Haha, great minds think alike, heb genoeg winst gehaald afgelopen dagen om toch wat meer risico te nemen. Ik knal ook long mee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:49 schreef lammegiraf het volgende:
kon het niet laten...toch long geknald...DJ gaat in de plus eindigen gok ik
Dat ook, maar nu eerst even een kleine 10% winst pakken op de longsquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef M.Melandri het volgende:
daagt uit om op het eind weer short te gaan
Ja, maar waar is het eind?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef M.Melandri het volgende:
daagt uit om op het eind weer short te gaan
balen, voorspelling was precies goed alleen klote longs er veel te vroeg uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat ook, maar nu eerst even een kleine 10% winst pakken op de longs
echt gokwerk...neem ze wel mee naar morgen toe...vanavond met nog een beetje spanning naar DJ kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, great minds think alike, heb genoeg winst gehaald afgelopen dagen om toch wat meer risico te nemen. Ik knal ook long mee.
Oh, spanning en emotie ben ik al wel weer kwijt. Na half 6 is het mooi wat anders doen, en morgen ochtend zien we wel hoe we er voor staanquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:59 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
echt gokwerk...neem ze wel mee naar morgen toe...vanavond met nog een beetje spanning naar DJ kijken
Hoo hoo, dat is gewoon een technische fout, je moet niet denken dat je nu meer euro hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef sitting_elfling het volgende:
Mn hele binck raakt in paniek. Mn portefeuille is ineens 500 euro meer waard en mn turbo long staat hoger maar geeft een verlies van 10% aan.
I know, i know, maar ik merk vaak in het begin van de ochtend en eind van de middag dat die technische fouten oplopen. Vrij irritant, bij alex en bij bijv. rabobank heb je daar minder last van.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoo hoo, dat is gewoon een technische fout, je moet niet denken dat je nu meer euro hebt.
Binck blijft een schijtbroker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
I know, i know, maar ik merk vaak in het begin van de ochtend en eind van de middag dat die technische fouten oplopen. Vrij irritant, bij alex en bij bijv. rabobank heb je daar minder last van.
Ik zit nog met mn longs opgescheept, heb er een miezerig winstje van 5% op. Mocht die lager komen knal ik hem met 5% winst eruit.quote:
helaas wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:19 schreef Crazy Harry het volgende:
En ineens staat AM in de plus...
Mja, das nait bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |