Dat is dinsdag geweest, toen heeft FCTwente ook gevoetbald. Die DD-AR reed in de 7000 serie (stopper Apeldoorn - Enschede) maar materiaal keuze was tbv de voetbal wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe, daar heb je gelijk in. Maar ik zag maandag/dinsdag hier ook een DD-AR rijden...gewone dienstregeling. Heel apart
Laat ik het diplomatiek zeggen: onze mening verschilt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:36 schreef ghizzer het volgende:
DD-AR rocks! Beter dan die Plan-V en T-meuk!
DH staat voor Diesel Hydraulisch, maar DM'90 is toch Diesel Electrisch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:53 schreef ReisT het volgende:
DE3 is geen naam, slechts een verkorte aanduiding wat voor treinstel het ongeveer is. Net zoals DM'90 ook gewoon DH2 is, al wordt het zelden zo genoemd.
Diesel Materieel 90 dacht ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Wadloper het volgende:
[..]
DH staat voor Diesel Hydraulisch, maar DM'90 is toch Diesel Electrisch?
prima, maar als je een trein ziet als een vervoermiddel en je bent net als ik erg lang, maak je mij niet wijs dat een plan t/v meer comfort biedt dan een DD-AR. Die Plan-V en T rommel mogen ze van mij heel hard opdoeken. Prijs van de treinkaartjes omhoog vind ik prima, maar dan laat ik mij niet vervoeren in een barrel van meer dan 40 jaar oud.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Laat ik het diplomatiek zeggen: onze mening verschilt.
Klopt en daardoor is het dus ook een DH2quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Diesel Materieel 90 dacht ik
maar de overbrening is wel Diesel Hydraulisch
Mijn mening is bekendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Laat ik het diplomatiek zeggen: onze mening verschilt.
Ah, ik zocht je melding alquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Vandaag even met die kaart-op-internet-zet-persoon geregeld dat die detailkaart ook op internet komt.
Zal wel maandag worden, want CMS is kapot
Ah toe!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn mening is bekendIk ga er niet weer over beginnen
OKequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Diesel Materieel 90 dacht ik
maar de overbrening is wel Diesel Hydraulisch
Genomen vanuit Saxion, of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
het is wel eens vaker voorgekomen dat er een ddar in de intercity naar schiphol heeft gezeten.... moet er niet aan denken, dan neem ik wel een trein later
[ afbeelding ]
Helaas, het was Wolvecamp 1.xxquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:09 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Genomen vanuit Saxion, of niet?
Haanstra 2.xx
WTF?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
De NS is lekker bezig. Hoorde dat vandaag dat op de stoppende IC tussen Zwolle en Leeuwarden 3xDM'90 zat ter vervanging van een setje koplopers. Is vorige week tussen Zwolle en Groningen ook al eens voorgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |