX Index of central and eastern European stocks dropped 57 percent in 2008.

“They may stagnate there for a while, and there’s not going to be any recovery,” Roubini said. “For the time being, it’s going to get ugly.”

The RTS is trading at 0.5 times book value, or the net asset value of its 50 companies, lower than the 1.4 times book value for the MSCI Emerging Markets Index, a global benchmark index for developing economies, according to weekly data compiled by Bloomberg.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601085&sid=aWHaLfV69mFI&refer=europe
pi_65774031
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:46 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

sja...kan ook nog herstellen in de loop van de dag....zie vandaag. Paniek is een slechte raadgever...hoewel ik mezelf er ook wel eens op betrap hoor.
Ik noem het geen paniek. Ik trade relatief vaak op een dag, of het nu aandelen, trackers of turbo's zijn. Verlies? Gaan ze de deur uit. Wachten doe ik haast nooit, hopen op beter is een slechte raadgever voor mij. Besides, het feit dat ik relatief in kleine porties trade worden de porties waar ik verlies op lijdt makkelijk overlapt door de trades waar ik winst op haal.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:06:02 #286
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65774380
Zo een flinke stijging nog op het eind, door Wall Street?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65774399
Profeet Koenders laat weer van zich horen:
quote:
AMSTERDAM VANDAAG: AEX sluit lager
05-02-2009 17:54:00

AMSTERDAM (Dow Jones)--De Amsterdamse beurs is donderdag met verlies gesloten. Zwaargewicht Unilever drukte op de markt na bekendmaking van de jaarcijfers. In de sloturen werd een deel van het verlies goedgemaakt door herstel op Wall Street.

De AEX-index sloot donderdag 0,9% lager op 252,51 punten, de Midkap won 0,9% op 317,70 punten en de Smallcap eindigde 0,1% hoger op 314,98 punten.

"De Amsterdamse beurs volgt de ontwikkelingen op Wall Street exact", zegt handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. De AEX zakte kort na 15.30 uur naar een dieptepunt van de dag onder de 247 punten. Toen Wall Street de weg naar boven insloeg, volgde het Damrak letterlijk, zegt de handelaar.

Koenders wijst verder op het "zeer slechte cijfer" over de eerste steunaanvragen in de VS, "waar de markt even van schrok". Het aantal aanvragen nam met 35.000 toe naar 626.000, het hoogste niveau sinds 1982. De rest van de dag omschrijft Koenders als mat, met matige volumes.

Verder ging de AEX gebukt onder de koersverliezen van zwaargewicht Unilever, nadat de producent van consumentenproducten de cijfers over het vierde kwartaal bekendmaakte. De markt reageerde teleurgesteld op de dalende marge, druk op de volumes en het uitblijven van een verwachting voor 2009. Het aandeel verloor 6%.

Ook ING en Aegon koersten donderdag lager, net als andere banken en verzekeraars op de Europese beurzen. ING verloor 2,1% en Aegon moest 2,2% prijsgeven. In het middensegment noteerde SNS Reaal 2,2% lager.

De markt reageerde positief op de cijfers van Crucell. Het biotechbedrijf maakte over het vierde kwartaal van 2008 sterke winstcijfers bekend, mede dankzij grote vraag naar het kindervaccin Quinvaxem en een belastingvoordeel. Het aandeel won 2,4%.

Halverwege de handelsdag bracht de Europese Centrale Bank het rentebesluit naar buiten. Zoals verwacht hield de ECB de rente ongewijzigd op 2%. In een toelichting sloot president Jean-Claude Trichet een renteverlaging in maart niet uit. Geen enkele verrassing, oordeelt Koenders.

Voor vrijdag kijkt de handelaar uit naar belangrijke Amerikaanse werkgelegenheidscijfers om 14.30 uur. Economen voorzien een daling van de zogeheten Non-Farm Payrolls met 525.000 en een werkloosheidspercentage van 7,5%. Uit de eurozone komen statistieken voor de industriele productie.

Bedrijfscijfers komen vrijdag van AEX-component Unibail-Rodamco. De vastgoedreus zal naar verwachting een direct beleggingsresultaat over 2008 bekendmaken van EUR786 miljoen, een stijging van 46% ten opzichte van het voorgaande jaar, mede dankzij goede huurindexeringen.

Staatsobligaties noteerden donderdag licht hoger. De euro noteerde 0,1% lager op $1,282.
pi_65775027
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef pberends het volgende:
Profeet Koenders laat weer van zich horen:
[..]

dit roept ie echt wekelijks
pi_65775878
Why o why ben ik uit de longs gestapt om 17:30...

Ik denk dat ik voor de gein maar eens sprinters ga kopen met een iets veiligere stoploss...242 en 260.
pi_65776102
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alvast een kleine 'yay ' voor mogen ochtend
pi_65777224
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alvast een kleine 'yay ' voor mogen ochtend
ik zal maar niet te hard juichen, gisteren stonden we ook zo in VS en toen ik laat thuis kwam een dikke min.
pi_65777345
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef edwinh het volgende:

[..]

ik zal maar niet te hard juichen, gisteren stonden we ook zo in VS en toen ik laat thuis kwam een dikke min.
I know, het kan zo de andere kant op gaan. Maarja dat accepteren we ook, 40% winst of 40% verlies morgen, wat het ook moge zijn ik zal niet klagen!
pi_65778048
Denk dat er niet zoveel actie zal zijn vanavond op WS, futs zullen morgen dus doorslaggevend zijn.
pi_65781985
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:58 schreef M.Melandri het volgende:
Denk dat er niet zoveel actie zal zijn vanavond op WS, futs zullen morgen dus doorslaggevend zijn.
Het ziet er naar uit dat het toch een mooie ochtend word
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:52:25 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_65784627
Morgen hogere opening. 85% kans iig.
The End Times are wild
pi_65784737
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef LXIV het volgende:
Morgen hogere opening. 85% kans iig.
Zo schat ik het zelf ong. ook. Ben blij dat ik long ben gaan zitten voor sluitingstijd.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:56:32 #298
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_65784768
De paniek is uit de markt hoor. We hobbelen de komende jaren schoksgewijs omhoog. Dit is mijn derde crash, de vorige 2 keer ging het precies zo.
The End Times are wild
pi_65784789
Hoop op rode futs met dat kleine portie shorts wat ik nog over heb
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:59:08 #300
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65784863
Morgen een groene dag?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'