Dat is dinsdag geweest, toen heeft FCTwente ook gevoetbald. Die DD-AR reed in de 7000 serie (stopper Apeldoorn - Enschede) maar materiaal keuze was tbv de voetbal wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe, daar heb je gelijk in. Maar ik zag maandag/dinsdag hier ook een DD-AR rijden...gewone dienstregeling. Heel apart
Laat ik het diplomatiek zeggen: onze mening verschilt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef ghizzer het volgende:
DD-AR rocks! Beter dan die Plan-V en T-meuk!
DH staat voor Diesel Hydraulisch, maar DM'90 is toch Diesel Electrisch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef ReisT het volgende:
DE3 is geen naam, slechts een verkorte aanduiding wat voor treinstel het ongeveer is. Net zoals DM'90 ook gewoon DH2 is, al wordt het zelden zo genoemd.
Diesel Materieel 90 dacht ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Wadloper het volgende:
[..]
DH staat voor Diesel Hydraulisch, maar DM'90 is toch Diesel Electrisch?
prima, maar als je een trein ziet als een vervoermiddel en je bent net als ik erg lang, maak je mij niet wijs dat een plan t/v meer comfort biedt dan een DD-AR. Die Plan-V en T rommel mogen ze van mij heel hard opdoeken. Prijs van de treinkaartjes omhoog vind ik prima, maar dan laat ik mij niet vervoeren in een barrel van meer dan 40 jaar oud.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Laat ik het diplomatiek zeggen: onze mening verschilt.
Klopt en daardoor is het dus ook een DH2quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Diesel Materieel 90 dacht ik
maar de overbrening is wel Diesel Hydraulisch
Mijn mening is bekendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Laat ik het diplomatiek zeggen: onze mening verschilt.
Ah, ik zocht je melding alquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Vandaag even met die kaart-op-internet-zet-persoon geregeld dat die detailkaart ook op internet komt.
Zal wel maandag worden, want CMS is kapot
Ah toe!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn mening is bekendIk ga er niet weer over beginnen
OKequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Diesel Materieel 90 dacht ik
maar de overbrening is wel Diesel Hydraulisch
Genomen vanuit Saxion, of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
het is wel eens vaker voorgekomen dat er een ddar in de intercity naar schiphol heeft gezeten.... moet er niet aan denken, dan neem ik wel een trein later
[ afbeelding ]
Helaas, het was Wolvecamp 1.xxquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Genomen vanuit Saxion, of niet?
Haanstra 2.xx
WTF?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
De NS is lekker bezig. Hoorde dat vandaag dat op de stoppende IC tussen Zwolle en Leeuwarden 3xDM'90 zat ter vervanging van een setje koplopers. Is vorige week tussen Zwolle en Groningen ook al eens voorgekomen.
Nou lekker boeiend ook ja. 2 x 3 bakken elektrisch @140 of 3 x 2 bakken diesel @140.quote:
Best wel leuk een video, maar ik ben al afgehaakt. Een ladingstijd van 45 minuten duurt even wat te lang, naar mijn mening.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef James1988 het volgende:
AnsaldoBreda kan ook videootjes maken: bewijs (klik rechtsonderin op 'Video')
Dan doe je toch iets fout, of je gebruikt een mobiele telefoon van 12 jaar geleden met 9600kbs?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef TrainGV het volgende:
[..]
Best wel leuk een video, maar ik ben al afgehaakt. Een ladingstijd van 45 minuten duurt even wat te lang, naar mijn mening.![]()
Reden nummer 756893 om vooral niet met AnsaldoHoogeveen in zee te gaan.
Knap monteerwerk. Ze hebben de duwende loc volledig uit beeld weten te krijgenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef James1988 het volgende:
AnsaldoBreda kan ook videootjes maken: bewijs (klik rechtsonderin op 'Video')
De muziek erachter past meer bij een C-kwaliteit horrorfilm ofzo. De V250 kleurt dan weer wel goed bij al die gele zonnebloemen.
Ja. Alsof dat wat uitgemaakt had.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie trouwens in steeds meer Arrivatreinen de bordjes verschijnen waarop staat wat de naamgever van de trein in zijn leven uitgevoerd heeft. Bordjes hadden al vanaf 2006 in de eerste stellen moeten zitten trouwens
True, al was het vandaag de IC van 8:50 uit Zwollequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat is elke werkdag zo, maar dan met 2x DM90. Uitwisselingsslag voor de 2900. BOEJUH!
JeePee meldde de 12723 ja. Als het nu de 10711 zou zijn geweest...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat is elke werkdag zo, maar dan met 2x DM90. Uitwisselingsslag voor de 2900. BOEJUH!
Gisteren was er ook al een wisselstoring tussen Almelo en Hengelo, ben toen 3 uur onderweg geweest van Oldenzaal naar Wierden. ipv 1 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was vanmiddag een overwegstoring tussen Hengelo en Almelo, daardoor reden er geen stoptreinen. En laat ik nou net bij Almelo de Riet eruit moeten...
Kon de vertraagde IC uit Duitsland om 13:45 pakken vanuit Hengelo. Hij reed de hele tijd op verkeerd spoor, terwijl er wel een ICM(m) vanuit Almelo naar Enschede reed, dus die reed ook op verkeerd spoor.![]()
Dik half uur later eindelijk in Almelo. Daar zag het dus al zwart van de mensen
Volgens mij was die overwegstoring voor Almelo de Riet, want er stond politie bij die overweg.
Staat ook werkelijk 1 bericht boven je hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
JeePee meldde de 12723 ja. Als het nu de 10711 zou zijn geweest...
Vroegah werden dat soort treinen nog wel eens met 2xV of een DD-AR gereden.
Is vooral nodig voor de middagspits, aangezien niemand de metro wil gebruiken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:09 schreef knars het volgende:
Weg met DD-AR![]()
Voor woon-werk heb ik regelmatig de 4000 (stopper Rotterdam - Gouda - Breukelen - Amsterdam en verder). Dat was ooit SGMm, is nu DD-AR. Maar de laatste twee weken komt het regelmatig voor dat er VIRM wordt ingezet, onlangs nog zes bakken tegelijk, Kijk, dat is het verhogen van het reiscomfort
Is nmi meer gedaan omdat het andere deel (Amsterdam - Enkhuizen) altijd al met DD-AR werd gereden, als dat SGM zou worden, kunnen ze de stroom niet meer aan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is vooral nodig voor de middagspits, aangezien niemand de metro wil gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |